Hae Anna.fi-sivustolta

hauskimmat blogit

Viestiketju osiossa 'Kauneus ja kosmetiikka' , käynnistäjänä rennie, 17.08.2009.

1. rennie Vierailija

mitä hauskoja blogeja seuraatte? itse mm. tätä

http://ostolakossa.blogspot.com/

2. heh''' Vierailija

Hei minähän tunnen hänet! Terkkuja vallan valtavasti! En olisi noin kynäniekaksi uskonut :)

3. a-täti Vierailija

Tässä taas yksi syy miksi en itse harrasta blogin pitoa:) Mainitsin tästä blogista ellit 50+ palstalla.

4. maantieblondi ek Vierailija

tuo Ostolakossa on kyllä ihan hillitön!

5. lkjlkjl kk Vierailija

Onhan tuo mukavan soljuvasti kirjoitettua tekstiä ja kiva nähdä paljon tuotteita, mutta itseäni ihan välillä yökötti.. teki pahaa. Naisella on kaappi toisensa jälkeen täynnä SATOJA samoja tuotteita (tyyliin luomiväripaletti, huulipuna). Ja lisää on ostettava ja saa lahjaksi ym. Sitä kai hän alunperin yritti hillitäkin, mutta viime aikojen kirjoitukset antavat ymmärtää, että niin ei tule käymään vaan uutta tavaraa tulee.. nimi on nykyisellään harhaanjohtava!

Se mikä mua etoo on ajatus vanhenevista kosmetiikkatuotteista. Käytännössä ne mätänee ja menee huonoksi, ja pölyttyvät hyllyissä ja vievät tilaa ja syövät energiaa. Kun loogisesti miettii tavaran määrää ja naisen elinpäiviä, ei hän voi mitenkään käyttää edes hitusta niistä ennen kuin on vanhainkodissa. Tulee mieleen sellainen pakkomielteenomainen keräily, esim. levyjä tuhansittain - ei niitä ehdi koskaan edes kuunnella. Käytännössä kuuntelet vain muutamia ja muu on TURHAA-.

6. juu, Vierailija

menee jo liiallisuuksiin.
    Ihmettelen, että alalla olevalla ihmisellä on ikivanhoja tuotteita, puistattaa!

7. ite kosmetiikkaa Vierailija

silloin tällöin hankinkin, mutta jotenkin liika on aina liikaa. Tulee vähän sellainen äklö olo ja puistatus (kuten joku asian ilmaisi). En oikein tiedä miksi, mutta tuli vain paha olo tuosta meikkimäärästä, eikä pelkästään pilaantumista peilaten.

8. tavallaan Vierailija

Tämä on se syy, miksi itse blogista nautin: ostan itse vain harvoin ja olen aina iloinen kun joku tuote loppuu ja voin ostaa uutta ja erilaista tilalle. Voin samaistua bloginpitäjän iloon, kun joku tuote loppuu. Pitää olla varmaan vähän vinksahtanut saadakseen kiksejä sellaisesta. No minä olen!

9. summer83 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tää on ihan ot, mutta kun tää keskustelu on muutenkin jo lähtenyt raiteiltaan, niin menköön.. Olen samoilla linjoilla muiden kanssa, etten voisi elää tuollaisten kätköjen kanssa. Alkaisi ahdistaa. Kosmetiikka tosiaan vanhenee ja muutenkin. Liian outoa. Vaikka meikkaisi joka päivä, niin tuossa on kyllä vähän liikaa...

10. Orkidea82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mä oon käsittänyt, että hän saa ilmaseks näitä tuotteita paljonkin. Parempi kai sekin on että jollekin menevät, kuin että lentäisivät vain roskiin. Eri asia on sitten shoppailla jatkuvasti lisää uutuuksia, joita ei koskaan kuluta pois.

11. lkjlk ll Vierailija

Minäkin saan monesti tavaraa lahjaksi ja tilaan jotain, mistä en sitten tykkääkään. Mutta sen sijaan, että säilöisin sen kaappeihin "itselleni iloksi", annan sen eteenpäin. Jaan näytteitä tuoksuja ja meikkejä sukulaisille ja kavereille. Mitä hittoa minä itse niillä kaikilla tekisin? Ja erityisesti jos tiedän, että on inhimillisesti mahdotonta ehtiä käyttää 5 purkkia samaa tavaraa, jaan ne 4 purkkia kavereille.

Miksikähän tuo nainen ei vaikka arvo niitä puteleitaan, vaan hamstraa kaappeihin? En vaan ymmärrä.

12. feedu Vierailija

kyllähän tää tyyppi on myynyt bloginsa kautta tavaraa vähemmäksi. lukekaa sitä.

13. Huoh, Vierailija

kuka ostaa tuolta?
    Näyttää jo niin epäsiistiltä.
    Jos saakin ilmaiseksi,niin miksi ei laita kiertoon.

14. kljkljlkjlkjlkjlkj Vierailija

Moni ostaa kirpputoreilta ja huutonetistä KÄYTETTYJÄ meikkejä! Niillä on isot markkinat. Erityisesti teinit ostelee niitä. Hygieniasta viis.

15. Great Vierailija

Vanhimmat ja epäsiisteimmät tuotteethan ovatkin blggaajan äidin, jonka hamstrauksia bloggaaja ihmettelee...

16. ^Keskivertoselailija katsoo vain kuvat ja jakaa tuomion omasta näkökohdastaan. Jos blogin aihe on urheiluvammat, niin tumpeloinen selaaja tupsahtaa blogiin, tuumii että onpas tuossa kömpelö tyyppi kun joka kuvassa on lommoilla, ja tuntee itsensä niin paljon paremmaksi ihmiseksi. Silloin blogi on täyttänyt tarkoituksensa ja palvelee kutakin ihmistä tarpeidensa mukaan.

17. slkjfklsjf Vierailija

En minä ainakaan niistä hamsterin äidin kuvista ole täällä keskustellut, vaan bloginpitäjän omista varastoista. Esim. tiettyjä luomivärejä on ostettava aina, kun tulee uusi paletti. Niitä sitten kerätään laatikoihin "aarteiksi".

18. B, ei kirj. Vierailija

Taidat vaan olla kateellinen tai sitten kuulut niihin luonnostaan "kauniisiin" ihmisiin joiden mielestä kaikki muu paitsi Linnashampoo on turhaa. Itse olen lukenut blogia alusta saakka ja tykkään paljonkin.

19. voi sentään Vierailija

Kateuskortti, kauan siinä menikin :D

20. vieras55 Vierailija

Saattaisi työnantajaa kiinnostaa, että bloggaaja myy firmalta ilmaiseksi saamiaan näytetuotteita edelleen... Joissain työpaikoissa tuo kävisi irtisanomisperusteesta, mutta kaipa hällä on joustava työnantaja.

21. joka ikisen Vierailija

ketjun, jossa aletaan haukkua kirjoittajaa kateelliseksi. Kuka hemmetti on kateellinen ihmiselle, jolla on purkkeja ja purnukoita varastoituna ydinsotaa varten..? Ei kukaan. Siis voisihan tässä ihan kuka tahansa käyttää vaikka matkakassansa jne. meikkeihin, mutta ei kiitos. Mä ainakin pärjään parilla hyväksi havaitulla meikkituotteella, hyvällä putsaussarjalla, perusvoiteilla, shampoolla, deodorantilla. En sen kauniimmaksi tulisi vaikka olisi kylppärin kaapit ääriään myöten täynnä. Päinvastoin..
    Jokainen käyttäköön varansa (ja saakoon mitä tahansa lahjoituksia mistä vain) mihin vain. Kateellinen tuskin kukaan on siitä. Toi kateuskortti on kyllä kärsinyt inflaation.

22. korjaus ed. Vierailija

lopetan joka ikisen ketjun lukemisen..

23. höh Vierailija

etpä lopettanut. Tuonkin tulit vielä lisäämään luettuasi viestisi uudelleen :D

24. ärg... Vierailija

Minä en pidä hämähäkeistä, olen siis jonkun mielestä hämähäkeille KATEELLINEN! Ottaa pannuun kateuden tunkeminen kaikenlaisten mielipiteiden syyksi. Yksinkertaisia ovat sellaiset ihmiset, jotka eivät osaa muuta syytä sanoa toisen mielipiteelle kuin OLET KATEELLINEN.

25. ksljfkjs Vierailija

Minä jo innolla odotin, että miten aiot lopettaa eli eliminoida kaikki "olet kateellinen vaan lällälllää" -ketjut :D

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri