Hauskimmat vappumuistosi? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anatolia

Aktiivinen jäsen
24.08.2010
32 527
5
36
Mulle on jäänyt mieleen mm. vappu 1998 Istanbulissa. Kunnon koomat parin ystävän kanssa, ja kalliiseen yökerhoon jamittamaan, seuraavana päivänä kauheassa kanuunassa sisähuvipuistoon pyörimään laitteissa, sillä periaatteella että koska on vappu niin huvipuistoon on mentävä, prkl. Ja teimme myös vappuristeilyn Bosporinsalmelle Suomi-seuran tms kanssa :)

Vappu 2003 on myös jäänyt mieleen. Olimme miehen kanssa kummitätini luona, paikalla oli myös enoni vaimoineen, tädin miesystävä, jne. Jossain vaiheessa iltaa sanoin, että meillä olisi asiaa: saamme joulukuussa vauvan :). Vappuna 2005 istuin samassa paikassa samassa seurassa, ja purin kieleeni etten kertoisi odottavani taas vauvaa.

Teinivuosien vaput oli myös hauskoja. Yhtenä vappuna tein näyttävän ulostulon bussista Kupittaan puiston kohdalla: järkyttävässä humalassa, korkeissa koroissa = kaaduin. Eräs nuorimies otti kopin. Me seurustelimme sitten aika monta vuotta :)

1995 tai 1996 Porissa. Kapakissa opiskelukaverien kanssa. Pitkätukkanen poka jonka kanssa haikeat jäähyväiset torin nakkarin tiskillä... ;) Seuraavana päivänä Kirjurille tivoliin ja kas, siellähän jamppa käytteli yhtä vetkutinta. Parit kyydit tuli ajeltua kun ilmasiks pääsi :)

Varmaan monet vaput olleet hauskoja, mutta nyt muistuu mieleen vappu vuonna 1993. Ystäväni Sofia tuli silloin meille ensimmäistä kertaa kylään. Syötiin tippaleipiä, suklaa popcorneja ja katsottiin Uuno Turhapuroa :D

Varmaan vuoden 2009 vappu on mukavin. Oltiin miehen kanssa asumuserossa ja mä elämäni ensimmäistä kertaa nautin vapusta! Mä en oikein tykkää näistä "pakkojuhlista", vappu, juhannus jne, joten olen ne kokenut jotenkin ahdistavina. Eron jälkeen olin niin huumaantunut vapaudesta ja kaikki tuntui jotenkin voimakkaammalta. Osasin nauttia vapustakin omalla tavallani, ilman pakko suorittamista. Ei kuulosta kovin kummoiselta, mutta mulle se oli jotain ainutlaatuista :)

[QUOTE="vieras";23683929]Varmaan vuoden 2009 vappu on mukavin. Oltiin miehen kanssa asumuserossa ja mä elämäni ensimmäistä kertaa nautin vapusta! Mä en oikein tykkää näistä "pakkojuhlista", vappu, juhannus jne, joten olen ne kokenut jotenkin ahdistavina. Eron jälkeen olin niin huumaantunut vapaudesta ja kaikki tuntui jotenkin voimakkaammalta. Osasin nauttia vapustakin omalla tavallani, ilman pakko suorittamista. Ei kuulosta kovin kummoiselta, mutta mulle se oli jotain ainutlaatuista :)[/QUOTE]

Tuo on hieno fiilis :), muistan sen kyllä oman avoeroni jäljiltä. Se ero muuten tapahtui kutakuinkin vappuna, tai siis juuri ennen sitä.

Vappuna alkoi jenkkikausi. Laitettiin ykköset päälle, rättikatto alas ja cruisailemaan Kouvolaan, hakemaan vappupalloja meille lapsille ja syömään kevään ekat jäätelöt ulkona. Niistä oli meidän vappu tehty muksuna. Autot koristeltiin serpentiinillä ja tietty vappupallo näkyy katottomassa autossa kauas.

Joskus lapsuudessa, kun oli vappupallot ja käytiin katselemassa vappuhulinoita. Kotona sitten leikittiin veljeni kanssa vappuilmapalloilla laittamalla siihen naruun jotain painoa :D

Ekana tulee mieleen joku 2005 (en muista kumpi) vappu kun tapasin ensimmäistä kertaa nykyisen mieheni (tosin seurustelin silloin toisen kanssa, eikä meidän välillä silloin siis tapahtunut mitään). Se oli ihan kavereiden yms. kannalta tosi hauska vappu :) vaikka yö menikin nyk. mieheni siskon vieressä vati kädessä kun se yrjösi.... (itse join vissiin yhden lasin skumppaa vaan tuolloin..)

oli eka vappu kun oli ylioppilaslakki päässä. mua ärsytti jostain syystä koko tapa pitää sitä hattua. join hatusta kaljaa koko illan, siirryttiin baariin ja en pitänyt enää juoma-astiaa päässäni ja se unohtui baarin pöydälle.

kuitenkin seuraavaan baariin pääsi jonon ohi lakkipäiset tai jotain yhtä tyhmää. ajattelin, että no hitto, haen sen lakin niin ei tartte jonottaa. juoksin takas sinne edelliseen ja se ei enää ollut pöydässä. aloin nostella hattuja ihmisten päistä ja löysinkin kaljaisen haisevan hattuni jonkun puolisammuneen miehen päästä. nappasin mukaan ja pistin päähäni ja pääsin sinne seuraavaan paikkaan jonon ohi (naurettavaa!). hattu homehtui ja heitin sen roskiin. uutta en ole hommannut.

oikeasti hauskoja vappumuistoja en nyt muista :D