Hävettää miehen puolesta! sisältää myös valitusta parisuhteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei pääse kirjautumaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei pääse kirjautumaan

Vieras
olipa ukko löytänyt itselleen paikan yöpymiseen, huoltoaseman vessa :headwall:
saa hävetä silmät päästään meidän kunnollista perheen isiä.
Muutenkin järjesti niin kivan vappuillan, oikeastaan vain ilmoitti, että lähtee viihteelle, eikä paljoa haitannut, että mä sain sitten istua yksin kotona.

Muutenkin tökkii tää elämä näin.
Arki on suht mukavaa, ainakin sellaista elämisenarvoista, mutta vähintään jokatoinen viikonloppu miehen on pakko päästä vetämään perseet olalle. Siinä ei paljoa mun mielipiteet paina, kun herran tekee mieli alkoa, vaan aina löytyy parempaakin parempia syitä juomiselle.
Ja sen mielestä on jo tosi hyvin, jos on kaks viikkoa ollu juomatta |O

Minä potkaisin ukon pellolle viinapäissään törttöilyistä. Nyt on takas, mutta sillä ehdolla ettei juo. Muuten on loppu. Tuollaiset ihmiset eivät pysty ottamaan alkoa. Yksi johtaa viiteentoista, ja sitten räyhätään hullun lailla kännissä, ja kun aamulla ei muista mitään voikin hyvällä omalla tunnolla tehdä sen uudestaan. Laitoin lopun sille. Ihan oma valintansa, mutta mun kanssa ei mikään juoppoeinari elä. Ugh.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
niin tykkää, niinp aljon, ettei se juomista lopeta. vaikkei nytkään muista loppuillasta mitään, eikä voi 100% varmuudella sanoa, ettei oo tullut tehtyä tyhmyyksiä, just tuon muistamattomuuden takia.
Aikani stressasin, puhuin ja puhuin, niin hyvällä kuin pahalla, ei tehoa.
helpommalla pääsen, kun annan tehdä mitä tykkää, arkikin mukavampaa kun en jauha juomisesta.

joku voi sanoa tätä tossun alla olemiseksi, mutta suoraan sanottuna meen vaan siitä missä aita on matalin.

no ootsä onnellinen ? jos oot, niin ok, mut jos et , niin en tajua miksi jatkaa.

Oot melko monta kertaa noista sun miehen juopottelu hommista kirjotellu :/ kannattais miettii tilannetta vakavasti sun ja sun miehen. Ja selvinpäin (morkkiksessa) on paras saada viesti perille sille miehelle. Lähtisikö se johonki päihdeklinikalle juttelemaan?

Yhteistyössä