Hävettää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua

Vieras
Olen hyvän tovin lapseni isästä eron jälkeen laittanut profiilin deittisivustolle, jonne lisäsin myös muutaman asiallisen valokuvan. Yhdessä kuvassa minulla oli puolitoistavuotias poikamme sylissä, enkä osannut ajatella sen olevan mitenkään vaarallista, loukkaavan ex-miestä, saatika sitten, että hän edes sitä koskaan tulisi näkemään.
Pari tuntia sain vihaisen tekstiviestin exältä, jossa hän vaatii minua poistamaan poikansa kuvan paritussivustolta. Puhuimme pitkän puhelun, hän haukkui minut aivan lyttyyn, sairaaksi ja epätoivoiseksi ym...Oli siis kuitenkin pääasiassa vihainen siitä, kun kuvassa oli poikamme.
Hävettää aivan kauheasti ja nyt jälkeenpäin ajatellen, olisi pitänyt miettiä kaksi kertaa, ennenkuin laittaa lapsen kuva nettiin, tieten millaisia hulluja netissä saattaa pyöriä ja että exäkin saattaisi asiaa pitää pahana.
Tosi kamala olo, maailman surkein äiti -fiilis. En kehtaa katsoa exää silmiin huomenna, kun hän tulee hakemaan pojan iltakylään.

:hug:

Mokahan se vähän oli, munkaan mielestä lasten kuvat ei kuulu deittisivustolle. Mutta olet poistanut kuvan ja asia on hoidettu. Ja mitäpä sinä enempiä häpeilet, mitähän se miehesi paritussivustolla teki, jos se niin kauhea asia on sinulle ;).

Onko sillä sitten mitään eroa, missä sivulla netissä lapsen kuva on? Jos se on deittisivustolla tai täällä kaksplussalla, netissä kuitenkin, ja kaikkien näkyvissä...

Kamalaa tässä on sekin, että kerkesin jo vastata ekaan tekstariin kysymällä, mitä mies siellä sitten itse teki, jos kerran se on niin säälittävää. Ex vastasi, että oli kuullut vihiä pariltakin tutulta. Voiko nolompaa olla? Nyt ne sitten siellä keskenään puhuu musta...:(

Elä välitä. Noita sattuu ja tapahtuu. Tuskin mikään Pentti Pervo lapsesi kuvaa ehti sieltä sivustolta bongata, eli vahinkoa ei varmasti oo tapahtunut. Ei ehkä hyvä idea laittaa lapsesta kuvaa ko paikkaan, mutta en ymmärrä miksi asiasta täytyy nostaa hirveä haloo. Exäsi on ikävä ihminen...

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Kamalaa tässä on sekin, että kerkesin jo vastata ekaan tekstariin kysymällä, mitä mies siellä sitten itse teki, jos kerran se on niin säälittävää. Ex vastasi, että oli kuullut vihiä pariltakin tutulta. Voiko nolompaa olla? Nyt ne sitten siellä keskenään puhuu musta...:(

No mitä ne pari tuttua siellä teki??? Ja mitä pahaa deittisivustoissa ylipäätään on?? Mitä muutakaan kautta aikuinen kiireinen äiti-ihminen löytää seuraa? Paljon nolompaa musta olis yrittää yrittämällä pokailla jostain baarista miestä...

Noh tämmösiä sattuu, erehdyshän se oli.

Kaikki ei varmaan edes tajua että miltä se voi tuntua lapsen isästä tai vaikka äidistä.

Kun se kuva onsiellä deittisivulla.

Kuitenkin on kyse henkilökohtaisesta asiasta, kuten lapsesta.

Hienoa että otat lapsesi isän tunteet huomioon =)

Outoa mitenkä osa ihmisistä yrittää kääntää asiaa toisinpäen kyselemällä että mitä se mies/tai sen tutut teki siellä sivulla=)

Ei sillä jos se jotenkin liittyisi asiaan niin mikäs sitten, mutta kun ei liity.

Ei ne isän tai äidin oikeudet lapseen lopu siihen eroon kuitenkaan.

Tottakai otan exän tunteet huomioon! Varmaa on se, että joudun olemaan hänen kanssaan yhteydessä(melko tiiviistikin) hamaan loppuun asti, joten parasta elää sen mukaan.

No turha sitä on enää märehtiä. ymmärrän tunteesi toki. Enkä mäkään hyvällä katsoisi jos ex laittaisi lasten kuvia nettiin, mut kun ite oon vastaavilla sivuilla jutustellut mukavienkin miesten kanssa ja ovat kuvia lähettäneet tai esim. irciin nimimerkkinsä antaneet on ollut useillakin lapsiaan kuvissa, en ole lainkaan osannut ihmetellä... mut ite en laittaisi deittisivustolle. Oikeasti pervot kuitenkin todennäköisemmin pongailevat lapsosten kuvia lapsiperhepalstoilta kuin aikuisten deittipalstoilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Outoa mitenkä osa ihmisistä yrittää kääntää asiaa toisinpäen kyselemällä että mitä se mies/tai sen tutut teki siellä sivulla=)

Ei sillä jos se jotenkin liittyisi asiaan niin mikäs sitten, mutta kun ei liity.

Niin, kyllä se liittyy asiaan, sillä ex syytti ap:tä epätoivoiseksi, (ilmeisesti) koska tämä kävi deittisivustolla. Samalla, josta ex ja/ tai hänen tuttunsa bongasivat ap:n ilmoituksen... Eli syyllistivät ap:tä asiasta, jota itse harrastavat. Uskon (saa korjata jos olen väärässä), että ap pahoitti mielensä myös tuosta syyttelystä kuva -hässäkän ohessa??

Outoa, ettet huomannut lainkaan hymiöitä noissa kysymyksissä. Tai no sinulta ei ehkä niin outoa kuitenkaan, en taas ajatellut loppuun saakka.

Mutta jos ÄIDILLE deittisivusto on paritussivusto, jota pojankin pitää hävetä, niin mitä ihmettä se on sitten ISÄLLE? Lihatiskikö? Tasa-arvoa, jaska-hyvä, tasa-arvoa, nettideittailuunKIN.

Oikeudet lapseen... Niin miehinen ajattelutapa, lapsillahan ei ole oikeutta vanhempiinsa vaan nimenomaan isän OIKEUS lapseen. Onhan sillä äidilläkin kai se 'oikeus' lapseen. Vai?

Juu, siis kyllähän ex pahoitti mun mielen aikalailla. Oli sitä mieltä, että häntä ei pätkääkään kiinnosta, mistä munaa haen, kunhan en käytä poikaamme syöttinä. Voi yök!
Toisaalta, suuttuessaan kunnolla kuka tahansa voi sanoa pahasti, joten ehkä se ei nyt ole tarinan pointti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Outoa, ettet huomannut lainkaan hymiöitä noissa kysymyksissä. Tai no sinulta ei ehkä niin outoa kuitenkaan, en taas ajatellut loppuun saakka.

Mutta jos ÄIDILLE deittisivusto on paritussivusto, jota pojankin pitää hävetä, niin mitä ihmettä se on sitten ISÄLLE? Lihatiskikö? Tasa-arvoa, jaska-hyvä, tasa-arvoa, nettideittailuunKIN.

Oikeudet lapseen... Niin miehinen ajattelutapa, lapsillahan ei ole oikeutta vanhempiinsa vaan nimenomaan isän OIKEUS lapseen. Onhan sillä äidilläkin kai se 'oikeus' lapseen. Vai?

No anteeksi ! :D

Mutta deittisivustot ovat kuin irc galleria, porukka surffailee siellä ihan vain kattoakseen että "onko tuttuja" ei välttämättä edes tosimielellä.

En ajattele että sellainen sivu on paritussivu tai mitään, pois se minusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Apua:
Juu, siis kyllähän ex pahoitti mun mielen aikalailla. Oli sitä mieltä, että häntä ei pätkääkään kiinnosta, mistä munaa haen, kunhan en käytä poikaamme syöttinä. Voi yök!
Toisaalta, suuttuessaan kunnolla kuka tahansa voi sanoa pahasti, joten ehkä se ei nyt ole tarinan pointti.

Jaksamista sulle!! Ei kenellekään saa sanoa noin rumasti, vaikka kuinka olis suuttunut. Etkä tosissaan ollut ansainnut tuonlaista hyökytystä:/

Ja täytyy vielä mainita, että jos itse bongaisin exän deitti-ilmoituksen, olisin mustasukkainen. Joten ehkä pieni mustasukkaisuus hänenkin osaltaan ruokki tuota jupakkaa...

Yhteistyössä