HCG arvoista--huolesta sairaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MAM2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MAM2

Jäsen
01.07.2008
216
0
16
Plussasin PAS hoidosta perjantaina (tasan 2vko alkion siirrosta) ja eilen kävin verikokeessa. Tänään sain tuloksen ja se oli 414. Klinikalta sanottiin, että pitäisi olla n. 520, mutta EI TARVITSE huolestua, saattaa nousta hitaammin kun oli PAS. Ei helvetti, ei tässä voi yhden km ja kahden kemiallisen jälkeen muutakuin HUOLESTUA siis mä olen ihan rikki!:kieh:

Onko muita joilla PAS:issa hitaasti noussut hcg, mutta silti onnistui? Eilen oli siis rv 4+6 (koska alkiot olivat 3 pvän ikäisiä).

Mä oon vähän samassa tilanteessa. Plussasin, mutta pp 2 tuoresiirrosta hcg on vain 40,7. Viikon päästä menen kontrolliin.

Viime raskaudessa hcg oli vielä huonompi, pp12 30,5, pp19 n.390, siitä sitten viikon päästä olikin jo yli 9000. Hyvin nousi siis nuo arvot, mutta sikiöllä todettiin Turner ja vaikea niskaturvotus ja raskaus keskeytettiin rv.13.

Nyt pelottaa onko sikiössä taas jotain vikaa kun alku hcg on noin matala, tai meneekö se kesken. Mutta joka tapauksessa matalistakin arvoista voi raskaus jatkua. Pidän peukkuja että sulla on kaikki hyvin.

Kiitos vastauksista! Itse en enää ihmeeseen luota, koska eilen illalla alkoi tiputteluvuoto joka jatkui tänään runsaampana. Uusinta verikokeen tulokset san huomenna, mutta kyllä se nyt varmaan oli taas tässä. Olisikohan aiheellista vaatia jo joitain tutkimuksia keskenmenon syistä? En kestä enää yhtään uutta keskenmenoa.:'(

Yhteistyössä