HCG verestä vko sitten nega, nyt pissasta positiivinen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minna"

Vieras
Eli viikko sitten multa otettiin HCG verestä, oli nega, tänä aamuna tein positiivisen pissatestin, itse asiassa kolme kun en meinannut uskoa... Eikä ollut mikään haamu vaan melkeinpä yhtä vahvat viivat. Kumpaa nyt uskoa?? Menkkojen alkamisajankohta ihan hakusessa, viimeisistä n. 30pvää. Mulla on tod. epäsäännöllinen kierto. Yksi kerta seksiä koko kierron aikana, ja se oli 30.5.

Eli mitä häh?

Soitin tuonne missä tuo verikoe otettiin, ja siellä sanottiin että HCG-arvo oli ollut 4, kun <5 lasketaan negaksi. Eli jos tuosta on nyt vko niin kyllä se kuulemma on positiivinen tuo tulos. Että näin hienoa. No, meneehän ne neljä siinä missä kolmekin...:)

Itselläni neljä lasta ja ihan menee siinnä kuin kolmekin :) Jos tämä pikku nelonen teille halusi vielä tulla ja kohtalo puuttui peliin ennen sterilisaatiota.
Meillä odotetaan kanssa kyseiseen pääsyä ja olen miettinytkin juuri tuota että mitä jos noin kävisi?

No jos viikko sitten on ollut 4, niin...
Lasketaan siis hyvin vuoksi että se arvo olisi ollut 7.6 aamulla
8.6 illasta arvo olisi ollut 8
10.6 aamusta arvo olisi ollut 16
ja 11.6. illasta arvo olisi ollut 32 ja
ja 13.6. aamusta arvo olisi ollut 64
Ei siis ihme, että ihan selkeätä plussaa näytti. Hcg-arvo tuplaantuu 36 tunnissa

mulla oli maanantaina verestä tehty hcg-testi alle 5 ja lauantaina oli pissasta testi kotona positiivinen. neuvolaan soittaessa terkkari oli oikein tyytyväinen kuulemaansa. helpottaa kuulemma todella kovasti lasketun ajan määrittämistä tuollainen.

nyt menossa rv10 =)

Jokseenkin samassa junassa ollaan...
Meillä 3 isompaa lasta (12-, 10- ja 6-vuotiaat) ja lapsiluvun piti olla täysi.
Nyt kuitenkin yllättäen olenkin raskaana. Kävin juuri eilen alkuraskauden ultrassa, jossa pienen pieni sydän löi kovasti.
Vähän järkyttyneenä minäkin tätä uutista vielä sulattelen.

Yhteistyössä