HCH-ARVO ,voiko olla ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIIMULIINU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MIIMULIINU

Vieras
Mulla otettiin tänään rv5+2 hcg arvo ,joka oli 10 631 ,eli akas korkee ,kun viitearvo oli 7300 saakka!! Mulla vahva tupla olo ollut ja siksi tuon oatatinkin ,jos antas osviittaa....voisko tuo tarkoittaa tosiaan kahta?? Millasi teillä muilla ollut?

Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Voihan tuo raskaus ehkä ollakin vähän pidemmällä ja silloin kyllä viitearvoihin sopii.. Muutaman päivän heitot ovulaatiossa kun ovat enemmän kuin mahdollisia :-)
Vai onko tuo raskauden kesto todettu ultrassa? Tuskin, koska ei vielä alkiota saada kunnolla edes näkyviin, ainoastaan ruskuaispussi.

"vahvatupla olo" ...sillä tarkoitin ,et on tunne et odottaisin kahta ...ja sitten tuo hcg vasta pistikin jännittää.Mutta kysyin jo väestöliitosta hoitajalta ,ja hän laski tuon arvon mulle päivissä ja viitearvo oli rv 5+2 sen mukaan 2080-9200,eli menee jonkin verran sen yläpuolelle ,muuta sanoi että se on erittäin hyvä arvo:) Kaksosien mahdollisuudestakin kysyin ,ja sanoi et ei voi tietää varmaksi.

eilen otettiin uusi hcg rv5+6 ja se oli 30 289 !! Hoitajalta kysyin tuosta kaksosten mahdollisuudesta ja sanoi että no sitä hän mielessään ajatteli ,mutta ei uskaltanut ääneen sanoa...etenkin tuo toinen arvo oli yli viitearvojen reilusti ,mutta huomenna ultra jossa se selviää:)

Anteeksi ,jos pudotan sut pilvistä,mut on hyvä valmistautua pahempaankin,jos teillä ei esim kaksosia suvussa koska eri kromosomihäiriöitten lisäksi myös rypäleraskaus nostaa huimat hcg lukemat.

Joo olen tietoinen noista toisistakin mahdollisuuksista .Mutta huomenna tosiaan näkee sitten ....se noista kromosomi häiriöistä ,että niissä se arvo on korkea raskauden n.12-16 viikoilla. Mulle hoitaja kuitenkin sanoi ,että parempi hyvät arvot kuin matalat ...raskaus on ainakin oikee.....tiedä sitten mitä meinas.

Niin, aika epäreilua, että ensin hetkutellaan täällä ja sitten kadotaan. Täällä varmaan aika moni odottelee kuulumisia.
Ei sitten tainnu ne kaksoset olla, kun hehkutus loppui?
Näin varmaan voidaan päätellä, jos ei mitään kuulu. Mutta olisi kiva silti kuulla Miimuliinulta itseltään!

Yhteistyössä