Hedelmälliset päivät / ovulaatio ! oireet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselen vaan:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselen vaan:)

Vieras
..eli. 3nnen lapsen jälkeen nyt tuntunut koko kehossa myös ne päivät ja kuukautiskierto sen 31 päivää. Kaikkea eriskummallista on ja vaivaa joten kysyisin teilätäkin jotta mitä kaikkia oireita on ? :D tällä hetkellä sellainen olo että olenko ihan kummajainen kun kaiken maailman oireet iskee päälle. :(

Kiitos jo etukäteen! :)

Hirvittävä mahakipu toisen munasarjan kohdalla, migreeni, valkovuoto on ihan erilaista ja sitten vielä olen pahantuulinen. Gynen mielestä normaalia, kun ikää tulee lisää. Saattaa pahentua siihen asti kunnes loppuu... Ainakin 10 vuottavielä riemua jäljellä.

Mä nyt 27v että.. :/ joo siis vatsakivut, selkäkipu, päänsärky, lihasjännitys pahenee, oksettaa, väsyttää, vuotoa, lämpö nousee, flunssan oireet pahenee :O , jne... ääh ja se pahntuulisuus!

Mulla kova kipu munasarjassa, erityisesti tärinät ja pomput sattuu. Todella runsas valkovuoto. Yleensä pahantuulisuus alkaa oviksen jälkeen vasta.

Sitten kipu ykskaks loppuu, joten munasolu varmaan irtoaa just silloin

Nostan! Ovis loppui ja nyt sitten jälleen kerran alkoi pahoinvointi! Aina oviksen jälkee. Primperan otettu. :( Tosin v pen kuuri oli myös, muttei sen aikana ollut mitään. Huoh.