Heh, en sitten tiennytkään ihan kaikkea vanhemmistani..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Kun olin pieni 60-luvulla tämä meidän talo oli jaettu kahteen huoneistoon, toisessa päässä asui vuokralaisia. Tänään pihalle ajoi outo auto ja siitä astui nuorempi ja vanhempi mies, en heti tunnistanut tätä vanhempaa ja nuorempaa en ole koskaan tavannut. Oli vuokralainen tuolta ajalta.

Hän kertoi että isällä oli pirtupannu metsässä meidän mökillä, isä pyysi usein sinne mukaansa, ja että aina lauantaisin heille oli sauna lämmitettynä ja kun tämä mies tuli lauantaisin iltavuorosta niin äiti oli rappusilla ja ojensi oluen, ja käski menemään vielä lämpimään saunaan.

Äiti kun aina oli niin alkoholinvastainen ja isä vähän tossun alla.... :o :whistle:

En minä sitten nähnyt ja kuullutkaan ihan kaikkea.

Harva varmaan tietää. Mä luulen, että kun meidänkin lapset kasvaa niin eihän niillä ole hajuakaan siitä, millaista elämää äiti ja isä on viettänyt ennen heitä. Nyt jo huvittaa ajatus kun teininä lapset sanovat, et sä ymmärrä kun oot niin kalkkis. Ihan kun vanhemmilla ei ikinä olisi ollut/voinut olla railakasta nuoruutta ja silloin on nähnyt kaikenlaista.

Yhteistyössä