Heh, hauska päivä kummipojan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Poika täyttää 4 v joulukuussa, oli meillä hoidossa aamuseitsemästä iltaseitsemään.
Kävin hänen kanssaan kaupassa. Lapsi kysyi että otettaisiinko tollainen autokärry.
Sanoin että käyhän se, istu sinne vaan.
Kun tultiin kaupasta pois niin poika huokaisi että ihanaa kun "Ville" (pikkuveljensä) ei ole mukana, silloin ei ikinä oteta autokärryä. Jos otetetaan niin me tapellaan aina kuin hullut siat.

Päivällä käytiin pojan kanssa sienimetsässä. Metsään mentäessä hän puheli, että täällä täytyy sitten olla varovaisesti, ettei karhut kuule.
Sanoin ettei täällä ole mitään karhuja. On vaan linutuja, jäniksiä, kettuja. Hirviä voi olla jonkun verran muttei niitäkään tarvi pelätä. Kun oltiin kuljettu jonkun matkaa poika kuiskasi että mua pelottaa, ota kädestä kiinni.
Kysyin että mikäs sua nyt pelottaa.
- No ne hirviöt.

Myöhemmin poika alkoi olla ihan poikki, mutta ei halunnut millään nukahtaa päiväunille. Vein hänet sänkyyn ja sanoin että nyt lueskellaan vähän satuja ja lepäillään. Etkä nouse ennenkuin annan luvan, vaikket nukkuisikaan.
No miksi, ei mua nukuta enkä halua levätä, hän narisi.
Ihan vaan siksi kun olet väsynyt ja minä sanon nyt niin että levätään, vastasin.
Lapsi veti peiton päänsä yli ja sieltä peiton alta kuului vaimealla äänellä:
"Hojo hojo iso pomo"

Mulla on olohuoneen seinällä, sohvan yläpuolella ryijy. Poika oli jotenkin saanut sen putoamaan ja tuli hakemaan mut katsomaan.
- Kato mitä tapahtui kun mä en hillinnyt itseäni

• Tykkää
Reactions: lissukka.
[QUOTE="Joops";26998471]Vaikuttaa aika vekkulilta pojulta! Ihania juttuja...[/QUOTE]

On kyllä tosi hauska kaveri. Me myös piirreltiin. Hän pyysi mua piirtämään eri eläimiä.
Piirrä kissa, kala, koira, elefantti. Minä piirsin. Hän teki omaa piirustustaan, jotain tosi hienoa missä oli vaan paljon värejä, eri kerroksissa ja tunnelimaisesti piirrettynä.

Sanoin että hänen piirustuksensa oli tosi hieno ja yritin arvailla mitä se esittää. Että onko siinä
tunneli, pallo, käärme jne?

Poika katseli mun piirustuksia ja totesi että sä olet tosi hyvä piirtämään noita eläimiä, mä olen tosi hyvä piirtämään sellaista mistä kukaan ei arvaa mitä tässä on :D

Yhteistyössä