Hehkutus siitä kun mies osti 100€ hajuveden..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ymmärrä

Vieras
Kaveriperheeni kyseessä ja molemmat työttömiä. Rahasta todella tiukkaa ja sosiaali joutuu maksamaan oikeastaan kaiken. Mutta ei se mitään, tämä nainen ihan onnessaan hehkuttaa miten hänen miehensä osti hänelle kalliin hajuveden lahjaksi. Siis missä ymmärrys? Rahaa ei ole, mutta onhan se mahtavaa kun mies ostaa niistä vähistä yhteisistä rahoista sen hajuveden. Outoa...

[QUOTE="heh";25079761]No eipä kannata ehkä toisten ostoksilla päätään vaivata...[/QUOTE]

Kyllä se vaivaa kun sitten ovat mm. minulta muiden naapureiden ohella vailla milloin maitoa, munia, tomaattipyrettä, ym. Ei isoja asioita, mutta kun se on jatkuvaa.

[QUOTE="a p";25079782]Kyllä se vaivaa kun sitten ovat mm. minulta muiden naapureiden ohella vailla milloin maitoa, munia, tomaattipyrettä, ym. Ei isoja asioita, mutta kun se on jatkuvaa.[/QUOTE]
AAMEN.

*puhelin soi*
- Moi tääl on XXX, olisko sulla lainata mulle 20 euroo?
- Ei ole (= on, mutten tod. lainaa).
- Kun YYY:llä on kaikki vaipat loppu.
- Voi kurjuus (= ihan sama se mulle), mutta mulla ei nyt ole.
- Okei...

Sitten menee pari tuntia. Dingdong, ovikello soi.
- Moi! (XXX on ovella)
- No moi (=voinyvittumitäsätälläkertaahaluut?!)
- Olisko sulla lainata yks rulla vessapaperia kun meil on loppu?
- Hmmm, ei taida olla (= on, mutta et ole kymmentä edellistä "lainaakaan" takaisin maksanut)
- Aijaa. No olisko maitoa?
- Ei (on, mutten anna sulle).
- Kun meillä ei oo yhtään ja YYY tarvii iltamaitonsa.
- Kurjaa. Moido.

Illalla FB:n kautta:
- Hei kuule, saanko mä soittaa sun puhelimesta yhden puhelun, kun mulla on puheaika loppu?
- Ei se nyt kuule käy.
- Aijaa, okei.

Seuraavana päivänä FB:ssä luettavissa hehkutusta siitä, miten ihana mies se Teemu (nimi muutettu) on, kun vei koko perheen syömään Raxiin ja sitten se osti tytöille ihanat Hello Kitty-mekot, pojalle Star Wars-legoja, ja vaimolleen suoristusraudan ja meikkejä :heart:. Ihan vaan pikkaisen tekisi mieli kuitata ja kysyä että ai, oliko Teemu kerrankin selvinpäin, ja muistitteko ostaa myös maitoa, vaippoja ja paskapaperia ja ladata luureihinne puheaikaa, kun taas kerran eilen olitte niitä naapureilta vailla, mutta saan kuin saankin pidettyä suuni kiinni.