Hei, 80-90-luvun koululaiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kertokaa

Vieras
Tietääkö joku minkä nimiset ne väriliidut olivat, joita koulussa käytettiin? Siis ne tahraamattomat, jotka olivat sellaisessa mustassa muovirasiassa, joka työnnettiin pahvikannen sisään. Ymmärtääköhön joku mitä tarkoitan. :) Haluaisin omille lapsille yhtä laadukkaat liidut, mutta kaikki tuntuvat sotkevan ja jälkikin on aika huono. Onko ne ihan vain pastelliliidut nimeltään vai mitkä?

Samanlainen rasia kuin toi toinen ylhäältä, mutta rasia oli vaan punainen.

Muistaakseni nuo sinisessä rasiassa olevat olivat vesiliukoisia ja sitä jälkeä pystyi levittämään vaikka siveltimellä (ja se liitu värjäsi sormet), punaisessa rasiassa olevat eivät sotanneet :) Nykyään niitä myydään mun mielestä erilaisessa rasiassa, ainakin jotain peltisiä rasioita olen nähnyt :)

[QUOTE="vieras";27016095]Muistaakseni nuo sinisessä rasiassa olevat olivat vesiliukoisia ja sitä jälkeä pystyi levittämään vaikka siveltimellä (ja se liitu värjäsi sormet), punaisessa rasiassa olevat eivät sotanneet :) Nykyään niitä myydään mun mielestä erilaisessa rasiassa, ainakin jotain peltisiä rasioita olen nähnyt :)[/QUOTE]

Joo just näin. Nykyään on erinäköiset rasiat, mutta sisältönä on samanlaiset liidut. Löytyy varmasti esim. Akateemisesta ja Suomalaisesta kirjakaupasta.

Yhteistyössä