Hei 90-luvun puolivälin teinit! Beverly hills...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hep

Vieras
Täältä vois saada nopeesti vastauksen... Silloin kun toi ohjelma tuli telkkarista niin siinä oli sellainen komea poju nimeltään ???, se oli laulaja siinä sarjassa ja ihan livenäkin. Se soitti kitaraa ja sillä oli parikin hyvää hittibiisiä, mä en vaan millään saa mieleeni sitä nimeä. Sellainen tumma poika....
 

Yhteistyössä