Hei antakaas vinkkejä munkin kuontalooni?!? =DD

[quote="Kotipsykologi
Hei! Nyt nuo itsensä aliarvioinnit pois, hus, hus.... Et todellakaan ole mikään ruma!!!!!!!

[/quote]

Ei kun siis, en todellakaan ajattele itestäni liikoja.. Mä oon tämmönen satakilonen puoltoistametrinen matami, joten ei tästä oikeen nättiä saa :D
Pärstä on paras mitä tästä löytyy ja sekin alkaa rupsahtamaan jo :D
Ja ihan huumorilla tässä sanon, en ollenkaan oo pahoilla mielin moisesta =)
Joskushan se totuus tulis kuitenkin ilmi ;) :D
Eikun siis iso kiitos kaikille kun autatte, alkaa hahmottumaan vähän itselläki että osaa sitte sanoa mitä pyytää, tai jos mä sanonki että käväseppä kysäsemässä varmuudeks sieltä plussalta vielä että oliko se näin :D

Alkuperäinen kirjoittaja *:
http://www.ts-salonki.fi/hiuskuvat_1b.htm#

Tuolla kivoja normaalejaleja.

kiitos. Pitääkin mennä kampaajalle joku kerta ja kysyä että saanko mun hiuksista mitään tämän tyylistä:
http://www.ts-salonki.fi/images/060520/TS-Jonna002_i.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Lulu:
Mun mielestä voisi keventää kampausta vähän ja otsatukka sopisi myös. Hyväkuntoisen näköiset ja kauniit hiukset on.

Oikein paljon kiitoksia =)
Vielä ne onkin suht ok kunnossa... parin kuukauden päästä ei enää ole, kun imetys pääsee kunnolla vaikuttamaan... :ashamed:

Ei vaaleaa...

Mä ehdotan tummaa punaista joissa räiskyvämpää raitaa mukana!!
Mallina ehdottomasti sellanen pitkät otsikset jotka lyhenee taaksepäin sivuilta(vaikea selittää)ja takaa lyhyehkö ja edellisen tapaan "pörrötettyä" mallia takaa!
Pään ja kasvojen malliin sopisi!

Image_0176_i.jpg
noi sopis sulle, tumma väri ja muutama kuparinen raita :)

Mun mielstä ei myöskään kovin lyhyttä, mutta vahvasti kerroksittain leikattua kylläkin. Eikä vaaleaa, tekee liian "valjun" sinusta!! Sulla on kauniit piirteet ja hyvä kampaaja pitäisi osata leikkaa sen mukaan. Tumma pohja ja vaikka hunajan/kuparin värisillä raidoilla voisi sopia. Ja jos et osaa selittää kampaajalle niin etsi lehdistä kiva kuva ja ota se mukaan. Otsatukkaa, ainakaan kunnollista en suosittele, ehkä sellainen kevyt sivullepäin menevä olisi kiva! :) Ja sitten joku kiva uusi vaate kerta kaupasta niin avot :D

Yhteistyössä