Hei ei ne isot tissit aina automaattisesti tarkoita seksikästä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikkien naisten suuret rinnat eivät näytä hyvältä.

Eivätkä kaikki miehet pidä isoista tisseistä - samalla lailla kuin naisillakin, myös miehillä on oma eriävä makunsa vastakkaisen sukupuolen ulkonäön suhteen.

Mun mielestä tuolla armytoppi-naisella oli ihan nätti kroppa ja kivat tissit :)

Miulla ollut aina kamalan isot lollot enkä kyllä ole koskaan edes ajatellut että ne olis jotenkin seksikkäät omasta tai jonkun muun mielestä.. Ennemminkin kadehdin niitä naisia joikka kauniin kiinteät ja sopusuhtaiset rinnat, sellaiset kun saisi.. Huoh...

Mun tissit ainakin on ennemminkin rumat, väkisinkinhän isot on roikkuvaa mallia ja liiveissäkin nännit aina ties missä, täytyy oikeen asetella kun näyttää hassulta jos sattuis nänni vahingossa näkyyn läpi ja se on kainalon suunnalla... :D

on isot tissit eikä se oo kivaa.. käytän kyllä avokauluksisia paitoja, mutta sen takia lähinnä et jos vedän poolopaidan tms päälle niin mun tissit on vielä isomman näköset mitä ne on.. se on järkyttävän näköstä, omasta mielestäni.. mutta, paremmat ajat on tulossa ½-1vuosi niin pääsen pienennysleikkaukseen.. :D eli pääsen tästä 85F kupista eroon :D jee

Mulla liivit kokoa 80 c,ja tissit roikkuu...Olen ostanut liivejä joilla saan vähän ´nostettua´ rintoja,eivät näytä niin pahoilta.

Vaikuttaa kovasti itsetuntoon,olen vasta 25 v : (

tumblr_llde6b4PMj1qcb8ge.jpg

ai mut hei, pienethän ne on mulla jo nykyään!

• Tykkää
Reactions: avantasia
Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Minulla on suuret rinnat ja eivät ne ole todellakaan seksikkäät. Isot luomurinnat harvoin ovat, ei ne jaksa pystyssä törröttää kuten silarit.

Siinähän se jutun juoni onkin; pidän muodokkaista, isoista naisista huolimatta siitä miten rinnat roikkuvat! Roikkuva iso rinta on paljon ihanampi kourassa ja suussa kuin pienempi. Minusta :)

[QUOTE="vieras";26672685]Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Minulla on suuret rinnat ja eivät ne ole todellakaan seksikkäät. Isot luomurinnat harvoin ovat, ei ne jaksa pystyssä törröttää kuten silarit.[/QUOTE]

Näin eilen uimahallissa (kyllä, olen kyttääjä) naisen, jolla oli elopainoa kyllä, mutta myös pystyt ja runsaat rinnat. Näin tämän koska sauna oli todella täysi ja hän tunki rintakehäänsä hyvin lähelle minua kavutessaan lauteille. Minulla on sentäs -6,50 näkö molemmissa silmissä ja ilman laseja saunassa. :D

Omat rintani eivät ole koskaan olleet kauniit, harmi vaan. Nykyään sentäs sen verran pienentyneet, että voin käyttää helposti vaatteita lastenosastolta, eikä tee tiukkaa, vaikka kuppikoko on H taikka I. Alamitta vaan on aika pieni 60 tai 65.

Yhteistyössä