Hei hiilareiden välttelijät! Kiperiä kysymyksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virallisterveellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

virallisterveellinen

Vieras
Ajattelin kokeilla hiilareiden vähentämistä apuna tässä rantakuntoon pysrkimisessä. En halua ihan täyskarpiksi heittäytyä, tavoitteena ei myöskään ole ketoosi, vaan vähentäminen.

Kannattaako mun vaihtaa margariinit, maidot,juustot jne. täysrasvaisiin vain pysyä kevyttuotteissa? Mikä on parasta/suositeltavinta öljyä salaattiin, paistamiseen?

Niin, ja paljonko voin syödä hiilareita päivässä. Tarvitsisin nyt ihan konkreettisia määriä, esim. montako palaa tummaa leipää jne?

Siis mä en ainakaan syö yhtään palaa tummaa leipää, jos hiilareita yritän vähentää. Jos kovasti tekee mieli, niin puolikkaan pienen palan voi syödä, yhdessä ruisleivän palassakin on helposti se 13-14g hiilareita ja se on mulle ainakin liikaa. En sittenkään ole mikään täyskarppi, mutta maitotuotteistakin jo tulee sen verran, että helposti humpsahtaa hiilarit jonnekin 60-100g:n välille, jos siihen vielä ruisleipää vetää niin ei kyllä ole enää vähähiilarinen ruokavalio.

Margariiniahan ei mihinkään vähähiilarisessa ruokavaliossa tarvitse kun se leipä pitäisi jättää pois. :) Itse söin rasvattomien tuotteiden sijaan kevyttuotteita, esim. kevytmaitoa, kermoista, raejuustoista ja juustoista jätin vähärasvaiset/rasvattomat tuotteet hyllyyn. Salaattiin käytin oliiviöljyä, paistamiseen rypsiöljyä.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Mistä kuidut?

Kuitua saa myös muista ruoka-aineista, esim. pähkinät, siemenet, kasvikset ym. Kasviksia ja rasvaa vaan lisää, jos tuntuu ettei vatsa toimi. Juusto voi isoina määrinä kovettaa vatsaa.
Itselläni ruoansulatusongelmat, turvotus ja ilmavaivat, hävisivät karppauksen aloitettuani.
Vatsa toimii säännöllisesti joka aamu. Toisin kuin ennen...mikä oli yhtä tuskaa.

This required research gathered by means of this specific entrepreneur is completely reviewed independently. Traders within this class are aware that separate views are incredibly critical. They are going to contact the auditor, custodian and owner beyond just the SECURITIES AND EXCHANGE COMMISSION'S and/or talk about investments company. They will not sign on this marked collection until eventually they may be happy independently making sure everything that things, which include, property within supervision, returns, and in some cases 1 year finish examine. These people fully understand your pitfalls which are included. http://www.youtube.com/watch?v=D1kyPcQU3YQ Report on your guard action to store/mall safety or perhaps law enforcement prentice capital OTC stocks usually are well-known because of the small prices. They cost less than $5 each.

Yhteistyössä