Hei juuri sinä yksinäinen vapunviettäjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
maailmankaikkeuden paras vappuseura on ihan lähelläsi: Hän on Jeesus Kristus ja hän on elävä Jumala, johon saat yhteyden. Aloita rukoilemalla, lukemalla raamattua ja sanomalla Jeesukselle mielessäsi esim. näin (hän kuulee varmasti):
Rakas taivaallinen Isä!
Otan kutsusi vastaan ja tulen luoksesi Poikasi Jeesuksen nimessä. Tunnustan, että olen syntinen ja tarvitsen Sinua. Anna anteeksi syntini. Tuon sinulle myös kipuni ja heikkouteni. Käännyn pois pahuudestani sinua kohti, Jeesus. Uskon ja turvaan Sinuun. Uskon koko sydämestäni, että Sinä olet minun Vapahtajani, minun Herrani ja minun Jumalani. Kiitos että olet ottanut minut lapseksesi. Avaan sydämeni Pyhälle Hengellesi ja seuraan Sinua koko elämäni. Aamen

maailmankaikkeuden paras vappuseura on ihan lähelläsi: Hän on Jeesus Kristus ja hän on elävä Jumala, johon saat yhteyden. Aloita rukoilemalla, lukemalla raamattua ja sanomalla Jeesukselle mielessäsi esim. näin (hän kuulee varmasti):
Rakas taivaallinen Isä!
Otan kutsusi vastaan ja tulen luoksesi Poikasi Jeesuksen nimessä. Tunnustan, että olen syntinen ja tarvitsen Sinua. Anna anteeksi syntini. Tuon sinulle myös kipuni ja heikkouteni. Käännyn pois pahuudestani sinua kohti, Jeesus. Uskon ja turvaan Sinuun. Uskon koko sydämestäni, että Sinä olet minun Vapahtajani, minun Herrani ja minun Jumalani. Kiitos että olet ottanut minut lapseksesi. Avaan sydämeni Pyhälle Hengellesi ja seuraan Sinua koko elämäni. Aamen
Aika iso lupaus pelkästä vappuseurasta:whistle: Helpommalla pääsee kun lähtee baariin:cool:

Hm... ei minusta tunnu tällä hetkellä edes kovin yksinäiseltä. Olen vähän nuutunut tämän päivän jäljiltä, ei huvittaisi enkä jaksaisi lähteä minnekään.

Rakas taivaallinen Isä!

Paras seurani on tänään 2 litra vodkaa, ei jeesus. Ole toki yksinäinen, mutta siihen ei jeesus apua tuo.

Vaikka olisin kuinka yksinäinen, niin niin sekaisin tai kännissä en ikinä vielä ole ollut, että höpöttelisin mielikuvistuolennoille... Voi luoja näitä hihhuleita, kun raukat on sekaisin!

Aamenta tälle.
Ihmiset on mulle tositositosi tärkeitä. Mutta kun on Jeesuksen seurassa, niin ei koskaan ole oikeasti yksin. Ei voi olla yksin.

Ennen uskoontuloa olin tyhjä kuori, yksin ystävienkin seurassa, mut uskoontulon jälkeen mukana on kulkenut rauhaisa, levollinen hahmo.