HEI KAIKILLE PITKÄSTÄ AIKAA; nyt huuli pyöreenä kysynkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unfis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unfis

Vieras
että ketäs täällä on olemassa vielä..savannasta just luin että on uus mies ja lapsikin tulossa..ettekö savanna asukkaan enää sen miehen kanssa kenen kans rakensitte sitä taloa ja ostitte hirveesti kaikkea sinne? mitä kuuluu hyytikyppyselle? vauva jo vissiin tullut? ketäs muita on ollut 2008-2009aikoihin..sillon varmaan viimeks täällä pyörinyt..täällä oli lunaticcia,ja keittiönoitaa jajajaaja

Vauva on jo taapero, joulukuussa täyttää 2v. Toinenki lapsi meille muuttanu, siitä en enempiä kerro muuta ko että mies on ihan biologisesti sen isä. Asutaan minun kotiseudulla ok-talossa ja sairastellu olen vakavasti paljonki, mut aina on nousussa mieliala, pää pystyssä ja periksi ei anneta.

savanna ainakin on saanut elinikäisen(?) bannin tänne

a010.gif

kiva kuulla hyytis..ja lapsetkin vissiin ollut terveinä :) mitäs keppälertulle kuuluu? ja mitäs sille kotonakirveskädessä kuuluu? vieläkö onni kukoistaa ja pappa betalar?:)

kiva kuulla hyytis..ja lapsetkin vissiin ollut terveinä :) mitäs keppälertulle kuuluu? ja mitäs sille kotonakirveskädessä kuuluu? vieläkö onni kukoistaa ja pappa betalar?:)

Terveitä on, tyär on kovin allerginen kuten äitinsä mut näin muuten on paria lentsua ja mahatautia lukuunottamatta erittäin terve tapaus. Ja aktiivinen :D Sellanen pyörremyrsky että alan ymmärtää ommaa äitiä joka ei tykänny minusta :xmas: Sillä erotuksella että mie rakastan yli kaiken ommaa pyörremyrskytyttöä :heart:

mitäs tänne..lapset on kasvanu, Sälli täytti keväällä 18v, Likka on yläkoulussa ja Neiti menee eskariin
eletään aika seesteistä aikaa kun ei enää tarvii tuon Sällin koulukiusaamisia päivittäin pohtia, ja poika on saanu ittensä hyvään kuosiin.

ainiin sulla oli semmonen tapaus, nyt muistankin..on se jännä et tänne tulee tauon jälkeen niin on niin kiva kuulla tutuista, vaikkei mitään tuttuja oikeesti ollakkaan..mä varmaan jään tääne niiin koukkuun taas

Yhteistyössä