Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
täällä yksi karvanaama joka on menossa ensi kuussa testosteronikokeisiin. vaivaan on kuulemma hoitoja, en kyl tiedä viel mitä mut ainakin keltarauhashormonihäiriöstä voi johtua runsas karvoitus tai liiallisesta testosteronista jota voidaan myös hoitaa hormooneilla. ite en mennyt karvoituksen takia lääkäriin vaan toisesta syystä. mut lääkäri setä heti pongas mun leuan kaks mustaa karvaa jotka oli unohtanut nypätä ja määräs mut sit noihin kokeisiin. muita hirsutismin oireita mul ei löydy kuten esim. karvoitusta varpaissa, rinnoissa, rintojen välissä, reisissä, nousevaa häpykarvoitusta tai niskakarvoitusta...
hirsu...what?
Mulla kasvaa karvoja kaikissa noissa paitsi tissien välissä. Enpä oo aatellu et se ois joku onkelma. Varmistin ennen naimisiinmenoa, et miehen erektio kestää myös valoisassa.
Pitäisköhän oikeesti mennä testeihin itsekin? Mulla kasvaa karvaa varpaissa, sormissa, vatsassa, takareisissä, rinnoissa ja vaikka missä hemmetissä. Olen ihan oikeesti karvaisempi kuin mieheni ja koko ajan löydän uusia karvakohtia itsestäni. Oli muuten kiva, aktiivisena uimarina, huomata jossain vaiheessa sattumalta että takareisissä kasvaa taipeitten yläpuolella oikein pitkää,paksua ja mustaa karvaa. Ihan kuin olis takatussut reisissä

.