Hei!Kaikki te joilla on ollut joskus virtsatietulehdus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1982
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis kyllähän sulle saattaa jäädä "tiheään pissaus" päälle vaik tervehtymään alatkin. Koita olla ajattelematta ite tautia, jos sä oikeesti oot kipee nii meet uudellee lääkäriin. Mut jos sä yhtään uskot et lääke auttaa nii jätä ne "psyykkiset oireet" sivuun (joo tiiän ei oo helppoo). Kyllä sä eron huomaan jos se lääke on yhtää auttanu. Ilman labratestejäkin.

Ei aiheuta mikään lapsettomuutta, ei ainakaan minulle, vaikka söin aiemmin antibiootteja niin kauan. (lue yllä). Minulla nyt aikuinen poika ja taas mietin alkaako se" helvetin kierre.", kun nyt sairastustuin.

tuosta jälkimmäisestä tuli hiivatulehdus eli hiiva tuli suuhun kieleen, jota lääkäriki ihmetteli. karpalokapselit auttoi, eikä ole moneen vuoteen ollut. ja hygienia ja seksihygienia aina pestään alkuun ja loppuun ja ukko kans

Mulla on nyt toinen VTI kahden kuukauden sisään, tuli ihan yhtä-äkkä taas tuossa ennen uutta vuotta oireet ja sitten eikun samana iltana päivystykseen. Oireet hävisivät illan aikana kun sain trimopad kuurin(10pv). Kuurin viidentenä päivänä oireet kuitenkin palasivat ja nyt olen taas pari päivää ollut melko tuskissa.
En tiedä pitäiskö mennä lääkäriin vai odotella kuurin loppuun, vaikka selkäkipujakin on hieman ollut. Vai pitäisköhän ens alkuun soitella ne viljelyn tulokset nytkun kerta oireet ovat takas...

Yhteistyössä