Hei kotiäitiystäväni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osapäivätyöäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

osapäivätyöäiti

Vieras
Ole ystävällinen äläkä soittele minulle työaikanani vain saadaksesi aikasi kulumaan.En halua enkä oikein edes ehdi kuunnella tarinointia sinun lapsistasi silloin kun olen omani vienyt einiinkovinhalpaan hoitopaikkaan saadakseni tehdä työni rauhassa. Voithan soittaa minulle työstä tultuani,enhän ole siellä koko päivää.Silloin voisin paremmin myös keskittyä juttelemaan. Ethän sinäkään pidä siitä että soitan kun miehesi on kotona-eihän sinulla silloin tule aika pitkäksi.Olin itsekin kotiäiti monta vuotta,ymmärrän hyvin että välillä voi pitkästyttää-mutta pyydän,otathan yhteyttä töiden jälkeen.

Kiitos vaan, entinen ystävä. Et kuule minusta enää. Ihan kun en itse olisi joskus huoliasi tai muuten vaan typeriä juttujasi kuunnellut vaikka ei olis aikaa tai kiinnostusta ollutkaan. Hyvästi!

Minä en ainakaan työssä vastaa kuin sellasiin puheluihin joihin on pakko eli esim. lapsen hoitopaikasta soitetaan ja sinnekin olen ilmoittanut etten välttämättä vastaa ja antanut varoiksi työpaikan numeron jos on hätä.

:D joo mun on kanssa aina mietittävä kun on luppoaikaa päivällä kelle voi soittaa. Tosin mun kaverit soittelivat äippälomansa aikana mulle töihin, mutta vastasin jos oli aikaa ja jos ei niin laitoin myöhemmin viestiä että mitä asiaa?

Mutta samoin voisi lapsettomille sanoa ettei pahastu kun ei vastaa illalla puhelimeen siinä seitsemästä eteenpäin. Meillä ainakin nukutusrumpa alkaa silloin.

Juujuu,mutta kun työssäni tarvitsen puhelintani.En viitsi läpätä luuria korvaan, ja arvatkaas mitä tapahtui kun pyysin että soita töitten jälkeen..aivan,herne meni nekkuun ja syvälle.Ja vieras, miksi minun täytyisi kenenkään huolia töissä kuunnella, ei minulle siitä makseta.

Kukahan vinkkais mun töissäkäyvälle kaverille, ettei mulla kannata enää klo.20 jälkeen soittaa, mä en kerkiä vastaamaan saatikka miettiin sun kans mitä sä laitat huomenna töihin päälles. Eikä sun tarvi suuttua siittä jos mä joudun sulle sanomaan, et hei laps itkee mun tarvis lopettaa puhelu.. Jne jne jne...

Yhteistyössä