Hei! Kuvien siirto koneelle, vista on kettumaisella tuulella. Miski se ei tee asioita niin kuin aikaisemmin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
Eli kun iskee piuhan kiinni koneeseen ja kameraan, painaa kameran ns. päälle niin pitäisi alkaa kuvien siirto normaalisti. MIKSI ei nyt niin tapahdu? :xmas: Tulee vain, että valkkaa kansio minne kuvat ja ei minkäänlaista mahdollisuutta tallentaa niitä/aloittaa siirtoa.. Siis vista on ihana, IHANA :xmas:

Auttakaa, jookos! Palkinnoksi saatte nähdä mun pärstän :xmas: Palkintoa ei ole tosin pakko lunastaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Noup. Sulkee kameran kun laitan sen ensin päälle, piuhan perään ja aukaisee sen kuvakansion minne ne kuvat pitäisi tallentaa.. Siis outoa, kerrassaan!

Ai, no on siinä semmoinen ero sitten, että mä en saanut tuota konetta tekemään yhtään mitään, eli ei edes se kuvakansio avautunut. Normaalisti meillä on tullut tuonne oikeaan alakulmaan pieni ikkuna, jonka kautta kuvat on voinut importata koneelle. Nyt sitäkään ei siis tapahtunut.

mä oon saanut kuvat canonin kamerasta niin että oon avannut oma tietokone kansion.. sieltä klikannut kameraa jolloin se avaa kuvat kamerassa ja sieltä sit copy paste tyylillä valkannu ne mitä haluan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon saanut kuvat canonin kamerasta niin että oon avannut oma tietokone kansion.. sieltä klikannut kameraa jolloin se avaa kuvat kamerassa ja sieltä sit copy paste tyylillä valkannu ne mitä haluan..

hei, se toimi!!! :D :hug: Do you want to scare hell out of you?

Yhteistyössä