Hei, lenkkeilevät naiset, oletteko huomanneet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lenksutteleva äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lenksutteleva äiti

Vieras
että jos juokset/hölkkäät yleisellä paikalla, niin hieman pyylevämmät naispuoliset ihmiset kävelee vilkaisemmattakaan? Pahinta, jos sattuu vastaan tulemaan kävelylenkillä oleva naiskaksikko, niin ohi mennää pahasti mulkoillen tai nenä pystyssä edes vilkaisematta. Sinänsä kiva, kun ei tarvii sosiaalisesti olla aktiivinen lenkkeillessä, mutta ihmettelen tätä, sillä normaalisti jos kävelen ja kuljeskelen ihmisten parissa niin ainakin täällä päin Helsinkiä katsotaan päin ja ehkä jopa hymyillään.. hassua..:)

Alkuperäinen kirjoittaja lenksutteleva äiti:
että jos juokset/hölkkäät yleisellä paikalla, niin hieman pyylevämmät naispuoliset ihmiset kävelee vilkaisemmattakaan? Pahinta, jos sattuu vastaan tulemaan kävelylenkillä oleva naiskaksikko, niin ohi mennää pahasti mulkoillen tai nenä pystyssä edes vilkaisematta. Sinänsä kiva, kun ei tarvii sosiaalisesti olla aktiivinen lenkkeillessä, mutta ihmettelen tätä, sillä normaalisti jos kävelen ja kuljeskelen ihmisten parissa niin ainakin täällä päin Helsinkiä katsotaan päin ja ehkä jopa hymyillään.. hassua..:)

Nooo... en mä ehkä kyllä lenkkeillessäni jaksa kaikille hymyillä ja kaikkia tervehtiä, varsinkaan jos mä tulen takaapäin, niin siinähän pitäis erikseen huudella että saa toisen huomion. Sen olen kyllä huomannut, että hieman laihemmat naispuoliset lenkkeilijät menevät kiukkuisen näköiseksi, kun minä, hieman pyylevämpi naisihminen hölkkään keveästi heidän ohitseen.. hassua.. :)

No jaa, en mä ainakaan mene lenkille sosialisoitumaan. Ihan vaan keskityn siihen omaan menooni, en katsele sen kummemmin vastaantulijoita, en nyrpistä nokkaa mutten ala hymyilläkään jos ei hymyilytä.

No sepä se vasta inhottavaa onkin kun ne lenkkeilijät katsoo MUN miestä. :D Varmaan sillä fiiliksellä että hei mies, katso kun juoksen, olen hyvä kuntoinen.. ;) Olen itsekin kyllä liikunnallinen, mutta ärsyttää kun suu auki pitää "tuijottaa" kun lönkyttelee ohi.

No mä vaan lihavana kävelen täällä Helsingissä ja eikä mua juurikaan kiinnosta vastaantulevat ihmiset. Saatan mä katsella jonnekin suuntaan (ehkä johonkin ihmiseen) ja ajatella vaan omia asioita.

Voi tsiisus. Eli siis tässä pitäisi nyt sit alkaa ottamaan katsekontaktia joka ikiseen ohi juoksevaan naiseen ja läväyttää vielä pepsodenthymy päälle, jotta ei tule leimatuksi kateelliseksi??!! :o Itselläni ainakin on niin, että mä välillä yksin liikkuessani (tai miehenkin kanssa, mutta joka tapauksessa ilman kolmea lastamme) kuljen niin omissa ajatuksissani (kun kerrankin on hiljaista, niin että kuulee ne omat ajatuksensa), etten huomaa yhtään, mitä ympärillä tapahtuu. Saatan jopa katsoa päinkin, mutta en silti tavallaan katso, kun olen omissa maailmoissani. :D Jos se jonkun mielestä on kateutta, niin se on sit voi voi...

Suurin osa lenkkelijöistä on napit korvilla ja tuskanirve naamalla. Ei ne lenkkeilijät mitenkään kontaktinhaluisia ole. Tai ehkä niin päin että jos itse juoksen, vilkaisen lenkkeilijää todennäköisemmin kuin jos olen vain kävelyllä.

Yhteistyössä