Hei mä hokasin just että mähän olen aivan penteleen huono vaimo (tuli mieleen toisesta ketjusta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja mites:
No mites sitten, kun meillä molemmat käydään töissä täydet viikot ja silti mies nukkuu aina viikonloppuna, enkä minä saa koskaan nukkua pitkään enkä päikkäreitä...

No höh :(. Neuvottelun paikka. Meillä oli esikoisen aikaan niin, että toisena aamuna nukuin minä ja toisena mies. Hän teki silloin vuorotöitä ja "osasi" siis nukkua pidempäänkin halutessaan.

Nyt hän herää arkena niin aikaisin että herää väkisin myös viikonloppuna ajoissa. En mä oikeesti nukkuis viikonloppuja jos mies asiasta jotenkin kärsisi.

Koitas ihan oikeesti ehdottaa tollasta vuorottelua.

Ei, kun mä aattelin tuudittautua siihen ajatukseen, että mä oon aivan penteleen hyvä vaimo ja äiti, perheen kiukutteluista huolimatta. Odotan parannusta tilanteeseen vasta lasten vartuttua. Sitten passitan ne herättämään isänsä itse...

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Laitahan kuvia taas, kun niitä ei olekaan tullut pitkään aikaan.

Ai mistä? Musta nukkumassa vai miehestä aamutoimia tekemässä :D
No ei hyvä ihme kummastakaan. Miehesi näin jo siellä laivalla ja se riitti.

No joo, mun miestä ei voi olla näkemättä pituutensa puolesta :). Ja onhan se tietty komeakin, ihan yhdelläkin silmäyksellä ;).

P.S. olitko se sinä kenen aamumuroihin mä vahingossa pissin?

hyi! miks kuset muroihin?

Meillä näet mies käy töissä ja mä olen kotona. Ja mitä tapahtuukaan viikonloppuna kun miehellä olis vapaata? No, hän herää tietty lasten kanssa ja mä nukun pers homeessa :D.

Tänään mä YRITIN nousta, mutta mies heräs aika pian mun jälkeen ja mä hipsin takas nukkumaan.

Meillä ei siis mies-rukka saa nukkua edes viikonloppuisin ja mä sentään nukun arkenakin usein päikyt kuopuksen kanssa :snotty:

mä nukun vapaapäivinä pitempään täysin riippumatta siitä millaiset työpäivät kummallakaan on ollu

Alkuperäinen kirjoittaja ....:

No joo, mun miestä ei voi olla näkemättä pituutensa puolesta :). Ja onhan se tietty komeakin, ihan yhdelläkin silmäyksellä ;).

Ei millään pahalla, mutta naisiin menevä ja pitkä. Siinäpä ne tulikin.

jaahas mariliilla on jotain hampaan kolossa turkilmasta kohtaan
Ei yhtään mitään, mutta naisten ei tarviis olla niiiin sinisilmäisiä sitä siippaansa kohtaan.

Ei millään pahalla, mutta osumia tuli nyt vain 50%. Pitkä hän tosiaan on :)[/quote]

äläs nyt,marilii tulee kohta kertoon sun mies on yrittäänyt iskeä sitä...

Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Mäkin olen tosi huono vaimo. Mieheeni verrattuna olen tosi laiska. :(

Meillä mies on kyllä laiskempi, mutta mä taas olen hemmetinmoinen nalkuttaja. Nalkutan mm. siitä että mies on laiska :snotty:

Mun mies ei ees nalkuta mulle vaikka huomaan, että joskus häntä ärsyttää. :snotty:
Minä sen sijaan joskus sorrun nalkuttamaan. :D
Ai kauheeta, kun mä olen kauhia! :D

Kyllä mä olen varmaan kauhiampi :D. Mä nimittäin sangen harvoin meikkaan tai pukeudun sievästi tai muutakaan. Näytän lähinnä röllipeikolta kotioloissa virttyneissä verkkareissani. Ja kaikkein mukavimmat kengät on vanhat vaelluskengät, korkkarit on saatanasta.

Eli siis mies kärsii kamalasti kauheasta vaimostaan ja on vain ajan kysymys milloin hän jättää tai vähintäänkin pettää (jälleen palstalaisten logiikkaa :D )

No mä meikkaan ja laitan nätit vaatteet ja yritän virittää intellektuellia keskustelua miehen kanssa. Kynnet on aina hoidettu ja koti on kaunis. No, mitä tekee mies? Murisee, nappaa sarjakuvalehden ja menee vessaan puoleksi tunniksi paskalle... Mun nalkuttaminen on äänetöntä, koska se oikea nalkuttaminen ei johda mihinkään. Kun ei sano mitään, alkaa mies itse kelata mistäköhän se mykkäkoulu mahtaa johtua. Joo kyllä mä oon se huonoin ja on ajan kysymys, koska löytää nuoremman, kauniimman ja fiksumman.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:

jaahas mariliilla on jotain hampaan kolossa turkilmasta kohtaan
Ei yhtään mitään, mutta naisten ei tarviis olla niiiin sinisilmäisiä sitä siippaansa kohtaan.

En mä ole sinisilmäinen, mä olen realisti :). Nyt vaan ihan oikeesti aloin miettimään pariakin juttua. Siis oletko sä nyt se samainen Marilii, joka täällä mustanakin kirjoittaa? Ja mitä ihmettä sulla on oikeesti mua vastaan? Näemmä ainakin sangen aktiivisesti luet mun aloituksia, kun tiedät että mieheni on pitkä, tiedät meidän olleen laivalla ja ruikutit mun kuvista. Sitä mä nyt en usko hetkeäkään että sä oikeasti olisit nähnyt mun miestäni missään tai että samaisella laivalla olisit ollut, en usko hetkeäkään. Korjaa toki jos olen väärässä, sen pystyt tekemään heittämällä jotain faktoja pöytään.

Nyt sä saat mut hymyilemään epätoivoisilla yrityksilläsi saada mua suuttumaan. Joten kiitos, piristit muuten tasapaksua iltaani :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
No mä meikkaan ja laitan nätit vaatteet ja yritän virittää intellektuellia keskustelua miehen kanssa. Kynnet on aina hoidettu ja koti on kaunis. No, mitä tekee mies? Murisee, nappaa sarjakuvalehden ja menee vessaan puoleksi tunniksi paskalle... Mun nalkuttaminen on äänetöntä, koska se oikea nalkuttaminen ei johda mihinkään. Kun ei sano mitään, alkaa mies itse kelata mistäköhän se mykkäkoulu mahtaa johtua. Joo kyllä mä oon se huonoin ja on ajan kysymys, koska löytää nuoremman, kauniimman ja fiksumman.

Ai samperi. Mulla on kynnetkin järsityt ja monta kertaa annan miesten puheet mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kun en jaksa keskustella.

Sun tapauksessa ei varmaan voi löytää kauniimpaa ja fiksumpaa kun kerran huolehdit itsestäsi ja virittelet keskustelujakin. Palstalogiikalla sun mies haikailee varmaan sitten jonkun röllipeikon perään :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Ei millään pahalla, mutta osumia tuli nyt vain 50%. Pitkä hän tosiaan on :)
äläs nyt,marilii tulee kohta kertoon sun mies on yrittäänyt iskeä sitä...

Antaa kertoa vaan. Kyllähän niitä satuja saa sepittää, jotkut tekee sitä ihan työkseenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

hyi! miks kuset muroihin?

Ilmeisesti moinen vahinko on tapahtunut kun sen verran karvasta tekstiä sataa tuolta, jota mieheni on vokotellut tai hän on vähintään nähnyt mieheni jotain vokottelevan. Vahinkoja sattuu, mutta onhan tollainen muroihin kuseskelu tosiaan melkoista yök- toimintaa :)

Yhteistyössä