Hei! Millon alkio näkyy ultrassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äityliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äityliini

Vieras
Eli kk kiertoni on normaali 28-31 pvää. raskaustestin tein kun kuukautiset olivat kaksi päivää myöhässä, ja näytti plussaa. viikonpäästä alkoi pieni tuhrumainen vuoto ja kuun rv oli tasan 6 viikkoa vuoto yltyi ja alkoi kova kipuilu. minut on ultrattu sisäkautta 6+0, 6+2, 6+6. olin sairaalassa tarkailussa, kun epäilevät kohdun ulkopuolista, ja sisäisen verenvuodon mahdollisuutta. seuraava ultra on 7+2.
mietin vaan, et onko vielä mahista löytää kohdun sisältä sikiöö, kun eivät ole tähän astikkaan löytäneet.
viimeisen ultran aikana lääkäri mainitsi et kohdussa on pieni pussi, mut ei alkanut spekuloimaan sitä sikiöksi. ja kun kysyin tuosta et voisko näkyä myöhemmin vasta kohdussa sikiöö, niin oli aika nekatiivinen ja sanoi et ei, et näkyisi jo jotain.
siis mulla menee kohta hermot

Mulla ei esikoisesta vielä 6+3 näkynyt mitään muuta kuin ruskuaispussi. Luultiin silloin alunperin viikkojen olevan jo 8+. Kaks viikkoo myöhemmin uusintaultrassa 8+3 sitten näkyi hyvin jo alkio sykkeen kera.

Tästä toisesta eka ultra oli 7+2 ja hyvin näkyi alkio sykkeineen

muoks. ja lisään vielä että esikoisen kohdalla ultraajana oli äitipolin entinen ylilääkäri ja ultralaitteet oli hyvät

Alkuperäinen kirjoittaja millä rvllä olen?:
auttakaapa mua laskeen nuo viikot.
eli viime menkat alkoi 5.2.
ja kierto on normaali 28-31
eli mikäs olisi nyt

http://www.oys.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=111

Yhteistyössä