Ä
äityliini
Vieras
Eli kk kiertoni on normaali 28-31 pvää. raskaustestin tein kun kuukautiset olivat kaksi päivää myöhässä, ja näytti plussaa. viikonpäästä alkoi pieni tuhrumainen vuoto ja kuun rv oli tasan 6 viikkoa vuoto yltyi ja alkoi kova kipuilu. minut on ultrattu sisäkautta 6+0, 6+2, 6+6. olin sairaalassa tarkailussa, kun epäilevät kohdun ulkopuolista, ja sisäisen verenvuodon mahdollisuutta. seuraava ultra on 7+2.
mietin vaan, et onko vielä mahista löytää kohdun sisältä sikiöö, kun eivät ole tähän astikkaan löytäneet.
viimeisen ultran aikana lääkäri mainitsi et kohdussa on pieni pussi, mut ei alkanut spekuloimaan sitä sikiöksi. ja kun kysyin tuosta et voisko näkyä myöhemmin vasta kohdussa sikiöö, niin oli aika nekatiivinen ja sanoi et ei, et näkyisi jo jotain.
siis mulla menee kohta hermot
mietin vaan, et onko vielä mahista löytää kohdun sisältä sikiöö, kun eivät ole tähän astikkaan löytäneet.
viimeisen ultran aikana lääkäri mainitsi et kohdussa on pieni pussi, mut ei alkanut spekuloimaan sitä sikiöksi. ja kun kysyin tuosta et voisko näkyä myöhemmin vasta kohdussa sikiöö, niin oli aika nekatiivinen ja sanoi et ei, et näkyisi jo jotain.
siis mulla menee kohta hermot