Hei! Mitä kuuluu? :)

no tää päivä mennyt pyllylleen,rajut menkat ja sen takia hirmu huono ja kurja olo=Xlisäks tytöllä ihme kiukkuilupäivä=(mut tästä tää ilta etenee;avasin just kylmän batteryn,napsin suklaata ja katotaan neidin kaa piirrettyä=)

Huonoa kuuluu, päätä särkee ja koti on ihan sekasin, lattiat pitäisi imuroida ja pestä, pitäisi pyyhkiä pölyt, tiskikone tyhjentää ja täyttää, kaappien ovet pyyhkiä, vaihtaa vuodevaatteet, ripustaa pyykit jnejne ja tekis mieli vaan löhöö sohvalla ja palstailla. Huomisia vieraita varten pitäisi laittaa kaikennäköistä tarjottavaa.

Onneksi mies lähti lapsen kanssa vähän ulkoilemaan puistoon niin on vähän aikaa rauhallista kotona.

Mitäpä tässä. Tautivuoteella makaan. :snotty:
Puntaroin, lähdenkö käymään lääkärissä vai en...

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Mitäpä tässä. Tautivuoteella makaan. :snotty:
Puntaroin, lähdenkö käymään lääkärissä vai en...

Mikä on?

En tiedä! :(
Väsyttää ihan hirveästi. |O
Varmaan verenpaineet tapissa tjt.

Hyvää kuuluu :) Tulin reilu tunti sitten kuntosalilta ja huolestuneena sydämeni kunnosta kyselin ukolta että onkohan mun sydämellä joku vika kun poljen kuntopyörää ja välillä syke nousee tosi kovaa ja sitten laskee, ja huimaa siinä.... Se katto mua jotenkin hellästi ja sano että se on ihan normaalia.. Tais sitä vähän naurattaakkin :D Minä en siis ole koskaan aiemmin harrastanut liikuntaa juurikaan, ja tänään kävin toista kertaa ikinä elämässäni salilla..

Yhteistyössä