Hei, mite olis tällänen? *Lauantai-illan viihdykettä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Einäin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Einäin

Jäsen
14.10.2009
233
0
16
Laitetaas pystyy joku lauantai-illan viihdyke ketju? Hauskoja juttuja, vitsejä, tarinoita, suusta lipsahtaneita sammakoita, ihan mitä vaan viihdyttävää lievään tylsyyteen?

Mulla on ainaski vähä tylsää ja tahtois jotai mille vois nauraa. Saa vaikka linkittää jotain vitsi- ketjuja, jos sellasia löytää. Onks mun jutulle kannattajia? Ite en oikei voi alottaa, ku ei nyt tuu mitää hauskaa mielee. :(

no,voin kertoo sellasen jutun,että aikanaan multa kysyttiin jotain tiettyä paikkaa(rakennusta) ja siinä sit selittelin ja lopuksi piti sanoa,että "siellä se kuitenkin on",niin sanoin jostain syystä vahingossa "siellä se kulli on". että arvaa hävettikö?? Toinen hymyili siinä ja sano vaan,että kiitos,varmaan nauroi myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
no,voin kertoo sellasen jutun,että aikanaan multa kysyttiin jotain tiettyä paikkaa(rakennusta) ja siinä sit selittelin ja lopuksi piti sanoa,että "siellä se kuitenkin on",niin sanoin jostain syystä vahingossa "siellä se kulli on". että arvaa hävettikö?? Toinen hymyili siinä ja sano vaan,että kiitos,varmaan nauroi myöhemmin.

:laugh: Noi sammakot on niin hauskoja!

Tulipas oma pikku moka mieleen. Pelattiin Trivialia ja vastaus kysymykseen oli Salo. Nooh, minä sit koitin vähän jelpata joukkuetta ja vihjailin siinä, että se on tuolla itärajalla sellanen neliniminen paikkakunta. *maantiedon tuntemus täys 10!* :ashamed: :whistle:
*muoks* nelikirjaiminen siis :laugh:

Meidän poika "jutteli" mummin kanssa puhelimessa ja mummi totesi, että taidat juuri olla syömässä mitä ruokaa teillä tänään on? Poika nappasi herneen lautaselta ja näytti puhelimelle. Ei siis osaa vielä puhua... :D

Ei nyt mikään erityisen hauska mutta nolo.
Ensimmäinen työhakemukseni valmistumiseni jälkeen oli muuten
oikein mallikas, mutta olin kirjoittanut etunimeni väärin.
Työhaastattelussa sitten haastattelija kysyi eksoottisen nimeni taustaa.

Minä piirsin Pictionaryssa maksan keuhkojen kohdalle. Että semmosta.
No tosta on kyllä yli kymmenen vuotta aikaa, mutta silti...

Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:
Tulipas oma pikku moka mieleen. Pelattiin Trivialia ja vastaus kysymykseen oli Salo. Nooh, minä sit koitin vähän jelpata joukkuetta ja vihjailin siinä, että se on tuolla itärajalla sellanen neliniminen paikkakunta. *maantiedon tuntemus täys 10!* :ashamed: :whistle:
*muoks* nelikirjaiminen siis :laugh:

Noh, minun tyttö on aika sanavalmis 2 ja puol vuotiaaksi. Tänään neiti yritti kiivetä koiran selkään ratsastamaan ja kielsin häntä. Ehdotin että jospa neidille kelpaisi Aasi (eli puinen keinuheppa) niin tyttö tokaisi siihen että ei isiä saa häiritä, isi lukee kirjaa nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Noh, minun tyttö on aika sanavalmis 2 ja puol vuotiaaksi. Tänään neiti yritti kiivetä koiran selkään ratsastamaan ja kielsin häntä. Ehdotin että jospa neidille kelpaisi Aasi (eli puinen keinuheppa) niin tyttö tokaisi siihen että ei isiä saa häiritä, isi lukee kirjaa nyt.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Näitä meidän tytön letkauksia olisi paljon, kun vain tulisi mieleen. Noh yks eiliseltä, kun oltiin saunassa niin neiti tokaisi meille vanhemmille että isin pippelillä kasvaa hiukset.
Minä en kohta uskalla tuota ipanaa viedä julkisille paikoille.

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Näitä meidän tytön letkauksia olisi paljon, kun vain tulisi mieleen. Noh yks eiliseltä, kun oltiin saunassa niin neiti tokaisi meille vanhemmille että isin pippelillä kasvaa hiukset.
Minä en kohta uskalla tuota ipanaa viedä julkisille paikoille.

Hihi. :D No onhan se ihan jees, että on pientä reippauta ja sanavalmiutta, sekä tervettä uteliaisuutta. :D :laugh:

Yhteistyössä