Hei naiset! Mikä olisi perus varma hyvä meikkivoide?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niinistö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niinistö

Vieras
Mitä käytätte? Ihon väri on aika "normaali", ei tumma mutta ei kalpeakaan. En jaksa mennä testaileen kauppohin sopivaa. Mikä on sellainen hyvä "yleis" meikkivoide joka kuitenkin hyvä ettei tuki herkästi ihohuokosia ja tee finnejä.
Onks Maybelinellä hyviä? Mikä väri on hyvä?
Kiitos!

Mun iholle on Bare mineralsin mineraalimeikkivoide ollut paras. Uskoisin että sopii monelle muullekin. Suomessa hintavia mutta esim. Feeluniquelta tilattaessa ihan sopuhinnoissa. En voi kuin suositella.

Suosittelen myös Bare Mineralsia, ja nimenomaan FeelUniquesta tilattuna. Nyt siellä on menossa alet, joten valmiiksi edullisista BM:n hinnoista sai muistaakseni vielä 25 prossaa alea :) sävyn kanssa voi mennä vähän arpomiseksi, mutta netistä löysin joskus sellaisen testauskoneen, jolla pystyi katsomaan itselleen sopivimman BM sävyn. Ja se meni nappiin, toisin kuin Kicksissä katsottu sävy, joka oli ensin liian keltainen ja sitten liian vaalea.

No jos oot normivaalea suomalainen 010 Dior nudella on se yleisin sävy mikä passaa, ihanan ohut ja silottavan pehmee... Dior forever on sellainen joka peittää enemmän.
Joe Blascon tuotteet sisältävät usein paljon pigmenttejä jotka peittää ja häivyttää punaisuutta, mutta se on sellainen merkki jota on pakko testata omalle iholle, ei tule liian keltainen tai vihreä voide valittua.

Edit. Dior nude ei muuten sitten kovin hyvin mitään finnejä peitä kun ei ole kovin pakkelimainen...

Viimeksi muokattu:
joe blasco ja väri Special Lite Olive 1,alabasterin jälkeen myydyin sävy suomessa,sopii aika monen sävyiselle iholle,peittää ja pysyy todella hyvin. Vaatii hyvän puhdistustuotteen rinnalleen.Hinta reilu 50e mutta kestää vuoden verran päivittäisessä käytössä.

Mä ajattelin tätä Lumenen ultra smooth skin caring makeup -voidetta kokeilla seuraavaksi:

http://www.lumene.com/fi/tuotteet/meikit/kasvot/ultra-smooth-hoitava-meikkivoide-sk-20

Oliskohan jollakulla tästä kokemusta? Onko helppo levittää sormilla? Ainakin hinta on mun kukkarolle sopiva ja tätä oli kehuttu jossain lehdessä.

Ei todellakaan kannata tilata netistä ilman kokeilua! Ei kai se niin iso vaiva ole mennä esim. Kicksiin, Stockmann Beautyyn, Emotioniin tai johonkin yksityiseen kemppariin kyselemään. Kerrot vain minkä tyyppistä pohjaa haet ja missä hintahaarukassa, niin siellä testataan ja saat jopa oikean sävyn eikä tarvitse harmitella jälkikäteen jos sokkona ostat.

Lumenen Ultra Smooth ei mielestäni ole ihan "perusmeikkivoide", vaan selvästi keskivertoa ohuempaa ja kevyempää. Lorahtaa juoksevan nestemäisenä ulos purkista, eikä peitä sävyeroja tai virheitä ihossa -lähinnä kuvailisin sävytetyksi kosteusvoiteeksi.

Eli hyvin kevyttä, kuivalle iholle tarkoitettua tuotetta etsivälle varmasti erinomainen, perusmeikkivoidetta etsivälle mielestäni liian kevyt...

Sun on oikeesti kokeiltava...esim mulle kaikki Joe Blascot oli huonoja, maybellinen ovat yleensä huonoja,lumenethyviä.. lancomen teint idole aina hyvä..ostan lentokentiltä monta kerralla. Liian tummaa älä mene ostamaan...

Yhteistyössä