Hei nyt kiva urheiluvaateongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli olen aiemmin ollut kovakin harrastamaa urheilua ja liikkumaan. Lasten myötä se kaikki sisäliikunta vain on jäänyt ja muuttunut lähinnä ulkona liikkumiseksi tai sitten kotona jumppaamiseksi.

Ja tästä syystä mulla ei ole siis mitään sisäliikuntakuteita enää.

Ja nyt ois polttareissa ohjelmassa jotain tankotanssituntia eikä oo hajuakaan miten pitäis pukeutua. Musta tuntuu, että koko muu remmi omistaa vimpan päälle kuteet. Siskoltani voisin lainata varmaan kengät niin ei tarvi yhtä kertaa varten sellaisia hankkia, kun meillä on samankokoinen jalka. Mutta entäs ne vaatteet. Mulla löytyis sellaset just uutena ostetut Puman urheilupökät, ne on tohon polven alle ja ainakin ne oli siellä "jumppapuolella" vaikka itse ostin ne ihan vapaa-ajan käyttöön noin muuten. Ja tohon ihan musta t-paita käykö?

Hitto mikä ongelma, mutta en tahdo näyttää idiootilta muiden seassa. :D

Hyvältä kuulostaa. Tärkeintä, ettei ole kovin liehuvat vaatteet, että onnistuu se tangolla pyöriminen. Varmista vielä ne kengät, että kannattaisiko ottaa lenkkarit, korkkarit vai ollaanko ilman (eli onko se enemmän tankojumppaa vai strippitankoilua :) ).

Kenkiä tankotanssissa ei tarvitse, ne ovat pikemminkin tiellä. Pitkähihaista paitaa ja pitkälahkeisija housuja suosittelisin. Tankotanssin kokeilutunnilla te ette istuskele tangolla, joten shortseja ei tarvitse. Pitkälahkeiset- ja hihaiset vaatteet suojelevat pahimmilta mustelmilta ja hiertymiltä :)

Tankoilu on yllättävän rankka laji. Itse en kyennyt pariin päivään nukkumaan kyljelläni, kun oli lihakset niin jumissa :) Hauskaa tuntia!

Alkuperäinen kirjoittaja ee:
Hyvältä kuulostaa. Tärkeintä, ettei ole kovin liehuvat vaatteet, että onnistuu se tangolla pyöriminen. Varmista vielä ne kengät, että kannattaisiko ottaa lenkkarit, korkkarit vai ollaanko ilman (eli onko se enemmän tankojumppaa vai strippitankoilua :) ).

Kai enemmän striptankoilua... näin käsitin. Millaiset kengät siis?

Ja tosiaan: tunneilla näkee vaikka minkälaisia putkeutumisia, joten idiootille tuskin näyttäisit missään kamppeissa :D ellet nyt jätesäkkiä kisko päällesi...

Yhteistyössä