HEI-nyt-OIKEESTI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miksi tää on näin hankalaa? Viestikenttä hyppii ylös-alas silmissä vilisten ja typoja tulee väkisinkin..
Lisäksi nää avattaret ja hymiöt on ääreis typeriä ja lapsellisia. Vanhana vauvalaisena toki osaan vittuilla ilman ilmeileviä naamojakin.
Ja nää tyypit täällä on joko tosi hitaita tai laiskoja kommentoijia!

Jos vauvan av on nyt kuollut ja kuopattu, niin ei tästä ainakaan uudeksi legendaksi ole!

Miksi tää on näin hankalaa? Viestikenttä hyppii ylös-alas silmissä vilisten ja typoja tulee väkisinkin..
Lisäksi nää avattaret ja hymiöt on ääreis typeriä ja lapsellisia. Vanhana vauvalaisena toki osaan vittuilla ilman ilmeileviä naamojakin.
Ja nää tyypit täällä on joko tosi hitaita tai laiskoja kommentoijia!

Jos vauvan av on nyt kuollut ja kuopattu, niin ei tästä ainakaan uudeksi legendaksi ole!

Mutsis hyppi ja vilisti.

Rekkaudu itte tänne ja laita parempi avatar :) Nää hymiöt on kyllä oikeesti ihan karseita, ennen uudistusta täällä oli paljon hienommat.

Tää palsta on ollut pitkään tosi kuollut. Jos hetken jaksatte kirjoitella aktiivisesti, niin eiköhän plussalaisetkin saa vipinää kinttuihin ja ala vähän aktiivisemmin keskustelemaan. Varmaan vie aikansa tottua taas nopeampaan keskusteluun, kun keskustelu on viimeaikoina ollut niin laiskaa.

Hei miten tänne aloitetaan uusi viestiketju? Akateeminen käytännöllisesti dummy av-blondi ei nyt snaijaa tätä.

No niin. Mun piti siis kertoa mitä tänään tapahtui. Kuume nousi, ääni meni ja lähdin lekurille. Lääkkeet haettuani hain jotain helppoa safkaa, jota vois lapselle valmistaa pk:n jälkeen ja halusin ostaa itselleni yhden siiderin ikäänkuin lohdutukseksi. Myyjä kysyi papereita, mulla oli vain Kela-kortti eikä se kuulemma kelpaa vaikka apteekissa kelpasikin. Pitäis olla ajokortti (ei ole) tai passi (sellaista en kanna messissä). No niin siideri jäi kassalle ja minä olen 38v!

Hei miten tänne aloitetaan uusi viestiketju? Akateeminen käytännöllisesti dummy av-blondi ei nyt snaijaa tätä.

No niin. Mun piti siis kertoa mitä tänään tapahtui. Kuume nousi, ääni meni ja lähdin lekurille. Lääkkeet haettuani hain jotain helppoa safkaa, jota vois lapselle valmistaa pk:n jälkeen ja halusin ostaa itselleni yhden siiderin ikäänkuin lohdutukseksi. Myyjä kysyi papereita, mulla oli vain Kela-kortti eikä se kuulemma kelpaa vaikka apteekissa kelpasikin. Pitäis olla ajokortti (ei ole) tai passi (sellaista en kanna messissä). No niin siideri jäi kassalle ja minä olen 38v!
Oisko oikeessa yläkulmassa tai jossain siellä lähettyvillä "Luo uusi ketju" tai vastaava, ei muista. Klikkaan sitä aina tottumuksesta.

Mutta daa, tottakai pitää ikää todistaessa olla kuvallinen henkkari! Onnea vain että sinua luullaan nuoreksi :love:

Uusimmat

Yhteistyössä