Hei! One step -liuskaraskaustestistä kysyisin, jos joku osaa vastata.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
Elikkäs, tein viime kierrossa kp 26/26 puhtaan negan, johon tuli näkyviin viivanpaikka, kun oli kuivunut. Ei mitään väriä testipaikassa.

Äsken tein taas testin (malttamaton ja utelias kun olen) kp 22/26, ja sain esiin viivanpaikan ja ehkä jopa hailakkaa väriäkin näkyi olemattomassa viivassa.

Kyseessä on siis one step erittäin herkkä testi, jolla luvataan voivan testata jo 4pv ennen kuukautisten alkamispäivää.

Näyttääköhän nuo tässä vaihessa mitä sattuu, vai onko todennäköistä että olisin raskaana?

Tein ite tässä kierrossa samaisella testillä kp 27/27 selkeä nega ja myös tänään kp 28/27 jolloin menkkojen ois pitänyt/pitäis alkaa, nega testi.

Viime kierrossa tooodella hailakka punertava viiva, edelleen samaisella testillä, kp jotain 33, eli reilusti oli menkat myöhässä. Sitten ne menkat kuitenkin aloi muutaman päivän päästä.

Näitä ns. kemiallisia raskauksiahan tapahtuu paljon naisten tietämättäkin ja mun tapauksessa kyse oli varmaan jostain sellasesta.. SIKSI periaatteessa en koskaan luota noihin herkkiin testeihin heti sokeesti, etenkään jos on testannut etuajassa :)

Toivottavasti sulla kuitenkin parempi onni!

Hei!!

Itse kun testailin negaa kyseisillä testeillä en viivanpakkaa nähnyt?
..jos nyt näkyy hailua väriä..voit olla raskaana=)..siksi varmaan noin "haalea" tuo viiva/ei väriä juurikaan..istukkahormonia vielä niin vähän tuossa vaiheessa erittyy pissaan..teitkö testin päivä-vaiko aamupissasta?

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Hei!!

..jos nyt näkyy hailua väriä..voit olla raskaana=)..siksi varmaan noin "haalea" tuo viiva/ei väriä juurikaan..istukkahormonia vielä niin vähän tuossa vaiheessa erittyy pissaan..teitkö testin päivä-vaiko aamupissasta?

Tein päiväpissasta, ihan hetken mielijohteesta.
Mulla kun noita testejä on 10, niin ajattelin vain kokeilla. :D

Niin ja ei noihin sitä viivanpaikkaa mullekaan ole ennen tullut, nyt vaan sattui olemaan roskiksessa päällimmäisena, niin otin syyniin. :)

hitsi, kun olisi kamera kotosalla, niin ottaisin kuvan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Hei!!

Tein päiväpissasta, ihan hetken mielijohteesta.
Mulla kun noita testejä on 10, niin ajattelin vain kokeilla. :D

Niin ja ei noihin sitä viivanpaikkaa mullekaan ole ennen tullut, nyt vaan sattui olemaan roskiksessa päällimmäisena, niin otin syyniin. Ja oli siis täysin kuivunut tuo testi. :)

hitsi, kun olisi kamera kotosalla, niin ottaisin kuvan. :)

Yhteistyössä