Hae Anna.fi-sivustolta

HEi ootteko käyny jo tutustumassa jediholgroniin siellä henkisiä opetuksia nöyryyestäja muyustamuin

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Fossu501, 12.08.2018.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
  2. vierailija Vierailija

Mielenkiintoisia juttuja ja avaruusolioita. Lapsena leikin sellaisilla. Barbin päät oli ufoja ja tungin sinne sokeria ja vein muurahaisten pesän luo. Hassun näköstä kun ne murkut meni sinne pään sisään ja tuli ulos, ku jotain fckin alieneita.

3. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    hei ootko todellisuudenkumoaja jos oot niin siinä nähtiin kun oon hyvä selvänäkijä jose t oo niin ei tapahu mitään eibtuu miinuspisteitä ps tämä oli huumoriviesti

4. vierailija (SS) Vierailija

No mutta kukas se sieltä pureutuukaan puuseinästä esille?
    Ilmeisesti Kars on pistänyt sinutkin suoltamaan tätä jedisalaattia meidän riemuksemme, kun kaikki muut ovat saaneet rukkaset täällä huolella.

Olen käynyt tutustumassa sinun idolisi uusiin sivuihin, valitettavasti.

Ensinnäkin koko sivun rakenne on niin halvasti ja oikoen tehty, että pää tulee kipeäksi, eikä kaikista vähiten siksi, että vihreällä kirjoitettu teksti on asemoitu kullankeltaisen laatan päälle ja se teksti hukkuu kirkkaimmissa osissa lähes täysin tai putoaa laatalta kokonaan. Lisäksi isommilla monitoreilla niitä laattoja on kaksi vierekkäin, mikä tekee sivusta tönkösti ja epäammattimaisesti rakennetun näköisen.

Tekstin sisältö on ristiriidassa itsensä kanssa ja useammin jopa toinen lause mitätöi ensimmäisen. Esimerkiksi Jedi ei saa seurustella henkilön kanssa, joka on parisuhteessa toisen kanssa, koska Jedi ei saa olla syy eroon, mutta jos kohde on pimeyteen langennut ja Sithiksi kääntynyt tai kääntymässä, hänen "pelastaminen valoon" erottamalla pari toisistaan onkin ykskaks ihan OK ja tähän ei tarvita pitäviä todisteita, vaan pelkästään Jedin oman aavistuksen että tilanne on tämä. Tämä on läpeensä paska moraaliopetus, sillä se käytännössä luo oikotien jota voi käyttää milloin tahansa.

Toinen ristiriita on siinä että Jedit eivät saa kerätä itselleen omaisuutta vaan "riittävä toimeentulo riittää". Koko tarkoitus romutetaan kahteen erilliseen otteeseen, ensin kertoen että "määrä riippuu siitä onko lapsia vai ei ole".
    Määrää ei ole annettu, missä raja kulkee, eli se on ilmeisesti Jedistä itsestään kiinni. Tällöin lapsiluvun tarve määrän muuttujana mitätöityy täysin. Toinen romutus tulee heidän korkealentoisestam mutta hyvin surullisesti YouTube-videostaan, jossa sanotaan "...yhdistyksen varallisuuden kasvaessa...". Tällä ilmeisesti tarkoitetaan sitä, että yhdistyksen toiminta on riippuvainen ulkopuolisten tahojen lahjoituksista. Ottaen huomioon Karsin uskottavuuden Jedinä, Star Wars-fanina ja hänen julkisuuskuvansa, sekä toimintansa tällä palstalla ja mihin se on johtanut hänen osaltaan, ulkopuoliset, järjellä ajattelevat lahjoittajat kiertävät tällaiset instanssit kaukaa. Kaiken tämän lisäksi, jos lahjoituksia jostain ihan käsittämättömästä syystä tulisikin, lasken täysin sen varaan, että se on Karsin pankkitili, jossa kilinä käy, sillä Kars on tuo yhdistys ja koska Jedi ei saa kerätä itselleen omaisuutta, vaan riittävä toimeentulo riittää, niin nämä lahjoitukset ovat äkkiä osa "riittävää toimeentuloa".

Sivulla on myös nimivirheitä useaan otteeseen, mikä on hieman outoa kun kyseessä on niin suuri Star Wars-fani, kuin mitä Kars väitetysti on. Erityisesti pistää silmään nimi "Quin Jinn Qon", joka muuttuu lopussa "Quin Jinn Gon":ksi. Ihan vinkiksi, se on "Qui-Gon Jinn", oikeaoppisesti kirjoitettuna, helvetin diletantti ääliö. Se ei myöskään ole "Kuikin Koni", kuten Tajunta Median haastatteluvideossa hän kertoo.

Jos sanoo itämaisen itsepuolustustaidon senseille kielteisen kannan muodossa "...ei kiinnosta pätkän vertaa", se ei ole "positiivista ylivertaisuutta", vaan kusipäistä, alentavaa käytöstä senseitä kohtaan ja tuollaiset kävelevät asennevammat ohjataan ulos tatamilta nopeammin kuin ehtii sanomaan "valosapeli tanassa". Tässä näkee hyvin selvästi että Kars ei ole ensimmäistäkään päivää ollut missään itsepuolustuslajissa muualla kuin hänen "tietoisessa todellisuudessa".

Tekstit kiertävät myös kehää ja asettavat outoja määreitä. "Liika ylimielisyys ja ylpeys vie pimeälle puolelle voimaa" ja sitten sama kerrotaan toistamiseen lähes välittömästi. Ilmeisesti Kars olettaa, että lukijalla on kultakalan muisti tai hän omaa itse sellaisen. Kiinnostaisi tietää kuinka ylimielinen Jedi saa sitten olla, jos sitä voi olla liikaa, sillä minun käsityksen mukaan henkilö joko on ylimielinen tai sitten ei ole.

Sivun arvosana: 2/10.
    Oikoluku, anyone? Värimaailman pitäisi myös olla sellainen ettei sitä lukiessa tarvitse ottaa migreenilääkettä.

Ja Fossu501... Karsin heikkotasoisten "akatemia"sivujen mainostaminen ei idoliasi tänne takaisin tuo. Aiheutat vain enemmän vahinkoa idolillesi tempauksillasi.

5. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    SInuhen taso voi vaikuttaa heikolta mutta oiekasti ne on niin raikkaan yksilölliset

mutta oiekasti mä antasi narvosanoksi 10/10 jso ittaa huomioon sivujen tarjoamat opetukset harvalta sivulta saa yhtä selvää ja raikasta tietoa ja vieläpä niin että se ei oo monimutkasta eikäå valhetta tai vääristeltyä siinä ei oo valhetta tai epäröintiä tippaakaan jediakatemian sivulta saa sitä oikeaa aitoa oikeaa hyvää helposti ymmörtttävää titoa eikä vaan elämänohjeita sääntöjä lakeja ym vaan valonalientietoa ulkonäöstä avaruusaluksista kotiplanetsasta ym star wars kaupungeista maailm,osta kaieksta mahollisesta siis en voi sanoa edes että jostai nsais enemmän tietoa jos ottaa huomiono että tieto on oikesti valhetta joillain sivuilla tai vääristynytt kun taas jediakatemiassa on täyttä faktaa yksinkertasta ja raikasta vaikka ei suoer paljon niin paljon ainaki

NOOh sanotaanko että Kars SKywalker kyllä tulee tänne joskus hän on vaan lomalla nyt mutta tulee varmast pian eikös täällä sanottu että hän tulee syyskuun alu8ssa=?

6. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    ps mä oon taaas kasvattamassa takavuosien hevilettiä takasiin. Mä aloin kaljuuntua kuitenkin aika myöhään olisikohan vasta lähempänä yheksääkymppiä kun alkoi kunnon kajluuntuminen

no tietysti mulle oli jo yheksäänkymmenen asti hiukset pikkusen harvennu ja hiuslaatu pikkusen heikentynt ja tossa otsassa oli M-muoto kun pikkasen otsan sivultao li kaljuuntunu 90 vuoteen mennessä mutta varsinainen kunnon kaljuuntumien alkoi vasta siinä lähellä 90 vuotta no nyt kun oon 156 niin mulla on koko päälaki takaraivoon asti sileä kuin kananmuna ja takaraivolta jopa osin niskaan asti

Mulla ei hiuslaatu oo sanottavan huono vaikka oon 156 mutta kaljuuntunu oon oikeen isän kädestä mun hiukset eivät ees oo valkoset kokonaan haalean valokohrmaata ne on

Mulla kasvaa hiuket ihan normaalinopeudellamutta eiköhän ne tästä ala kasvamaan

m,ulla ei oo parta oikeen hyvin kasvanu tällaset viikset on vaan eikä ne oo ees tuuheat ja parta on omituinen kun se meinaa kasvaa vaan leuan alle typerän näköisesti niinku elias lönrotilla

7. vierailija Vierailija

Fossu on paras trolli ikinä. Harmi ettei Kars et kumppanit tajua, että tyyppi on siellä akatemiassa vain trollailemassa.

• Tykkään Tykkään x 1
  8. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    JA HEI kirjotusvirheitä tulee kyllä kun kirjottaa voiman avulla mitä on voiman ? avulla kirjotaminen no voima kirpristelee mun sormissa mun sormia kuumottaa ja kramppaa kun voima iskee niihin ne hakkaa näppämistöä salamannopeasti välillä rystynen iskee näppäimistöä kun ei meinaa pysyä sormi mukana taik un sormi kramppaa niin iskee rystynen mulla ei psyy aatus eikä mikään mukana jos näkisit mkuinka mä kirjotan niin alkasitte uskoa heti mulla ei mesilmätkään pysy perässä kun sormet hyppii ja pomppii ihan hurjan villinä näppäimistöklä

9. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    HEI EIN OO JEDIAKATEMIASSA EN OO LIITTYNYT SINNE mä oon nionku rambo mä en tarvii armeijaa mä toimin yksin mä oon ku cvommando mä toimin yksin olen yksinäinen ratsastaja niinku clint iistvuuti länggärileffassa mies"vailla nimeä"

eli ihan omilla ollaan yksinäni toimin oon niinku gandalf tai radagast toimni yksin tai yksinöinen kulkija mutta en ole mentaalsiesti yksinäinen oon vaan yksin

en tarvii yhteisöä enkä kavereita on mulla kavereita mutta haluan toimia lähinnä yksin

10. Fossu501 Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hei en ole trolli mutta olen erittöin tietoinen mit annak ristallipallolla tapahtuu koska seuraan ahkerasti tätä palstaa kuten myös muita kristallipallon palstoja. Harmi että jedi paljastui trolliksi mutta he iootteko ajatelleet että joku on voinut hakkeroida hänen tilinsä, poistaa kaikki jedin viestit ja sitten lähettää törkyä? Näin ollen ymmärtäisin että jedi ei enää jaksaisi aloittaa alusta ja muutenkin kun käyttäjätili on vallattu, salasana ja sähköposti vaihettu eikä jedi enää pääse tilillee.?

11. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    67
    Pidän vielä lomaa mnutta vastaan sss sölle nut kotisumme on kultasinen ei purppura ei käiritde silinä eään vihreä teksiti miksi kuutio tausta idea sikisi että jedioholögroni on kuutio tatkloiyus on että teksti oisi täy'sin kultaisen kuution sisällä kokonaan paitsi olisi että e olisi samanlaista fontiis ku valosapelini mutta mä en osaa muutta kirjoituis asuaa enään tehdä hotavalle fontille joten teksti on normaakliun vihreää kultasella kuutiolla , huomaa että sonä oot omaksunut länsimaista filoviaa lajitekniikoista se on valitettaavaa todellinen suuri soturi viittiiittaa kinntaalla kilpailulle kehotuksille ja sanoo se suoraan senseikle päin naamaa jos toinen loiittaa laittaa toisen kilpailemaan . ,kilpaiilu ei kuulu itamaisten<kien arvoihin , siihen kuulu olla taho joka edusktaa oikeutta kunniia harmoiaa harmoiiaa , uskaltaa estää tappelu tilanteenteeen ku se eces alkaa kaan olemudlella äänellä ja vahvudella jedinä toki kyvylilä jo uniformun kera . Ne on ne alkuperädet itämidset arvot . kilpailullaa saa heittää kintaalle ja vapaa ottelulla .

On valitetttavbaa että lajit jota ei ole koslaan kilpailtyua käytetään vapaa ottelussa kilpaöuun se on tekniiloiden pyhäin häväitys ja lajin johto länsi maissa tästä vielä innoissaan kuten judon n tai jujidsun se on tooella valitettvaa tähän . vapaa otteku hömpötykseen . Itse asisassa moni sith opiskelee vapaa otteuiden kautta kun he jossaiin vaihessa< rikkovat säänköjä niin että, jotuuvat ulos he jatkavat mestarinsa kamssa opislee mutta , alkuun monesti he sith mestarit lsiottaa heidät vapaa otteluun sith heidän mestarinsa käslee rikkomaan sääntöjä liki tappammam joku laillita mutta ihan , he jouvat ulos tällääin vapaa otteluta mutta , jatkavat taitojen hiontaa mestarinsa johdolla näin on kaikki alla maailmasa wtf on amerikan Sith lordienn perudyama juttu . Se on osa amerokan sihh akatemiaa .

Jas toki rahan määrä riippuu voiman perillisistä .

Ja emme kerää rahaa muilta ,meilläon sitä varteen ihan omat muut duuniterlmst temppelin saamiseksi ja rakentamiseksi .

toki jedi huomaa välittölmästi jos kysdessä on sith sith neito joka on pahan sith miehen toimesta käännytte y tai ,melkein n käännyterrty sith neidoldsoi me jedit kyllä tiedämme meillä on kykymme joita emme sano mitä ne on .

Jedin kunnia on pelastaa sith neito sith lordin käsistä käännyutää valoon kuten miobä oon useammam kerran tehnyt . Teen takuulla vadteki . Sith on tappaja , raiskaaja , murhaajaa<haja , pahoinpitelijä . He muovat pelolla uhkalöemaa raiskaamalla kiduttamalla käännyttäneet ne naiset haaremiinsa , kylkä heidöt saa pelasstaa anteeksi suora kielini mutta haluan sanoa totuuden sith lordeista mitä ne oikeasti on Varmasti palstan muillkin jeillä olisi tähän sithien todelldsreen pajhuten sanottavaa . Jotta palstan sith friikki tajuaa todellinen sitheus on todella pahaa , myös ne pettää kun siimaa , on kunmppaniaan mustasukkasia raiskaa pahoilnpitellee naisian taa haaremiaan naisia usein pitää heidät . pelossa .monet sith myy ja välittää kovia huumeitra ym on monessa rikillollisiosjutuissa mukana . Heitä julmempia pahempia ei ole maailmssa , heitä on valittavati myös valtioiden johdossa toisossa maissa se on valittevaa . SS jos oot sitä mieltä että tälläsen kohtelun joutunutta naista ei saa pelastaa niin kysyn ss mikö on moraalisi niin sinähän oot ss sith tosin et pahimmasta päästä , sussa on setään jomu verran ihimmilidyyttä jäljellä .

t Kars Wenqadi Skywalker Shadows Suur Jedimestari Maan Valonalien jediholgroni on tode,llasuuri syvällinen kokonaisuus josta oliosi paljon opittavaa monella muullakin kun jedillä sinne tulee jatlosakim lisää syvällisyyttä seraavaksi sinne tulee siitä , myötätunnon rakkaus jedin elämän tuki pilari joka jedi kokelasta kannustetaan rakasdytamaasn antamaan myötätuntoa ka lohtua kub on sen paikka VOIMA OLKOON KANSSANNE

Last edited: 14.08.2018 klo 01.14
  12. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    67
    Eli en usko että sinä hakkaat tai alitat tai pahoimpitelet nasioya mutta sä oot lievästi sith et paha iis SS Shit sussa on tosi palnjmon hyvyyttä olemuksessa tosi paljon

13. vierailija (SS) Vierailija

Voi helvetti.. Kuka hitto sinut päästi häkistä?

YLLÄPITO HEI, BANNITÄPPÄ TAKAISIN PÄÄLLE JA SASSIIN SITTENKIN, TAI TÄMÄ PALSTA VAJOAA TAAS KAAOKSEEN!!

Pysy vain lomallasi.
    Kapeakatseisuutesi ei ole muuttunut yhtään minnekään banniesi aikana. Jos se häiritsee minua, väitteesi siitä että se ei häiritse on jo saman tien mitätön.

Se, mitä sinun "akatemiasi" "hologroni"-sivuilla on, ei ole kuutiota nähnytkään. Kuutio on tasamittainen sivuiltaan ja tuo sinun räpellyksesi on siitä hyvin kaukana. Jos geometriatietosi on noin puutteellista, kannattaisi miettiä sitä ulkonäköä uusiksi.

Huomaan ettei luetun ymmärtäminen ole parantunut sinulla banniesi aikana. Naulataan tämä nyt sinun kalloosi jälleen kerran niin että se ehkä pysyy: Minä en missään vaiheessa sanonut että olen omaksunut "länsimaista filosofiaa" lajitekniikoista ja että olisin lähtenyt mukaan kilpailuihin. Sensei voi yrittää laittaa sinut kilpailemaan, mutta se on sinun oma päätös ja jos olet sitä vastaan, voit ja saat kieltäytyä siitä, mutta minä en jumalauta ala senseilleni sanomaan mitään "päin naamaa", että "ei kiinnosta pätkääkään". Se on sama kuin sylkisi senseitä silmille.

On se vaan pirun kummallista, että sinä olet sanomassa asioita senseille "päin naamaa", käyttäen tuollaista sanamuotoa ja se on sinusta positiivista ja rohkaiset vielä sellaiseen toimintaan, mutta kun joku kääntääkin tämän sinun opetuksesi sinua vastaan ja syöttää sinulle omaa lääkettäsi, niin se on yhtäkkiä negatiivista.

Sait minut hymyilemään tuon sinun univormuasiasi kanssa. Univormulla on uhkatilanteen rauhoittamisessa täysi vessapaperin virka. Rauhoitettava henkilö ei välitä hevonpersettäkään siitä mitä sinulla on päällä. Jos tarvitset minkäänlaisen univormun toimimaan tilanteen rauhoittamisessa, et todellakaan ole tehtäviesi vaatimalla tasolla. Sinussa ei ole itämaista itsepuolustuslajiosaamista muualla kuin omassa mielikuvituksessasi. Ottaen vielä huomioon haastatteluissa kuulemani äänesi, voin kertoa että siinä ei ole auktoriteettia lainkaan.

Eli teillä ei ole todellisuudessa mitään hajua miten keräisitte rahat kasaan temppelinne rakentamista varten. Jos te ette kerää rahaa muilta, teillä on omalta osaltanne "riittävä toimeentulo" lapsilukuun perustuen ja omaisuudenkeruukielto ja taloutenne näyttää koko ajan pyöreää nollaa, niin mistä luulet rahojen temppeliänne varten tulevan? Ainoa realistinen vaihtoehto on se, että ne tulevat silloin käytännösä tyhjästä, ykskaks vain materialisoituvat (sinun) tilille (vain sinun) käytettäväksi.

Paskapuhetta. Te tiedätte sen vain, jos ulkoiset merkit (=väkivallan merkit) tai suora avautuminen väkivallasta ja/tai alistamisesta sen teille kertoo. Kiinnitin myös huomiota siihen, että puhut kovasti vain "Sith-neitojen" "pelastamisesta". Ilmeisesti sama ei päde miespuolisiin henkilöihin, jotka voivat olla tällaisen neidon käännytyksessä - vai uskallatko oikeasti väittää minulle, että jokaisen kohtaamasi, väitetysti sithiksi kääntymässä olevan naisen takana on aina täysin pimeän valtaama mies? Mitä enemmän esittelet tuota asiaa minulle, sanavalinnoistasi paistaa enenemässä määrin vain viisikymppisen sedän fantasia palkintopimpistä, jota ihan varmana luulee saavansa, kun vain pelastaa neidon hädästä (ja kunhan muistaa ottaa sen sinisen pillerin ajoissa).

Sith tuskin on yksinomaan tappaja, raiskaaja ja murhaaja - vai väitätkö että esim. Star Wars episodi I:ssä kansleri Palpatine oli myös tappaja, raiskaaja ja murhaaja? Kyseessä oli poliittinen manipuloija, joka käytti Tasavallan poliittisen kentän ongelmia omien tarkoitusperiensä ajamiseen. Sinun näkemyksesi kuvastaa ääripäätä sellaisesta ja sen ääripään määrittäminen koskemaan kaikkia Sithejä on Jediltä suorastaan idioottimaista käsitteiden oikomista ja asettaa viisautesi kyseenalaiseksi - ja se taas ei minua yllätä.

Toinen on se, että julistat kaikkien "sithiksi kääntyneiden/kääntyvien" naisten olevan alistettuna automaattisesti ja systemaattisesti aina jonkun miehen toimesta ja että nainen on aina se, joka on heikompi ja alistettu ja mies on se, joilla on automaattisesti aina haaremi tai suuri määrä irtosuhteita, jota hän pyörittää jotenkin rautaisella otteella? Eikö käynyt koskaan mielessä että on olemassa myös naisia jotka voivat olla ihan yhtä pahoja, samanlaisia pettäjiä, mustasukkaisia ja pelolla ohjaavia? Ovatko he automaattisesti miehen toimien seurauksena kääntyneet tekemään samoin? Sitä kyllä epäilen ja epäilen paljon.

Satun tuntemaan tällaisen naisen, joka osaa manipuloida ja ohjata pelolla - ja hänen miehensä ei ole Sithiä nähnytkään, eikä tällä naisella ole taustaa miehestä joka häntä olisi aiemmin alistanut. Näin ollen näkemyksesi on vähän yksisilmäinen.

Miten minä asian näen on se, että teillä on kunniasääntö auttaa neitoa hädässä automaattioletuksena että hän on aina heikossa asemassa ja alistettu. Siinäpä hyvä, liki seksistinen moraalipohja Jedille. Tervetuloa tasa-arvon aikakauteen, Kars. Saatat jossain vaiheessa huomata, ettei asiat ole ihan noin mustavalkoisia ja sitten kun sen huomaat ja opiksi otat, et enää suolla tuollaista sontaa.

Älä tee tästä kysymystä minun moraalistani, kun omasi ei ole yhtään sen puhtaampi. Minä olen Sith sinun mielestäsi vain, koska en edelleenkään nuole sinun hanuriasi ja nousen sinua ja kömpelöitä argumenttejasi vastaan tosielämän kokemuksellani ja realistisella näkemykselläni, jotka voidaan kaikki tarvittaessa todistaa - päinvastoin kuin sinun, jossa mistään väittämistäsi asioista ei löydy todisteita ja kaikki perustuu vain hataraan uskoon.

En ole tippaakaan pahoillani siitä mitä sanon seuraavaksi:
    Tuo sinun "hologroni" (oikea termi on Holocron, hiton illiteraatti) on todistettavasti täyttä tuubaa alusta loppuun. Sillä ei ole mitään tarkoitusta, se ei opeta yhtään mitään yhtään mistään, ei ole todellakaan suuri kokonaisuus ja syvällisyyttä siinä on kuin paskaisessa vesilätäkössä. Se pitää sisällään vain latteuksia ja tolkuttoman huonoja ohjeita, joiden seuraaminen on varsin haastavaa, kun seuraava kirjoitettu lause mitätöi edellisen. Ne ovat kuin 50-vuotiaan setämiehen muistilappuja siitä miten pitää käyttäytyä, jos sattuu vaikka unohtamaan.

Kuka tahansa, jolla on empatiakykyä, pystyy rakastamaan ja antamaan myötätuntoa ja lohtua ilman mitään rohkaisua. Tämä ominaisuus löytyy 99.9% koko ihmiskunnasta. Jos Jedit tarvitsevat tällaista rohkaisua erikseen, ovat he kyllä helvetin kyvyttömiä tapauksia. Kirjoituksesi tulee olemaan siis käytännössä täysin tarpeeton jo nyt.

14. vierailija (SS) Vierailija

Ne ovat kyllä yksilölliset, sitä ei käy kieltäminen. Valitettavasti se yksilöllisyys on koko sivuston ja Karsin lahkolle haitaksi. Jos raikkaudella tarkoitat sitä että tekstiä on helvetin vaikea lukea huonojen tausta- ja tekstivärivalintojen vuoksi, niin sitten se kai on niin.

Jos pidät Karsin tarinoita tosina, siitä vain. En odottaisikaan sinulta enempää. Se, mitä en oikein niele köhimättä, on väitteesi että muut, kuin Karsin sivut ovat valheellista tai vääristettyä tietoa täynnä. Merkilliseksi asian tekee se, että muilla vastaavilla sivuilla näistä valon alieneista ja aluksista sun muista ei ole mainittu puolella sanallakaan, mikä herättää kysymyksen siitä, miksi. Jos se on jonkinlainen yksinoikeus, kuten Kars väittää, se asettaa silloin kaikki muut maailman jedit ja heidän sivustonsa täysin eriarvoiseen asemaan, eikä kaikkein vähiten siksi, että alieneista kertova tieto on julkaistu vain suomeksi ja avaruusalukset ovat niin surullisen näköisiä räpellyksiä, että 3-vuotias siskontyttönikin osaisi piirtää paremmin ja uskottavammin. Se puolestaan herättää epäilyksiä, ettei vain Karsin sivut olisivat sitä vääristelyä ja valetta.

On päässyt jo banneista. Näyttää siltä että ylläpito ei ymmärrä mitä tuli juuri tehneeksi. Varmaa on nyt vain se, että tämä palsta tulee lähtemään uudelleen hallitsemattomaan syöksyyn rauhallisesta tilastaan.

15. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    67
    JA tämä tupolaus dyntui ijhan itsdtään e mun toimesta

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 630
    Sä pystyt kyllä poistamaan toisen.

17. vierailija Vierailija

Ei täällä mikään synny itsestään, olet luultavasti vain kiihkoissasi (en tarkoita seksiaalista kiihkoa, vaan sellaista liian tomeraa toimintaa) painanut hiiren nappulaa kaksi kertaa.

18. KARSJEDISENSEIOPETTAJA Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    67
    Lisätään tähän sellanen juttu että mies puolisia alistrtyimja auttaa pimeydttä pois alistetustasdemsya nais Jedimestarit he tekevät samaa työtä kun mis kedit vastkota valoon auttajana alösyreytutennmietem auttajana mkun mies jedimestsarit jedisotureina kokoemuksrtya voin sanoa unovormuani todella kunoitetaan sanot mitä vaan ääneni kuin lokohuikääemeen karkzidsu tsi pehmäkäälä tavalla hyvin kunoittava äänessäni on paljopn auktoyortutettiä samaten uniformussaniu ja tumikassa ja jedi saappaissa kolo olemukldrsa ja ,myäs katseessa . en minä haastsytteiussa käytä voimaa käytä sitä vain toisi tilabtreissa oisin viomnut muuttaa voiman kaitta ääneni toisenlaiseksi haasttelussa en nähnyt siihen mitään syytä ääntä muutrean vaon tosi tilöantresa kun pn sen åaikka voi,man kaitta samalla kun käytetyäänmyita salaisia jedi kykyjä t Kars Wenqadi Skywalker Shadows Suur Jedmestari

19. Onks tästä palstasta tullut jokin jedien mainospalsta? Eihän täällä nykyisin ole muuta kun jedi juttuja joko entisten tui uusien jedi fanien tekeminä, tai ohjeistettuna tekemään. Siis pitääkö palstan nimi muuttaa jedipalstaksi kristallipallon sijasta?
    Heti kun Kars pääsi bannista koko sivu alkoi täyttyä jedi sitä jedi tätä teksteistä, ja nekin ihan lukematonta siansaksaa. Olisit edes ns. lomasi aikana opetellut oikolukemaan tekstisi ennen kuin lähetät ne, tai peräti oikein kirjoittamaan.

• Tykkään Tykkään x 1
  20. vierailija Vierailija

vittu miten sukupuolirasistista toimintaa: naissitheja "auttaa" miesjedi ja miessithejä "auttaa" naisjedi.

21. vierailija Vierailija

kukas auttaa homosithejä? Tai lesbosithejä? Käykö bi-sitheille sitten sekä miesjedi, että naisjedi "auttamaan" entä transgendersithejä?

• Hauska Hauska x 1
  22. vierailija Vierailija

entä intersukupuolisia sithejä? Mites on ristiinpukeutujien laita?

• Hauska Hauska x 1
  23. Tulihärkänen Vierailija

Hah Annan ylläpito ei ole mitään Suomi24:n ylläpitoon verrattuna.

24. vierailija Vierailija

Vierailija SS puhuu asiaa. Mitkään pyynnöt/mitkään uhkaukset tms. eivät ole suurta jedimestaria (vai mikä hän tällä hetkellä onkaan) pysäyttäneet. Ei pyyntö että edes vaivautuisi tarkistamaan tekstinsä, ei edes pyyntö ettei niitä seksistisiä juttujaan, jotka muuten näin ihan vaan Karsille itselleenkin tiedoksi, halventavat naisia, sitähän hän ei tule ajatelleeksi ollenkaan, minusta nämä Karsin seksistiset kirjoitelmat ovat samaan luokkaan kuuluvia kun Me too-jutut, voisi jopa laajemmin katsoen väittää että Kars liittyy näihin seksuaalisiin häiritsijöihin, eikä minusta kyllä millään lailla osoita että hän pelastaisi tai kunnioittaisi naisia, kuten jossain kertoi. Samaa paskaa kun muutkin me too - heput.
    Menin vähän aiheen viereen, mutta joka tapauksessa katson, että Kars on ylläpidolle kallisarvoinen p:n puhuja, kävijöitä palstalla riittää ja mainosmarkat ei kun eurot juoksee. Tämäkin, vaikkei uskoisi, on ihan pelkkää bisnestä. Raha juoksee ja hevosella pääsee niin kauan kun Kars ärsyttää lukijoita härskeillä ja lukukelvottomilla teksteillään. Ja tietty Kikan videoilla tai jonkun muun DD-kuppisen videoilla. Karsin mielestä kun tuntuu olevan "mitä isompi kuppi, sitä henkisempi nainen".

Lasted edited by : 17.08.2018 klo 12.02
    • Tykkään Tykkään x 1
  25. vierailija (SS) Vierailija

Hän kunnioitti ylläpitoa, koska hänellä ei ollut muuta vaihtoehtoa ja hänen kätensä olivat sidottu asiassa. Jos hän olisi tiennyt miten bannit kiertää, hän olisi niin tehnyt.

Minulle annettiin IP-osoitepohjainen "porttikielto", joka on suunnilleen yhtä toimiva keino kuin sulkea yksi ikkuna kotitalostasi ja jättää loput, ovia ja kellariluukkuja myöten sepposen selälleen. Sellaisen kierron pystyy tekemään kuka tahansa, jopa sinäkin. Operaattori vaihtoi minun IP-osoitteeni ja pääsin takaisin, joten se "kierto" tapahtui automaattisesti.

En missään vaiheessa kiertänyt sitä, mutta kerroin pystyväni siihen tarpeen tullen alle puolen minuutin, koska pystyn siihen. Tämän tietäisit, jos olisit lukenut asioita ajatuksella, etkä hyppisi päätelmiin. En odota sinun 156-vuotiaana ymmärtävän tietotekniikkaa ja IP-osoitteiden mekanismia ja tämä palsta on muutenkin väärä sellaisen selittämisen sinulle.

Ylläpidon antama IP-osoitebanni oli minulle signaali, että minun pitää muuttaa toimintatapaani. Minä muutin ja ylläpito ei ole tehnyt sen jälkeen mitään. Jos tarkoitat ylläpidon tehneen ketjujen lukitsemisia ja poistoja, se tapahtui sinun idolisi alettua öykkäröimään tyrannimaisen puolijumalan tavoin niissä.

Niitä banneja on käsitelty täällä erinäisissä ketjuissa ja siitä tiedän kyseisen lukeman. Ei siihen stalkkausta tarvita, mutten odota sinun sitä enää ymmärtävän, kun jo valmiiksi kärpäsen lailla kierrät sitä sontaläjää joka on kehäpäätelmäsi. Muttei hätää, Fossu501. Annan sille kyllä oman painoarvonsa.

Itse oman palstani ylläpitäjänä satun tietämään miten nämä asiat toimivat ja pystyn ja voin tarpeen tullen esittää minun mielipiteeni tämän palstan toiminnasta ja sen ylläpitäjistä. Ei se minun yöuniani vie, vaikka tämä palsta poistettaisiin, muttei se estä minua kertomasta mitä mieltä olen.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi