Hei pienirintaiset! Käytättekö urheilurintsikoita jumpatessanne? Mistä sellaiset saa ostettua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kannattaisiko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kannattaisiko

Vieras
Itsellä a-kuppi ja en ole koskaan käyttänyt urheiluliivejä. Vähän aikaa sitten olen kuitenkin aloittanut aktiivisemman liikunnan harrastamisen. (käyn jumpissa ja zumbassa) ja mietin olisiko sellaiset kuitenkin hyvä ostaa. Nyt käytössä perus-topatut ja kaarituelliset liivit, jotka kyllä tukevat rintoja hyvin.

Mistä urheilurintsikoita saa ostettua ja mitä hintaluokkaa ovat?

Mulla on B-C -kuppi enkä oo ikinä käyttänyt, ihan normiliivejä. En oo kokenut tarvetta.
En oo ihan siks halunnut ees koittaa kun ne lytistää varmaan tissit olemattomiin :ashamed:

Minulla on b-kuppi ja ostin Anttilan postimyynnistä urheiluliivit. Liikkuessa ne on tosi hyvät, sillä pienetkin rinnat pääsevät pomppimaan juostessa tai hyppiessä. Eipähän tule riippurinnat liikunnan takia!

Kertokaas nyt kokeneemmat että lysähtääkö ne tissit olemattomiin? Joo, lenkillä se nyt on ihan sama mut salilla eri juttu, ainakin mulla... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Tärpätti:
Kertokaas nyt kokeneemmat että lysähtääkö ne tissit olemattomiin? Joo, lenkillä se nyt on ihan sama mut salilla eri juttu, ainakin mulla... :snotty:

Shock Abrorberilla on ainakin urheiluliivi, missä on kupeissa sellaiset irroitettavat "sisätyynyt". Ei näy nännit läpi eikä pienet tissit lätsähdä olemattomiin :)

Olen käyttänyt aina urheilutoppeja tai paitoja, joissa sisäänrakennettu liiviosa, jotka litistää pienet rinnat tiiviisti kiinni kehoon, heh. Pelkään että ne valahtaa joku päivä ilman tukea urheillessa. Ei tule mieleenkään käyttää kaarituellisia tms epämukavia liivejä. Mun mielestä litistetyt pienetkin tissit timmissä vartalossa on kaunis, sporttinen näky. Makunsa toki kullakin.

Alkuperäinen kirjoittaja sirmunen:
Olen käyttänyt aina urheilutoppeja tai paitoja, joissa sisäänrakennettu liiviosa, jotka litistää pienet rinnat tiiviisti kiinni kehoon, heh. Pelkään että ne valahtaa joku päivä ilman tukea urheillessa. Ei tule mieleenkään käyttää kaarituellisia tms epämukavia liivejä. Mun mielestä litistetyt pienetkin tissit timmissä vartalossa on kaunis, sporttinen näky. Makunsa toki kullakin.

Niin ne on mutta jos kroppa on epäsopusuhtainen niiiiin.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja sirmunen:

Laitatko linkkiä, en tiedä oonko tollasia nähnytkään!

Yhteistyössä