Hei pihtarit, mikä avun hakemisessa on vaikeaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kyllä olen nainen ja erittäin pettynyt sekä surullinen, ja vihainen kun miestä ei seksi kiinnosta, eikä tee asialle mitään.

Ei kiinnosta miehen läheisyys enää, liian monta iltaa menny niin että telkkari on kiinnostavampi. lähellä olo vaan ahdistaa.

>Koska tuo miehen puolelta vuosia jatkunut haluttomuus, miehen kyvyttömyys keskustella asiasta (sivuuttaa kaikki seksistä/ongelmista keskustelu yritykset ).
Sekä ilmeinen tahdottomuus tehdä asialle mitään, on aiheuttanut kerta toisensa jälkeen tunteen ettei mies välitä yhtään siitä miltä minusta tuntuu.

Niinpä te jotka ette tee seksuaaliongelmalle mitään, niin miksi ette?

Ei ole vaikeaa mennä lääkäriin pyytää määrittää hormoniarvot-käydä verikokeissa, jos on kyse hormonivajeesta, niin se on korjattu parissa viikossa. Miksi siis tuhota parisuhde sillä ettei tee mitään?

Jos veriarvoista ei löydy poikkeavaa(tämä on paras tarkastaa erikoislääkäriltä, ei tk lääkäriltä) , niin sitten vika on psyykkinen= mars kliiniselle seksologille tai pari ja seksuaaliterapeutille. Sekään ei ole vaikeaa, yksi puhelinsoitto

Häntä nolottaa liilss, kun ei kykene kunnolla seksiin. Erektiohäiriö. Syitä voi olla monia.

Avun tähän saisi välittömästi lääkäristä reseptillä, Sildenafil Orion 100mg ja hinta on 5€ per 12kpl.
Alkaa kummasti veti kiertämään, kannattaa kokeilla aluksi vain neljäsosalla pilleristä.
Mikäli ongelma ei katoa, on kyseessä ihan oikesti haluttomuus sinua kohtaan taikka leikkausta vaativa probleema.

Ei nussmista kannata jättää pois, nykyään on keinot naisen tyydyttämiseksi ja saada parisuhde kuntoon ylväänä sykkivällä, suonikkaalla ja ennennäkemättömän paksulla kyrvällä.

Erektiolääkettä ja ostakaa penisrengas. Tällä yhdistelmällä nautit enemmän.

Uskon, et jossei ikinä ole ollut kovin halukas, ajattelee toinen just et miks siitä haluttomuudesta tehdään ongelma.

Itsellä "haluttomuutta" vaikka en tiedä voiko sitä sillä nimellä edes kutsua, koska haluaisin haluta. Ei vaan oo tunto kovin herkillä paitsi ovulaation aikaan. Mies otti asian puheeksi ja olisihan se alkuajan halu ja himo taas kiva kokea, edes jollain tasolla.

Nyt jonkin sortin luontaispillerit käytössä heikoin tuloksin..

Mutta apuja tästä ei nyt tainnut olla. (n)

Miksi haluttomalla osapuolella on ongelma?

Miksi sillä, joka haluaa enemmän (jatkuvasti) ei ole ongelmaa vaan sitä pidetään normaalina?

Olen miettinyt samaa. On paljon ihmisiä jotka ovat luonnostaan vähemmän seksuaalisia eikä heillä silti ole mitään psyykkistä tai fyysistä sairautta.

Minusta ongelma on ap:lla eikä hänen miehellään. Jos seksi on noin iso kynnyskysymys parisuhteessa, kannattaa miettiä toisen pakottamisen ja haukkumisen sijaan, josko etsisi rinnalleen yhtä seksuaalisesti aktiivisen kuin itse on.

Mä vaihdoin miestä. En enää voinut jatkaa siinä suhteessa kun seksuaaliset tarpeet ei kohdannut käytännössä lainkaan.

Mä suosittelen ap miettimään tuota ratkaisua. Ei sun miehessä välttämättä ole mitään vikaa, hän vaan on erillainen seksuaalisilta haluiltaa kuin sinä, eikä siihen ole välttämättä mitään sen kummenpaa syytä jonka taakse mennä. Tai jota voisi parantaa.

Jatkuvat torjunnat musertaa itsetuntoa. Niin ainakin mulla. Jäävuoren huippu oli se kun itkin ja hinkkasin jotainv**tun selluliittigeeliä itseeni, kuvitellen että jos ihoni olisi sileämpi, hän haluaisi minua. Omakuva vääristyi täysin. Koin itseni todella ällöttäväksi - että se olisi ollut syy miksi mies ei minua halunnut.

Sitten alkoi muiden miesten imartelut viedä mukanaan. Olin helppo "nakki" imartelulle. En pettänyt. Mutta ei se kaukaa viennyt. Silloin viimein tajusin että homma miehen kanssa oli tässä. Että ei meillä olisi tulevaisuutta.

Nykyään olen onnellisessa suhteessa miehen kanssa jonka kanssa tarpeet kohtaa. Ei ole tarvinnut enää vongata. Saati etsiä jatkuvasti vikoja itsestään.

Ei teissä kummassakaan ole vikaa. Tuo osuus vaan ei kohtaa. Ja jos ja kun se on tärkeää, ei sitä voi painaa maton alle. Itse en enää voisi elää sellaisessa "kaveruus" suhteessa tai sisar-veli suhteessa, jollainen edellinen liitto oli. Paljonhan siinä oli hyvää. Mutta erittäin tärkeä tekijä puuttui

Vaimoni on pihtari

Helppo ratkaisu---> käyn huorissa aina kun panettaa

ap:n tuskin naisena tarvitsee maksaa mitään, meitä pihtaamisella petettyjä kun riittää joka sormellesi, napsauta vaan sormiasi, hommat hoituu (y):love:

Vaimoni on pihtari

Helppo ratkaisu---> käyn huorissa aina kun panettaa

ap:n tuskin naisena tarvitsee maksaa mitään, meitä pihtaamisella petettyjä kun riittää joka sormellesi, napsauta vaan sormiasi, hommat hoituu (y):love:
Eikö tuo ole ajankäytöllisesti sekä rahallisesti aika mahdoton yhtälö? Jos siis oletetaan, että olet normaali mies, jota panettaa joka päivä. Miten tuo salataan vaimolta? Vai tarvitseeko edes salata? Onko lapsia? Eivätkö he halua olla isän kanssa?

Voi olla että ap sun miehellä ei hormonit hyrrää samalla tavalla kuin muilla miehillä...

....mutta anteeksi kun olen pahanilmanlintu, mutta melkeinpä suht yleinen syy on että miehellä on toinen muija jossain.

Yhteistyössä