Hei pk-seutulaiset mitäsnyttiläiset! Tavataan Kaivopuistossa sunnuntaina 15. päivä klo 15:00->

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Kivakiva! Sit mun ei tarvii tulla vielä vähään aikaan turkuun ku kaikki mun kolme turusta tuntemaani ihmistä on tulossa käymään seuraavan kahden viikon aikana B) Jos tytsi siis saa aikaseks tulla jossakin välissä :snotty:
Arvaa kuka oli just Espoossa vajaan viikon, ja unohti soittaa sulle?! :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Saako Turussa asuva tulla? :snotty:

ooh! Ootko tulossa Helsinkiin? :)

Voisin vaikka tullakin, junalippu on opiskelijalle halpa ja lapset matkustaa vielä ilmaiseksi...mieskin on töissä 15.8. ja samalla reissulla vois taas käydä pojan kummitädin luona.

Kivaa nähdä niitä nikkejä mitkä tietää hyvin! :)
Mähän luulin jostain ihmeen syystä jonkin aikaa että olet mies :D
Olin jostain lukenut ja sain sellasen ymmärryksen muistatko :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Kivakiva! Sit mun ei tarvii tulla vielä vähään aikaan turkuun ku kaikki mun kolme turusta tuntemaani ihmistä on tulossa käymään seuraavan kahden viikon aikana B) Jos tytsi siis saa aikaseks tulla jossakin välissä :snotty:
Arvaa kuka oli just Espoossa vajaan viikon, ja unohti soittaa sulle?! :ashamed:

:o

Mä en enää puhu sulle.





:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Et sä tulekaan sinne Turun juttuun silloin?

No kun mä en oo saanut mitään sen kummempaa tietoa Turun jutusta, ja mulla on se käsitys että Turun miitinki olisi lapsivapaa?

Niin joo. Tästä en kyllä tiedä. Itse en ainakaan ota muksua mukaan, kun jään sinne yöksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
:o

Mä en enää puhu sulle.





:D

Tajusin tosiaan vasta kotiin lähtiessä että sähän asut siellä...no, tapasin yhden palstalaisen sentään sillä reissulla :)

Ja sit viel meet tapaamaan jotain muuta palstalaista. Höh. Nyt mä murjotan!

Mut tuu miittiin vaa :)
 

Yhteistyössä