Hei puhutaanko miehistä. Sanokaa mitä mieltä olette

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Siis mies. Erityinen mies. Nähdään aika usein ja jutellaan paljon, ns törkeyksiäkin melko paljon :whistle: :ashamed: , mutta miks se välillä on kun..kusipää :headwall: tuijottaa vaan eikä edes moikkaa, ja mähän en moikkaa vapaaehtosesti siinä vaiheessa kun tyyppi naama norsunvitulla.

mut mua ärsyttää toi että ollaan juteltu ummet ja lammet ja kai meillä ns on jotain sutinaakin niin sit yht äkkiä ollankin että haist vittu |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tota se on.miehistä tulee vähä vähältä enemmän semmosia kuin naisetkin on..

Joo, siis ihme kikkailua ja peliä. sanois sit suoraan että haista sinä ämmä vittu mut mua ärsyttää tollainen kyräily. Sit kuitenkin heti kun silmä välttää niin katsoo perään ym :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Onko tilanne ollu mikä sillon ku on ollu veemäinen? Eli voiko esim. olla et sil on jo muija ja sen läsnäolles pitää olla vittumainen sulle, ettei se aavista mitää?

Noh..joo*vajoaaaaaaaa* :ashamed:

täh?! Sillä on jo muija mutta teillä on jotain sutinaa. Mä en ymmärrä :ashamed: :/

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Onko tilanne ollu mikä sillon ku on ollu veemäinen? Eli voiko esim. olla et sil on jo muija ja sen läsnäolles pitää olla vittumainen sulle, ettei se aavista mitää?

täh?! Sillä on jo muija mutta teillä on jotain sutinaa. Mä en ymmärrä :ashamed: :/

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa etc etc

Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa etc etc

Ookei :D Siilillä on piikit ja linnulla on höyhenet :saint: nyt oon taas junassa mukana :xmas:

No eihää se sit ihme oo jos sil on jo muija ja on vittumainen.Semmossii ne miehet o. Jospa se ei susta oo hiukkaakaan kiinnostunu, mut tykkää pelata peliä ja huomata, et sil ois vetovoima tallessa...

Yhteistyössä