Hei, sinä äiti tänään Hesburgerissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meinasin olla jo että IIIK, mitäköhän tein Hesburgerissa tänään väärin. :ashamed: Onneksi ei koskenut mua, ei mun lapseni hyppineet kumppareilla sohvilla. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Mölököllimalli:
Nuo kommentit että "mikset sanonu suoraan" on ihan naurettavia. Kukaan teistä ei sanois!

Mä oon kyl oikeesti sellanen, että alan vaikka puhua kovaan ääneen, et kumma kun ei saa lapsiaan kuriin tai jotain. Ja oisin varmaan sanonnukki miehelle isolla äänellä, et kiva kun uudet sohvat pilataan, mut ku tajusin sen puhuvan ruotsia, ni en sit viittiny alkaa kailottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtämystä:
tai ehkä olivat väsyneen äidin adhd -lapsukaiset riehumassa ja riekumassa? ehkäpä hyvä osoittaa sormella kun ei tiedä taustoja yms. helppo aina omissa housuissa antaa muille huutia ja noottia...ehkä kyseisen äidin housuissa erittäin ymmärrettävää käytöstä..ehkä äiti oli ONNELLINEN kun lapset ylipäätään söivät ja ylipäätään pysyivät kyseisen pöydän ääressä joten kuten .... äiti parka <3

Olkoon vaikka mikä adhd-lapsi, se ei silti oikeuta tuhoamaan ravintolaa tai mitään muitakaan yleisiä paikkoja.

Kuule, sinun on hyvä puhua nuin tylysti. Tervetuloa työskentelmään erityislapsille suunnattuun päiväkotiin jossa on monen monta adhd lasta. Tervetuloa katsomaa, näkemään ja kasvattamaan. Tervettuloa olemaan ADHD:N yksinhuoltaja äiti; väsynyt, hermotkireellä... luuletko että puhuin että adhd oikeuttaisi sotkemaan paikkoja? niinkö sinä luit? missä kohden minä niin muka kirjoitin? kirjoitin siltä kannalta, että äiti tulisi ymmärretyksi. Näin on että äiti on väsynyt ja huojentunut siitä että lapset syövät ja ylipäätään vain riehuvat tuoleilla ja pöydillä. kyllä ne sitten heidän lähtönsä jälkeen pestään pois. Ei se tietenkään oikeuta, mutta äiti ei kertakaikkiaan jaksa!

On helppoa omissa nahoissa tuomita toista ja raivota ja purkaa vihaa. Ihmiset tujottavat omaan napaansa. Kun sinulla joskus on oma lapsi, hieman vilkastapaus sellainen, et ole saanut nukuttua kunnolla yli puoleen vuoteen ja olet uupunut väsynyt ja viet lapsesi syömään ulos ja he riekuvat ja riehuvat et jaksa..et kertakaikkiaan jaksa..et edes jaksa ajatella mitä muuta ajattelevat..et vaan jaksa..olet hajoamis pisteessä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mölököllimalli:
Nuo kommentit että "mikset sanonu suoraan" on ihan naurettavia. Kukaan teistä ei sanois!

Mä oon kyl oikeesti sellanen, että alan vaikka puhua kovaan ääneen, et kumma kun ei saa lapsiaan kuriin tai jotain. Ja oisin varmaan sanonnukki miehelle isolla äänellä, et kiva kun uudet sohvat pilataan, mut ku tajusin sen puhuvan ruotsia, ni en sit viittiny alkaa kailottaa.

JA HYVÄ NIIN SENKIN TOISTEN TUOMITSIJA JA YLÄPUOLELLE ASETTUVA: JOS OLISIT OLLUT TUO ÄITI OLISIT YMMÄRTÄNYT PAREWMMIN!!!!! EI TARTENNU ONNEX SUN MIEHESKÄÄ HÄVETÄ PUOLESTAS::YES:

Alkuperäinen kirjoittaja ymmärtämystä:
tai ehkä olivat väsyneen äidin adhd -lapsukaiset riehumassa ja riekumassa? ehkäpä hyvä osoittaa sormella kun ei tiedä taustoja yms. helppo aina omissa housuissa antaa muille huutia ja noottia...ehkä kyseisen äidin housuissa erittäin ymmärrettävää käytöstä..ehkä äiti oli ONNELLINEN kun lapset ylipäätään söivät ja ylipäätään pysyivät kyseisen pöydän ääressä joten kuten .... äiti parka <3

Juu se Sveamamma näytti oikein iloiselta juorutessaan kännykkään samalla kun mutusti hampurilaistaan (joita oli tullut mamman koosta päätellen nautittua aika usein..) no asiaton huomautus, mutta lasten 2kpl en kuullut puhuvan sanaakaan, ei keskenään eikä äidilleen. Toiseen en kiinnittänyt oikeasti edes huomiota, oli vissiinkin poika tämäkin. Mutta pienempi n.4v tosiaan kyllä pisti silmään ja ihmettelin suuresti, ettei kukaan työntekijöistäkään tullut huomauttamaan paikkojen sotkemisesta.

Että äitiparka...

JUST JOO. SEHÄ OLIKIN VAIN ARVELUA HEI HALOO!!! täällä keskustellaan ja pohditaan asioita. kirjoittaisit heti suusi puhtaaksi niin ei tarttis toisten täällä miettiä että voi ei jos oli adhd lapsukaisia..sen verran rajulta kuulosti moinen. Heillä ilmiselvästi on sitten kai vain vapaakasvatus ja se on heidän elämäntyylinsä ja se siitä. ei se sun tililtä ole pois jos sohvat menee rikki..ja se yksi pieni sohva on kyseiselle yritykselle vain pientä rahaa..näin näreet.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja zxc:
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Ja meinaatko, että hän täältä sen lukisi? :D

Etenkin jos ei ymmärrä muuta kuin ruotsia? :D

Tottakai, täällähän ne kaikki Sveamammat lymyää, joilla on huonosti käyttäytyviä lapsia :D Ja jos se vaiks osais suomea kirjotettuna tai kuulis joltain kaveriltaan, et sitä on haukuttu täällä. Kun kaikki sen kaverit tietää et se käy joka pe Paavolan Cittarin Hesessä klo 17.30-18.00... I think so :)

siellä juuri laitettu hienot uudet sohvat. harmi että kalat lähti pois.

Niinpä. Remontti juuri valmistunut ja joku perkuleen kumisaapaslapsi tulee ja laittaa ranttaliks.. :(

SE EI OLE KUULE LAPSEN VIKA!!!
SE ON KÄSKIJÄN VIKA JOS LAPSI EI TOTTELE!!!!! NÄIN ON:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja lapseton:
No tollasia suomalaiset lapset on aina, kun pääsevät ravintolaan syömään. Mitäs kummallista siinä oli?

Älä yleistä.

Mun likka olis ainakin kattonut tuollaasta muksua ihmetellen ja sitten kysynyt multa, että miksi tuo lapsi noin tekee. Likka kun tajuaa aika hyvin mitä saa tehdä ja mitä ei.

Meidän tyttö osaa myös käyttäytyä aina siis ihan älyttömän kauniisti!! on rauhallinen, eloisa ja iloinen ja käyttäytyy hyvin. Ehkä syytä myös siinä että olen ammatti kasvattaja (työskentelen päiväkodissa, ni noloahanse jos päiväkodin tädin omat lapset riehuisivat ja käyttäytyisivät todella huonosti..)

Yhteistyössä