Hei te hoikat, SYNNYTTÄNEET naiset! Paljonko on vyötärönympäryksenne,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
entäpä vatsan paksuimmasta kohdasta mitta? Ja painokin kiinnostaa.

Itsellä pituutta 170 cm, paino 63, olen hoikahko mutta vatsa on paksu :( Vyötärönympärys kapeimmalta kohdalta (n. 4 cm navan yläpuolella) on 73 cm, vatsan paksuin kohta 90 cm alavatsalla :( Ei pienene millään vaikka laihdun koko ajan....

Muiden suunnilleen samanpituisten vastaavat mitat kiinnostaa! :flower:

mitä teillä on sit ollu vyötärö ennen raskautta? itsellä ollu hoikka vyötärö ja mietittyttää, että onkohan sitä mahdollista saada takas tän raskauden jälkeen vai muuttuuko keho sillee, että se vaan jää leveämmäks.

Suunnilleen samat mitat. Tosin pituutta ja painoa vähän vähemmän. Minä kyllä saan vyötärön kaventumaan helposti, kun vain lopettaisin tämän ylettömän herkuttelun. Minulta läskit lähtee ensimmäisenä yläkropasta ja vyötäröltä. Reisiin jämähtää.

Toisilla jää, toisilla ei. Leveehän joillakin lantio. Onneksi itselläni ei käynyt niin, mutta koskaanhan ei tosiaan tiedä. Mä en oo koskaan ollu kovin kapea vyötäröinen. Aikas tasapaksu siis.

Mä nyt 172 ja 62 kg. Ennen lapsia vyötärö oli reilusti alle 70cm. Nyt 2 lapsen jälkeen 74 eikä millään kapene. Myös lantio levinnyt hieman. En usko että tästä on paluuta. Paino kuitenkin nyt sama kuin ennen lapsia.

mulla ei tuo alavatsan röllykkä tunnu tuosta pienenevän. Vauva on 10 kk. Neljä lasta kyllä yhteensä mulla, että saapa nähdä pieneneekö koskaan. Vyötärönympärys onneksi pienenee sitä mukaa kun laihdun, eikös se ole tärkeämpi paikka kuin alavatsa...?

Yhteistyössä