Hei te ihanat koiranomistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Ystävät rakkaat, jos ette kerää koirienne kakkoja, niin voisitteko edes katsoa etteivät ne koirat kyykkäis just postilaatikon eteen jne..?

Uskokaa pois että vaikka se kakka olis kuinka pieni tahansa, taaperon käsissä tai isännän reinojen pohjassa se on aika inhottavaa..

Jep, kevät on tullut, onneksi olkoon, ehdit ensimmäisten koirankakkavalittajien joukkoon!!
Olen kanssasi kyllä samaa mieltä, kakkojen keräämisen ei pitäisi olla niin iso homma, ettei sitä voisi tehdä!!
Itsekin koiranomistajana kerään, ellei nyt ihan puskaan tee.

No mua ei heilauta tienposkilla tms. olevat kakat, mut toi ei oikein innostanut kun joku oli antanut koiransa kyykätä suoraan postilaatikon eteen, sopivalle etäisyydelle tottakai siitä laatikosta että sitä oli hankala väistellä.. : /

Juu,katson toki. Meillä tosin koirat tekee v ain ja ainoastaan omalle pihalle josta se sitten kerätään pois lumien sulettua....
Ja lenkkitien varressa ei oel postilaatikoita ja talot on melkein kilsan päässä tiestä....

Mutta lupaan katsoa etteivät kaki teidän postilaatikon eteen/viereen ja jos sen tekevät niin korjaan sen pois (aina lapio takataskussa).

Hyvää naistenpääivää :flower:

• Tykkää
Reactions: Maira
jotkut saa varmaan jotain kiksejä kun ne miinoittaa koko kaupunkia paskalla. täällä meillä on sitä paskaa joka paikassa. ja auton renkaisiinkin kustaan (koirat). enkä ole mikään motkottaja joka huutelee koirien omistajille vaikka olen totaalisen kypsä siivoomaan koiranpaskaa lasten kengistä. alkoi ihan oksettaa kun viimeks kävin ton 2.5veen kanssa pulkalla kävelyllä kun keskellä tietä oli kasoittain. :stick: ja just tota auton viereen ja postilaatikoiden edessä paskaa ja kusta. kusis omat laatikot jos rakki ei voi muualla tehdä tarpeitaan. :kieh:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä