Hei te, jotka laitatte ostetaan -ilmoituksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
On helvetin ärsyttävää, kun ei vastata kun on tarjonnut jotain! Olen laittanut viestiä kolmelle eri henkilölle eikä kukaan ole vastannu haluaako ostaa minulta vai onko jo ostanut joltain muulta.

Ymmärrän sua täysin.
Mä olen vastannut muutamille näihin annetaan koira-ilmoituksiin ja sapettaa, että eivät voi vastata, että onko koira saanut jokodin vai ei.
Noh, ilmeisesti sitten on mutta vois silti vastata!

Mä olen huomannut saman asian että jos ei kiinnosta toisessa päässä niin ei varmaan tule vastausta mutta jos se tuote mitä olen tarjonnut kiinnostaa niin sitten voi tulla vastaus.Musta olisi kanssa kivaa jos siinä koneella on että edes laittaa että ei kiitos tällä kertaa.Kyllä sen itse sitten huomaa kelle ei enään tarjoa kun kohta taas sama nimimerkki tai sähköposti kyselee samoja juttuja mitä olet jo tarjonnut,enkä sitten enään edes laita uutta meiliä.Mutta kukainenkin tyylillään.

tervetuloa joukkoon =) mielenkiintoista on, että nämä ns. ostajat kertovat saavansa 100 ja yks tarjousta, joten ei ehdi vastailemaan....itse kun olen ostoilmoja laitellut, niin saan tarjouksia tyyliin 1-5...olen itse tuumaillut, että hintaa vaatteilla ei juurikaan saa olla, jos myydä aikoo. Suosittelen huutonettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ymmärrän sua täysin.
Mä olen vastannut muutamille näihin annetaan koira-ilmoituksiin ja sapettaa, että eivät voi vastata, että onko koira saanut jokodin vai ei.
Noh, ilmeisesti sitten on mutta vois silti vastata!

minkälaista koiraa etitte?

Minäkin suosittelen huuto.nettiä. Minullekin on käynyt niin että kun jotain tarjoaa niin vastausta ei kuulu. Ei olisi liikaa vaadittua jos ostaja ilmoittaisi että ei kiitos. Sitä paitsi olen huomannut että täällä pitäisi melkein ilmaseksi myydä jotta saisi myytyä.

Olin just laittamassa huuto.nettiin, mut päätin ensin katsoa haluaako joku ostaa jotain semmosta, mitä mulla on. Mut kyllä tästä lähtien laitan suoraan myyntiin..

Yhteistyössä