Hei te jotka olette myyneet itsepalvelukirppiksellä (vaatteita lähinnä...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hcdwruwv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hcdwruwv

Vieras
Mulla olisi myytäväksi paljon vaatteita,lasten vaatteita ja siistejä,jotkut lähes käyttämättömiä naisten vaatteita ja kenkiä.

Olisi kiva kuulla kokemuksia,miten ootte saanut menemään kaupaksi?
Viikon paikka vuokra on aika kova,täällä päin ainakin...Ootteko jääneet voiton puolelle paikka maksun jälkeen? Siis juuri lasten ja naisten vaatteiden myynnillä?

Mietityttää lähdenkö itsepalvelukirppikselle myymään,vai kippaanko suosiolla vaatekeräykseen...mietityttää vaan,että mitä jos en tienaa edes paikkamaksua,eli jään vielä miinukselle....

Kokemuksia olisi ihana kuulla. :)

Kiitos jos joku ihana vaivautuisi kertomaan omasta kokemuksesta. :)

Mä oon saanut kyllä ihan reilusti voittoa, mutta viime kerran jälkeen aattelin, ettei maksa vaivaa maksaa siitä paikasta ja käydä siistimässä pöytää, kun a) omia kamoja löytyy mistä pöydästä hyvänsä..(ja seuraavalla viikollahan ne mahdolliset myynnit meneekin jo seuraavan pöytävuokraajan tiliin), b) jopa vauvan leluja pöllitään ja c) mulla oli aika hitosti "euron myyntejä", mutta kun ei ollut sellaista myytävää?(oisiko mun tiliin tullut tullut jonkun edellisen euron myynnit).. En siis taida harrastaa kirppismyyntiä enää mitenkään, lahjoitan mieluummin tarvitseville.

Kirppiksillä kyllä tapahtuu usein myyjän kannalta tympeitä juttuja- On ilmeisesti ihan tavallista, että äiti "lainaa" myyntipöydästä lapselleen lähmittäväksi jonkun pehmon, joka siten palautetaan tahraisena ja kuolaisena myytiin. Jos palautetaan. Tavaroita löytyy ympäri kirppistä, joskus jopa rikottuna tai töhrittynä. Joskus varastettuna.

Viimeksi jäin vuokran jälkeen 120 euroa voitolle. Olin tyytyväinen, koska myynnissä oli vain vaatteita ja joitain astioita eikä
mitään kallista. Olisko 6 euroa ollut kallein yksittäinen vaate.

Viimeks sain voittoa 423€ viikon myynnistä. Myynnissä 50-62 cm ja 116-128cm vaatetta, naisten vaatetta, odotus- ja imetysvaatetta, vauvan leluja, lasten leluja ja pelejä, kirjoja ja jokunen DVD. Ihan hyvin mun mielestä :)

Viimeks sain voittoa 423€ viikon myynnistä. Myynnissä 50-62 cm ja 116-128cm vaatetta, naisten vaatetta, odotus- ja imetysvaatetta, vauvan leluja, lasten leluja ja pelejä, kirjoja ja jokunen DVD. Ihan hyvin mun mielestä :)

Miten sä noin hyvin sait :O

Me saatiin enimmillään viikosta 96 euroa ja siitä 26 euroa meni pöydänvuokraan.

Ja pelkästään hyväkuntoista tavaraa oli myynnissä, menekkiä kyllä oli mutta vissii sit liian halvalla :D

Muistaakseni huonoin myyntiviikkoni ikinä, on ollut 70€. Ja tuolloinkin kyse oli siis tyyliin 4. myyntiviikosta putkeen, jolloin on jo ihan ymmärrettävääkin, ettei myyntiä enää samalla tapaa tule, kuin mitä ensimmäisellä viikolla.

Yleensä vuokraan paikan 2 viikoksi...ja keskimäärin myyntini pyörii siinä 350€ tuntumassa. Enismmäinen viikko myy noin 200€, toinen noin 150€ kun myynnissä on pääasiassa lastenvaatteita.

Paras viikkomyyntini taitaa olla 650€, mutta se ei enää koostunut pelkistä vaatteista.

Henk. koht. en tunne ketään, joka olisi ottanut kirppismyynnissä takkiinsa.

Viimeksi muokattu:
Myynnissä olin paljon uutta tavaraa ja vaatteita jotka oli jäänyt käyttämättä. Kaikki arvokkaimmat vaatteet ja tavarat varastettiin vaikka oli hälyttimet. Kirppis omistaja sääli niin että antoi ilmaiseksi toisen viikon, mutta siltikin jäi tienestit aika huonoiksi oisinko saanut 40e voittoa. En siltä pettymykseltä ole toiste mennyt, mutta nyt olen syksyn aikana menossa myymään ja en laita mitään niin arvokasta myyntiin että itku tulisi jos se varastetaan niinkuin viimeksi kävi.

Miten sä noin hyvin sait :O

Me saatiin enimmillään viikosta 96 euroa ja siitä 26 euroa meni pöydänvuokraan.

Ja pelkästään hyväkuntoista tavaraa oli myynnissä, menekkiä kyllä oli mutta vissii sit liian halvalla :D

Panostin tällä kerralla myyntiin ja kävin kahdesti päivässä siivoamassa ja lisäilemässä tavaraa. Kirppis on kävelymatkan päässä niin helppo käydä useasti.
Ne vaatteet jotka oli esim. tippunu lattialle tai muuten sotkettu käytin pesussa. Irronneet hintalaput takasin paikoilleen (yllättävän paljon hintalappuja irtoilee)

Varsinkin viikonlopuksi kannattaa satsata. Myyntikirjanpidosta näin, että pelkästään la-su myynti oli yli 250€. Viimenen 1,5vrk ale-laput pöytään niin johan käy kuhina :)

Yksi 12€ tavara oli muut 0,20€ - 4,00€. Sain tosiaan siivottua kaappeja :)

Ennen joulua ajattelin kokeilla uudestaan, vuos sitten oli hyvä myyntiviikko silloinkin.