Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Onkohan täällä tarpeeksi harmaita paikalla, flowtakaan ei oo näkynyt sen jälkeen ku se vaati mulle bannia :snotty:
Kerro.
Noh perjantaina kirjottelin tänne vähän kiukkusena kun poika oli tarhassa tippunut sellasen majan katolta n 1,5 metrin korkeudelta pää edellä betoniin ja niskat rusahtanu. Soittivat tarhasta mut hakemaan sen kotia, käytiin paikallisella terveysasemalla ja saatiin ambulanssi kopterin numero. Täällä sitten lauma harmaita sekä flow haukkuivat mut pystyyn siitä hyvästä.
Eilen tuota ketjua oli sitten siivottu ja laitoin aiheesta alotuksen palstalle ja kysyin että mihin on hävinny flown & kumppanien idiootti viestit. Flow näki ton viestin myöhemmin ja sai hepuli, vaati ketjun poistettavaksi ja laitto vielä oman alotuksen jossa kiitti päivänsä pilaamisesta... Jätkä käski sitä rauhottumaan ja mainitsi että homma on jo hoidettu eli ketju poistettu. Tämä ei tietenkään pikku neidille kelvannut vaan vastas jätkälle et homma on hoidettu kun asianosaset (minä ja muut ko. ketjuun kirjottaneet) ollaan ikuisessa bannissa tjsp..
Mä olen vissiin tyhmä, mut mä luulin et se oisin voinut olla minä joka ois voinut alottaa palkokasvien kasvatuksen :headwall: :headwall: :headwall: