hei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja norppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

norppa

Vieras
mies taas jossain...rakastan miestäni yli kaiken mut tuntuu et se ei mua,aina se ois menossa kavereittensa kanssa ja mä oon kotona lasten kanssa,yhdessä ei käydä oikeen missään.ja auta armias jos mä meen johonkin niin sit alkaa soittelemaan perään tai kyselee kellon aikaa millon tuun,haluun olla mieheni kanssa mutta en jaksa tätä yksinäisyyttä,siis nyt tarkotan sitä kun en oo mieheni kanssa en sitä etteikö mulla kavereita olis..

ja puhunu sille oon,mut tuntuu että puhuisin seinälle,kerran olin jo pakkaamassa tavaroita mut siitä se vasta sota syntykin,jotenki pelkäänki sitä..en tiiä oikeen mitä ajattelen,kanssa sisaria??

Tutun oloinen tunne. Aina yksin vaikka vasta esikoista odottelen. Mut ukko on aina poissa. ja jos mä meen jonnekkin niin soittaa varmaan tunninvälein mis oon ja keitä siel on ja milloin tuun...

Alkuperäinen kirjoittaja Auroora:
Tutun oloinen tunne. Aina yksin vaikka vasta esikoista odottelen. Mut ukko on aina poissa. ja jos mä meen jonnekkin niin soittaa varmaan tunninvälein mis oon ja keitä siel on ja milloin tuun...

mukava kuulla että on muitakin samassa tilanteessa,en vaan ymmärrä miten oon antanu tän kaiken meillä mennä näin,mies päättää kaikesta,hankinnoista,menoista,seksistä..kaikesta!!tää on kamalaa

Yhteistyössä