Heiiii...elämä ON kaunis, on se! Toivottavasti sinunkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FreezeCat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FreezeCat

Tunnettu jäsen
14.12.2011
41 858
14 935
113
Just nyt se hymyilee yhtä leveästi kuin elämälle avoin hampaaton vauva, jolle matka on vasta aluillaan ja hyvää täynnänsä. Tuntuu siunatulta...

Mulla on siis hyvä päivä :). Meillä oli perheenä aivan ihanaa iloisessa ja moottorinkatkuisessa tapahtumassa, missä näkyi mukavia ihmisiä yllin kyllin ja kelikin suosi, vaikka sateenvaraus koko ajan ilmassa oli. Lapset viihtyivät, sosiaalisina saivat heti juttuseuraa ympärillä pärräävistä lapsista, mies silminnähden tyytyväisenä nautti tapahtumasta tuttaviensa keskellä. Ja minä...minä iloitsin perheeni hyvästä olosta ja hengitin.

Kotimatkalla sain ahmia aimo annoksen tätä jumalaista luonnon luomaa kauneutta, mikä mykistää ja läikähtää syvällä. Ootteko oikeesti kattonu tätä syksyn väriloistoa? Nyt on niin paljon upeita puhtaan lämpimiä värisävyjä tarjolla - pihlajat loistavat voimakkailla punaisilla lehdillään, haavat ovat leiskuvia oranssinkeltaisissa mekoissaan, vaahteroissa on se koko punaisenkeltaisenvihreän kikerrus...Niin kaunista :heart:! Ja havupuut tukevat sitä iloittelua varman turvallisen vihreällä...

Ja kun aurinko tummien pilvien välistä sinkautti kirkkaita säteitään, niin...kait sitä maanpäällisessä taivaassa käväisi hetken verran ainakin. Ja se hetki riitti. Että mun oma olotila sai rauhan ja tyyneyden. Pienissä ympärillä olevissa asioissa se lepää. Se elämisen tärkeys ja merkitys.

Voima. Elon vimma. Ei tunnu enää niin raskaalta ja uuvuttavalta. Vaikka tiedänkin tummien hetkien jälleen tulevan, vaanivat tuossa ihan nurkalla, ne sipisevät korvanjuuressa ja ovat valmiina ottamaan oman osuutensa minusta vastustuksellaan, huonoilla uutisillaan, epäonnistumisilla ja kivuilla. Mutta tämä seesteinen, kaunis, onnen täyttämä elämänmakuinen viipyilevä siivu päivän suomasta rakkaudesta riittää pitämään minut pinnalla. Yllättävän vahvana.

Hei...sitä on tarjolla sinullekin. Huomaatko? Tunnetko? Ota se vastaan, sitä riittää runsaasti sinullekin :hug: :).

Ihanaa päivänjatkoa Sinulle :kiss:

Olipa kertakaikkisen positiivinen ja ihana kirjoitus, kiitos siitä:)

Juuri tässä mietin että menen taas partsille istumaan, viltin ja vastakeitetyn kahvin kanssa katselemaan luonnon värien muutoksia ..se on semmoinen miun hiljentymispaikka, etenkin kun asunnon sisällä käy meno liian villiksi :)

Olipa kertakaikkisen positiivinen ja ihana kirjoitus, kiitos siitä:)

Juuri tässä mietin että menen taas partsille istumaan, viltin ja vastakeitetyn kahvin kanssa katselemaan luonnon värien muutoksia ..se on semmoinen miun hiljentymispaikka, etenkin kun asunnon sisällä käy meno liian villiksi :)

Oii...tuo sinun oma aikasi kuulostaa aivan mahtavalta myös :). Etsithän sen lämpimimmän viltin ympärillesi, sillä vaikka aurinko pilkottaakin paikoitellen, niin ilmassa on kuitenkin selvästi syksyn koleutta.

Mutta näin sen pitää mennäkin - että kun elo/tilanne käy piirun verrankaan puristavaksi, niin hakeutuu edes hetkeksi semmoisen mielekkään jutun äärelle. Ajattelee kivoja asioita, edessä olevaa viikonloppumatkaa, pientä juhlaa, leffailtaa...tai vaikka ottaa ja katsoo sitä hassua kuvaa koko perheestään/lemmikistään tai nostaa hetkeksi kintut ylös kattoa kohden ja huokaiseen muutaman vedon tosi syvään...Niin helpottaa se :).

Nautinnollista kahvihetkeä sinulle IhanaValo :kiss:

:heart:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
[QUOTE="hohhoh";29012182]Käytätkö huumeita? Minkälaisia? Vai oletko humalassa?[/QUOTE]

:D...ihan selvistäpäin täällä olen ja päivästäni nautin, uskoitpa tai et.

Ihan tämä päivä näine hetkineen kelpaa "huumasta". Ja näitä tällaisia tilanteita ja pieniä mutta tärkeitä asioita vain oppii arvostamaan, kun on saanut olla mukana siinä elämän raadollisessakin puolessa.

Yhteistyössä