**HEINÄMAMMAT 2009**

  • Viestiketjun aloittaja **Minttu
  • Ensimmäinen viesti
**Minttu
Moi!

Onkos täällä muita heinämammoja? Tein tänään plussatestin, nyt on siis vasta rv3+6.
La on laskurin mukaan 27.7.2009. Eli luulis et palstoilla pyörii jo muitakin heinämammoja.
Ilmottautukaa tänne niin turistaan turhia ja tosia!

Lista:
(nimimerkki, monettako lasta odotat, la, synnytyssairaala)

Minttu, (2) La 27.7.2009, TAYS
 
Amalia79
No niin täällä sitten ollaan Minttu. Tein plussatestin viime maanantaina. Elokuussa oli keskenmeno, joten varovaisin mielin tässä edetään tällä kertaa. Ajateltiin omille perheille paljastaa vasta jouluna kun kuitenkin jäädään silloin kiinni. Viimeksi kerrottiin melkein heti lähimmille ystäville ja perheille. Parin viikon päästä olisi sekä neuovola että ultra yksityisellä.
Onkos sulla Minttu kummempia oireita. Täällä semmoinen lievä darrafiilis päällä koko ajan :D hieman huimaa ja vatsaa nippailee
Lista:
(nimimerkki, monettako lasta odotat, la, synnytyssairaala)

Minttu, (2) La 27.7.2009, TAYS
Amalia79 (1) La 22.7.2009, ?
 
Unelmoija78
Heissan,
Taalla kans ilmottautuu yksi heinamamma listoille. Plussasin kaksi viikkoa sitten, mutta ei viela tietoa lasketusta ajasta kun on ollut hieman ongelmia taman alun kanssa. Olen nyt toista viikkoa vuotanut hieman ruskeaa vuotoa ja viime viikolla oli ultra jossa nakyi pieni pussukka oikealla paikalla mutta oli viela liian aikaista sanoa etta josko mahollisesti ois tuulimuna raskaus. Seuraava ultra 24.11 jossa toivon mukaan pitaisi nakya sitten jo sydanaanet jos kaikki on mennyt hyvin!!Laakari maarasi viikon saikulle ottaa rennosti etta vuoto ei pahene, joten nyt vain sormet ja varpaat ristissa odotellaan viikko ja toivotaan parasta.
Oireita ei hirveasti, vasyttaa valilla melkolailla, rintoja aristaa hieman, mutta ei koko aikaa ja pari paivaa on ollut melkoisen oksettava olo. Tieda sitten onko tuo raskaus oire vaiko tasta jannayksesta kiinni. Raskausviikkoja noin kuusi, tarkemman tiedon saankin sitten seuraavassa ultrassa jos pieni on viela pysynyt mukana.
Tarrasukkia ja voimia tahan alku raskauteen.

Minttu, (2) La 27.7.2009, TAYS
Amalia79 (1) La 22.7.2009, ?
Unelmoija78 (1) La ?
 
Minttu****
Kivaa kun tänne on saatu jo kolme ihmistä. Lisää mammoja silti vielä kaivataan!! :)

Unelmoijalle paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa! Onneksi 24.11 on suhteellisen pian, niin ei tarvi liian kauan ihmetellä ja pelätä. MUistat nyt vaan levätä.. Eihän se vuoto tosiaan aina tarkoita pahinta...

Amalia, kiva kun säkin uskaltauduit tälle puolelle! :) Millon varasit neuvola-ajan? Mun pitäis varata melkein heti, kun mulla on sellanen lääkitys mitä pitäis lisätä raskaana ollessa... No, jos nyt ensin teen vielä yhden testin.. (mulla on niitä vielä kaks varastossa). Eihän sitä nyt yhellä kerralla usko! Mutta nyt vaan oottelemaan oireita. Rintojen turvotusta on ja menkkamaisia juilimisia, mutta ei muuta. Koko ajan pelkään et mulla alkaakin menkat ja oon kuvitellu kaks viivaa tikkuun, toisaalta, sit ois mieskin ne kuvitellut...

Hauskaa viikkoa ja kertokaa aina oireita ja kuulumisia. Olis kiva kuulla mitä muillakin on...

Minttu rv 4
 
Minttu****
Kivaa kun tänne on saatu jo kolme ihmistä. Lisää mammoja silti vielä kaivataan!! :)

Unelmoijalle paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa! Onneksi 24.11 on suhteellisen pian, niin ei tarvi liian kauan ihmetellä ja pelätä. MUistat nyt vaan levätä.. Eihän se vuoto tosiaan aina tarkoita pahinta...

Amalia, kiva kun säkin uskaltauduit tälle puolelle! :) Millon varasit neuvola-ajan? Mun pitäis varata melkein heti, kun mulla on sellanen lääkitys mitä pitäis lisätä raskaana ollessa... No, jos nyt ensin teen vielä yhden testin.. (mulla on niitä vielä kaks varastossa). Eihän sitä nyt yhellä kerralla usko! Mutta nyt vaan oottelemaan oireita. Rintojen turvotusta on ja menkkamaisia juilimisia, mutta ei muuta. Koko ajan pelkään et mulla alkaakin menkat ja oon kuvitellu kaks viivaa tikkuun, toisaalta, sit ois mieskin ne kuvitellut...

Hauskaa viikkoa ja kertokaa aina oireita ja kuulumisia. Olis kiva kuulla mitä muillakin on...

Minttu rv 4
 
Unelmoija78
Kiitos Minttu tsemppailusta!Juu ei sita tosiaan ensimmaisesta testista heti usko. Taisin tehda kolme ainakin ja edelleen on aivan uskomaton fiilis. Amalia, koskas sinulla on se ultra siella yksityisella? Toivotaan etta aika menee akkia ja kaikki on hyvin. Kuinkas mones raskaus viikko on menossa?
Ite oletin olevani pian noin 7 viikkoa, mutta meni viikko taaksepain viime ultrassa mutta ensi viikolla saadaan sitten tietaa hieman enemman. Mies on reissu hommissa mutta onneksi paasee ultraan mukaan. On meinaan melkosen rankkaa yksikseen mietiskella naita asioita. Onneksi voi tanne kuitenkin murheitaan kirjoitella. Emme ole viela kertoneet muuta kuin miehen pomolle, kun piti kertoa etta mies saisi vapaata ja paasee ultraan mukaan. Pomo oli oikein ymmartavainen, kun oli itse saanut hetki aikaa sitten myos ensimmaisen joten se oli helpotus. Odotellaan kans varmaan jouluun asti ennen kuin uskalletaan kertoilla iloisesta asiasta.
Mukavaa alkuviikkoa
 
***Minttu
Mä varasin aamulla neuvolan heti kun olin tehnyt toisen raskaustestin.. Kai se pikkuhiljaa on pakko uskoa... :) Neuvola on jo rv 6+1. Ihan kivaa, niin taas konkretisoituu tää odotus...
Mun mies soitti eilen heti vanhemmilleen ja kertoi uutisen. Mäkin kerroin tänäaamuna isosiskolle puhelimessa. Se saa vauvan parin viikon päästä. Kolmantensa :) Mulle vauva on tosiaan toinen ja mun pikkusiskokin on raskaana, saa huhtikuussa esikoisensa. Aika hassua :).

Oiskos lisää heinämammoja?
 
***Minttu
Mä varasin aamulla neuvolan heti kun olin tehnyt toisen raskaustestin.. Kai se pikkuhiljaa on pakko uskoa... :) Neuvola on jo rv 6+1. Ihan kivaa, niin taas konkretisoituu tää odotus...
Mun mies soitti eilen heti vanhemmilleen ja kertoi uutisen. Mäkin kerroin tänäaamuna isosiskolle puhelimessa. Se saa vauvan parin viikon päästä. Kolmantensa :) Mulle vauva on tosiaan toinen ja mun pikkusiskokin on raskaana, saa huhtikuussa esikoisensa. Aika hassua :).

Oiskos lisää heinämammoja?
 
neelia
Heippa! Täällä olisi mukaan neljäs heinämamma! Toivoinkin että joku aloittaisi heinämammoille oman keskustelun, minä kun kirjoitan tänne plazalle nyt ihan ekaa kertaa :)
Testejä tuli täälläkin tehtyä kolme ennen kuin uskoin että kyllä sitä raskaana ollaan! Laskettu aika on 21.7. ja nyt on rv 5+6 tai jotain sinnepäin :D

Oireet ovat aika olemattomia, siksi epäilyttääkin aina välillä onko tuolla masussa ketään! Olen menossa varhaisultraan 1.12. joten siihen asti ainakin pieni jännitys päällä...
t.neelia

Minttu, (2), La 27.7.2009, TAYS
Amalia79, (1), La 22.7.2009, ?
Unelmoija78, (1), La ? , ?
neelia, (2), La 21.7.2009, ?

 
***Minttu
Heippa ja tervetuloa ketjuun neélia. odotat jo toista vauvaa. Minkäikäinen esikoinen sulla on? Mulla on 1,7v tyttö. Eli esikoisen ja toisen ikäero tulee olemaan 2v4kk. Ihan hyvä ikäero.

Me mentiin kans esikoisesta varhaisultraan ihan oman mielenrauhan vuoksi, mutta nyt ei vielä ainakaan olla suunniteltu mennä... Mun tän hetkiset oireet on menkkamainen olo.. ei muuta. Koko ajan ravaan vessassa kattomassa alkaako menkat sittenkin..
Täytyy varmaan vähän rauhottua *hih*.

Minttu rv4+0
 
Unelmoija78
Tervetuloa mukaan Neelia!
Taalla voidaankin sitten kaikki yhdessa jannailla. Ja kiva kuulla etta en ole ainoa joka ravaa vessassa vahan valia!Mutta ehka sita sitten jossain vaiheessa rauhottuu. Loppuisi nyt vain tuo vuoto niin ois hieman helpompi olla. No ensi viikolla pitaisi sitten tietaa suuntaan taikka toiseen, mika on sinansa helpotus kun tuntuu etta tama not knowing on ehka pahin paikka.
Mites teilla on tulevat isat suhtautunut asiaan? Oma mies oikein innoissaan ja haluaisi jo kovasti kertoa koko maailmalle mutta ei tunnu valilla ymmartavan?? tata minun panikointia tuon vuodon takia. Sanoo etta ei sille mitaan voi tehda jos on kesken menossa, minka jarki kylla itellekin sanoo, mutta ymmarratte varmaan ;) Mutta todella paljon kylla saanut tukea mieheltani vaikka reissu toissa onkin.
 
Amalia79
Tervetuloa Neelia ja Unelmoija! :) kiva, nythän meitä on jo neljä. Sulla jännä tilanne Unelmoija. Uskon kyllä, että kaikki menee hyvin. Jos vuoto tosiaan vaan rusehtavaa eikä kirkasta ja klimppistä niin ei varmaankaan mitään hätää. Ota nyt vaan iisisti.
Mun neuvola on rv 6+5 ja ultra rv 7. Luulen kyllä, että todellisuudessa mulla on pari päivää vähemmän raskausviikkoja. Viime kierrossa oli ovis myöhemmin (tikutin)ja mielestäni tunsin sen ihan selkeästi. Tuleva isä on ollut innoissaan tällä kertaa. Ennen keskenmenoa ollut raskaus tuli meille molemmille tosi yllätyksenä, koska ei arvattu että tärppäis niin pian. Tällä kertaa plussaa tikkuun odotettiin jo todella innokkaasti. Ja olikin se melkoinen onnen hetki viikko sitten kun säntäsin herättämään nukkuvan miehen pissinen tikku kädessä, heh! Mutta, tosiaan ei hehkutella liikoja tällä kertaa, km jätti arvet. Nyt jänskättää tosiaan joka kerta kun käy vessassa jos ne menkat sittenkin vielä alkaisi. Hyviä vointeja kaikille! Toivottavasti pahoinvointi ei iske meikäläisiin! Amalia rv 4+5
 
àitiliini
Hei kaikille!
Tulisin mukaan joukkoonne jànnittàmààn, jos sopii! : ) Yksin kun nàità asioita on niin raskas pohtia! Vaikka mies onkin todella innokkaasti mukana, ei hàntàkààn jaksaisi aina kuormittaa nàillà asioilla, tuntuu, ettà itse puhuisin aiheesta aamusta iltaan! ; )Tiedàtte varmaan, mità tarkoitan. Mulla on sikàli jànnàt paikat, ettà on ollut viikon verran niukkaa vaaleanpunaista vuotoa, vain aamuisin. Joten pelko juolahtaa mieleen aina aika ajoin... Omien laskujeni mukaan olen viikolla 6, rv5 +6, huomenna siis 7. vko alkaisi. Laskettu aika pitàisi olla 14.7 nurkilla. (ovis oli 20-21.10) En ole ottanut vielà yhteyttà neuvolaan, enkà varannut ultraa tms. sillà olen tyòmatkalla ulkomailla, ja tulossa suomeen vasta joulun tienoilla. Kun tuosta vuodostakin saa koko ajan lukea ristiriitaista infoa! Onko se nyt sitten ihan normaalia vai merkki alkavasta keskenmenosta. Mene ja tiedà. Toivonkin,ettà teistà saan apua.
Onnea kauhean paljon kaikille plussanneille, eikò olekin ihmeellistà??? Mà en meinaa uskoa vielàkààn, ettà mahassa on jotain elàmàà (vaikka tosin vàlillà vihloo ja nipsaisee paljonkin!). On tàà vaan niin hienoa!!! Olen ollut muuten ihan hyvàvointinen, rinnat on tosin kipeet ja isohkot, ja alhaalta nipistàà silloin tàllòin, otsaa jomottaa ja silmàt vàhàn niinkuin seisoo pààssà ; ) Mutta muuten olo ihan jees. Pari viime pàivàà ruoka ja hajut kuvottaneet.
Hyvià vointeja ja tsemppià kaikille!
àitiliini76(1) LA 14.7? , Naistenklinikka HKI
 
Gemini...
Täällä taas yksi odottaja joukkoonne lisää. Meillä siis raskautuminen ei ole ollut helppoa. Ensimmäistä lasta yritettiin melkein kaksi vuotta ja clomi hoidot oli käytössä.
Nyt sitten tärppäsi ekasta kierrosta ja tätä ei voi uskoa todeksi. Olen tehnyt viisi raskaustestiä ja onkai se uskottava, kun kaikissa kaksi viivaa. Oireina tällä hetkellä vain rintojen turvotus ja kipu. Pientä vihlaisua alamahassa. Neuvolaa en ole vielä varannut, mutta ultra yksityisellä on jo ensi maanataina...sitä jännätään kovasti.

Lista LA:n mukaisessa järjestyksessä:

Unelmoija78, (1), La ? , ?
neelia, (2), La 21.7.2009, ?
Amalia79, (1), La 22.7.2009, ?
Minttu, (2), La 27.7.2009, TAYS
Enkeli..., (2), La 14.7.2009, Ksshp

 
Amalia79
Tervetuloa Enkeli ja Äitiliini!!Eiköhän vuoto ole ihan normaalia. Ja Enkeli, tuntuu varmasti vieläkin mahtavammalta kun olette joutuneet pitkään yrittämään. Mä odotan kun kuuta nousevaa sitä ultraa, jotta selviäisi, että onko siellä mitään ja oikeassa paikassa.
Nyt pakko lähteä duuniin...
 
tigi
Hei. Täällä yksi toivottavasti tuleva heinämamma. Raskautuminen kävi niin nopeasti, ettei oikein meinaa uskoa. Mutta oireet on selvät ja useampi testikin tehty, joten eiköhän sieltä joku ole tulossa =) Varhaisultra myös suunnitelmissa, ajattelin mennä kun on 7 viikkoa täynnä. Ensimmäisestä kävin vuotojen takia, ja 7+4 näkyi syke hyvin ja että kaikki oli kunnossa. Mutta jännitellään yhdessä!

Unelmoija78, (1), La ? , ?
Enkeli..., (2), La 14.7.2009, Ksshp
neelia, (2), La 21.7.2009, ?
Amalia79, (1), La 22.7.2009, ?
tigi, (2), LA 25.7.2009, NKL
Minttu, (2), La 27.7.2009, TAYS
 
àitiliini
Huomenta kaikille!

Minut oli tuosta listasta unohdettu, joten lisààn itseni hànnille ; )
Kiitos vaan tervetulo-toivotuksista! Jo on relampi olo, kun ei tunne tarvetta ihan joka sekunti puhua aiheesta omalle miesparalle ; ) , emme ole uskaltaneet vielà asiasta muille kertoa, vaikka toki tyttòystàville tekisi kovasti mieli kertoa, jotta voisi jakaa tunteitansa. Mutta onneksi olette olemassa te! Mà tein eilen (saa nauraa ihan vapaasti) taas testin, ja no plussahan sieltà tuli hehee, kun ei tàtà vàlillà meinaa uskoa todeksi. Tànààn tauluun tuli 6 vkoa tàynnà, eli 7. vko alkakoon, hiphei! Nàmà siis olisko ollut Kaks Plus-sivun laskurin mukaan. Mulla tànàkin aamuna vessareissulla paperissa vaaleanpunaista veren ja valkovuodon sekaista mònjàà, mutta vàhàn. Yòllà taas rintoja pisteli ja vatsassa kuhisi. Onko teillà tàtà "sementtirinnat" tunnetta òisin? ettà meinaan tuntuu siltà kuin rinnat tippuisi nahasta irti kun kààntyy kyljelleen,niin painavilta tuntuvat : ) Pàivisin ei niinkààn. Iloista pàivàà kaikille!

(mua tòkkii kun tààllà ei tule koneesta isoa à-kirjainta, joten olen àitiliini pienellà ; ) )


Unelmoija78, (1), La ? , ?
Enkeli..., (2), La 14.7.2009, Ksshp
neelia, (2), La 21.7.2009, ?
Amalia79, (1), La 22.7.2009, ?
tigi, (2), LA 25.7.2009, NKL
Minttu, (2), La 27.7.2009, TAYS
àitiliini 76, (1) La 14.7.2009, NKL
 
Unelmoija78
Tervetuloa kaikille uusille!Kiva etta saadaan taalla keskustelua aikaan ;) Taalla menee paivat melkoisen hitaasti saikulla ollessa, mutta hyvasta syysta ollaan aloillaan etta eikohan tama tasta ja ensi viikolla sitten selkiaa hieman enemman.
Aitiliini, olen kans itse ulkomailla, mutta kyllakin asustelen taalla ihan pysyvasti, mutta jotenkin mukavampi tanne omalla kielella jutella sydanta lahella olevista asioista. Toivotaan etta sinun vuoto myos pian lakkaa. Itsella ollut ruskeaa vuotoa jo toista viikkoa joten odotan ultraa sydan syrjalla. Mutta toivotaan kun ei ole mitaan kipuja niin kaikki on ok. Rinnat kans tuntuvat olevan enemman raskaat ja aristavat illalla eika juuri lainkaan paivalla. Kuvottava olo ollut aina valilla, mutta ei viela onneksi oksentaa ole tarvinnut.
Tigi, minkaslaista vuotoa sinulla oli ensimmaisen kanssa kun kavit ultrassa? Ihana kuulla etta kaikki kuitenkin oli sitten ok. Amalia, koskas sinulla olikaan se ultra? Jannataan yhdessa ja toivotaan parasta!
 
neelia
Moikka ja tervetuloa uusille munkin puolesta!

Ihanaa, tänään sai taas kääntää odotusvihkosesta uuden viikon, eli seitsemäs viikko alkoi! Tuo vihkon seuraaminen taitaa olla konkreettisin asia tässä odotuksessa :) Mitään kummempia oireita ei edelleenkään ole. Parempi kyllä niin, sillä esikoista odottaessa oksentelin monta viikkoa. Mäkin odotan kärsimättömänä varhaisultraa, ennen sitä tämä ei ole jotenkin todellista!

Minttu: meillä on 1v11kk tyttö, joten aika samanikäiset esikoiset meillä :) Enkeli ja tigi minkä ikäisiä teidän lapset on?

neelia 6+0
 
Amalia79
Tervetuloa joukkoon Tigi! Unelmoija, mun varhaisultra on 3.12 eli 2 viikkoa pitäisi vielä kärvistellä. Mulla kanssa noita rintatuntemuksia erityisesti iltaisin ja öisin. Onks teillä väsymystä? Jotenkin nyt kun alkusuperinnostus plussasta on vähän tasaantunut, niin nyt haukotuttaa koko ajan. Olen parina iltana sammunut töiden jälkeen sohvalle vaikka olisi ollut paljonkin tärkeää tekemistä. Ja jos taas on nukkunut parin tunnin päikkärit ei tahdo enään saada unta, mutta aamulla ei nousis sängystä kirveelläkään. Kai sitä pitää vaan lepuutella silloin kun ramasee, jotta vauveli kasvaa :)
Amalia 4+6
 
Martza75
Heipä hei kaikki! Varovasti liityn mukaan porukkaan, perjantaina selviää jatkanko mukana vai tipunko pois! Mulla on nimittäin 5 keskenmenoa takana, tosin on kaksi lastakin. Viimeisin km oli 6/08, juuri kuopuksen 2 v. synttäreiden aikaan. Esikoinen täyttää ensi kuussa jo 10. Viime keskenmenon jälkeen lääkäri suositteli seuraavaan raskauteen Aspirinia, jota jo syönkin, sekä miniheparinia pistoshoitona tueksi, jos vaikka km:t olisivat johtuneet veritulpista istukassa. Mitään näyttöä hyytymishäiriöille ei ole todettu, mutta todennäköistä lääkärin mukaan saattaisi silti olla. Mulla on ens pe siis varhaisultra äitiyspolilla. Silloin jos norm. viikkoja vastaava sikiö todetaan suositeltiin aloittaa pistoshoito. Olen nyt kuitenkin mieheni kanssa miettinyt, että jos kuitenkin koitetaan pelkällä Aspirinilla ensin, jos silti km, niin seuraavaan raskauteen vasta pistoshoito. Sillä onhan meillä jo 2 "luomu"lastakin. Piikityshoito kustantaisi n. 100 €/kk. Vähän kinkkinen asia, kun todella haluamme tämän lapsen. Lääkäri sanoi silti että seuraava raskaus voi hyvinkin onnistua oli piikityshoito tai ei ja jos ottaa piikityshoidon ei voi tietää onnistuiko raskaus sen avulla vai olisiko ilmankin. Huh, pyörrytän heti teidät jollain km-hoidoillani, sorry. Nää asiat vaan pyörii ees taas mielessäni enkä viitsi miehellenikään niistä koko ajan jauhaa... Nyt siis toiveikkaana odotellaan, viikkoja pitäisi olla 5+6 ja la 15.7.09. Oireina on ollut rintojen turvotusta ja arkuutta ja painon tunnetta alavatsalla/pientä nippailua. Välillä kun on oireetonta aikaa kauhuissani mietin että kesken on mennyt, tänään jopa painelin varovasti alavatsaa josko siellä jotain "kohoumaa" tuntuisi, kun ei sillä hetkellä ollut minkäänlaista raskaustunnetta! Ja ihan kuin olisin tuntenut, hih, se on tää mielikuvitus, tuntee mitä haluaa. Mulla kaikki km:t tapahtuneet viikoilla 6-8, jä aina ennen ultran yhteydessä tehtävää sisätutkimusta lääkäri todennut vatsanpäältä paineltuaan "ettei täällä kyllä mitään kohdunkasvua tunnu, katsotaanpa ultraäänellä..." Onnellista odottelua kaikille! Pysytään kuulolla!

Unelmoija78, (1) La ?,?
Enkeli...(2) La 14.7.2009, Ksshp
neelia, (2) La 21.7.2009, ?
Amalia79 (1) La 22.7.2009, ?
tigi(2) La 25.7.2009, NKL
Minttu (2) La 27.7.2009, TAYS
äitiliini76 (1) La 14.7.2009 NKL
Martza75 (3) La 15.7.2009, ?
 
Minttu****
Unelmoija78, (1) La ?,?
Enkeli...(2) La 14.7.2009, Ksshp
äitiliini76 (1) La 14.7.2009 NKL
Martza75 (3) La 15.7.2009, ?
neelia, (2) La 21.7.2009, ?
Amalia79 (1) La 22.7.2009, ?
tigi(2) La 25.7.2009, NKL
Minttu (2) La 27.7.2009, TAYS


Mä taidan olla kontrollifriikki kun jatkuvasti päivitän listaa, mut musta on kiva seurata et kellä on ensin laskettuaika ja......
Hei sopiiko kaikille että ei koskaan perusteta uutta ketjua kun viestien lukumäärä tulee johonkin tiettyyn rajaan, vaan kirjotellaan koko ajan samaan viestiketjuun? Mä kun tein ainakin esikoisesta odotuspäiväkirjaa tänne kirjotettujen kommenttien perusteella, niin yhdestä ketjusta ne on paljon helpompi napata... Deal?

Tervetuloa uudet ketjulaiset! "Nythän meitä ei olekkaan aivan vähän..."

Mulla kans on tissit aikast arat jatkuvasti ja kaikki rintsikat puristaa tooosi kovaa!
Menkkamaiset kivut on jokailtaisia, mutta luin vanhasta raskauspäiväkirjasta, että samanlaisia oli esikoisestakin, joten ei hätää. Tänäaamuna myös hajuaisti oli erittäin herkkä, kun täytin tiskikonetta niin laatta meinas lentää jo ihan pienestäkin hajusta... toivottavasti ei tule yhtäpahaa pahoinvointia kun oli esikoisesta!

Mäkin haluun mennä tonne varhaisultraan kun te muutkin ootte menossa... saiskohan ton miehen houkuteltua sinne....? *hmnp*

Minttu rv 4+1
 

Yhteistyössä