Heip, oletteko nähneet H&Mllä vauvojen osastolla sellaisia toppapukuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äidinpienet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äidinpienet

Jäsen
09.10.2006
37
0
6
joissa on umpinaiset tossut lahkeissa ja hihat myös sellaiset että kädet ovat siellä piilossa? Aiempina vuosina on ainakin ollut, beesiä, ruskehtavaa, vaal.pun jne.. En siis etsi sellaista jonka jalkaosasta saa sen pussukan vaan ihan haalarimallia. Niin ja kokoa 56-62cm.. Käytettyjäkin olen yrittänyt metsästään huutonetistä huonolla menestyksellä, aina on mennyt kaupat sivu suun.. Eli käytettykin käy, jos on siisti ja hyväkuntoinen kaapin perälle jäänyt..

Itse ostin sellaisen beigen tänään H&M: ltä jonka lahkeet on umpinaiset, hihoissa ne "tumput", mutta se oli ainoa malli ainakin helsingissä (beige ja valkoinen ) ja siitä saa erotettua vetoketjulla lahkeet tai tehtyä pussin.. ko. liikkeen nettikaupassa kuitenkin myynnissä myös teddykarvaa oleva joka pelkästään puku, ei siis pussi..ruskea, siinä töppöset ja tumput..
http://shop.hm.com/media/products/755/DXL755_70032_16029_66_1112.jpg

"karvaista mallia"... harmi jos ovat poistaneet ne tuotannosta, meillä oli edellisellä sellainen puku, jonka olen ehtinyt myydä ja nyt uudelle talvivauvalle etsiskelen samanmoista. Ei auta kun yrittää bongata käytetty.. Kiitos sinulle kuitenkin vastauksesta!!

Alkuperäinen kirjoittaja peppuli:
"karvaista mallia"... harmi jos ovat poistaneet ne tuotannosta, meillä oli edellisellä sellainen puku, jonka olen ehtinyt myydä ja nyt uudelle talvivauvalle etsiskelen samanmoista. Ei auta kun yrittää bongata käytetty.. Kiitos sinulle kuitenkin vastauksesta!!

Mä ostin alkukesästä aletangosta oliko se sit 62cm tai 68, luonnonvalk. Ja maksoin siitä alle 10?. Oliskos ollut 6 tai 7 euroa...
Sikahyvä löytö, hintalapussa kuitenkin 24,90 tai jotain sinnepäin.
Tämä siis mallia "pussi" ja toppakangasta

Yhteistyössä