Heipa yksi hyvin pinnallinen äiti täällä joka toivoi tyttöä ja saa tytön

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tinja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tinja"

Vieras
Tunnen oikeestikkin itseni aika pinnalliseksi mutta tää oli mulle vaan niin tärkeetä

Mulla oli kaksi toivetta saada tyttö ja saada se kesällä

Nyt nämä molemmat on toteutumassa meille on kolmen pojan jälkeen tulossa tyttö ja mikä ihaninta syntyy kesäkuussa (no juu toukokuukaan ei ole huono aika synnyttää sekin käy jo kesästä.

Koko viime syksyn googlettelin aiheesta,etin tietoa miten tehdä tyttö,laskeskelin ovistani ( vaikka se tais mennä kyllä päin mäntyä)

Sattumaa tai ei niin tyttö kuitenkin tulossa. Eikä se poikakaan olisi haitannut,itseasiassa olinkin varma että poika tulossa kun raskaus samanlainen kuin aikasemmista pojista mutta ultrassa selvisikin tytöksi.

Ymmärrän, että se oli tärkeää. Oli se mullekin...ekaa odottaessa kaiken lisäksi. Oli vaan pakko saada tyttö! Ja sainkin.

Sen jälkeen oli pakko saada poika, ja sainkin.

Sitten oli pakko saada vauva kesäkuussa, sukupuolella ei niin väliä mutta jos toivoa saa niin poika olis kiva, tyttökin toki kelpaisi...kas kummaa, laskettu aika kesäkuussa ja pojaksi tätä on kahdessa ultrassa sanottu.

Ymmärrän, että se oli tärkeää. Oli se mullekin...ekaa odottaessa kaiken lisäksi. Oli vaan pakko saada tyttö! Ja sainkin.

Sitten oli pakko saada vauva kesäkuussa, sukupuolella ei niin väliä mutta jos toivoa saa niin poika olis kiva, tyttökin toki kelpaisi...kas kummaa, laskettu aika kesäkuussa ja pojaksi tätä on kahdessa ultrassa sanottu.

Miten minä muistelen, että olet monesti kirjoittanut palstalla, että jouluvauva on paras vaihtoehto ja kauhistelit tuota kesävauvaa. :confused:

Ihan kuin meillä! Ja minäkin saan kesäkuussa vauvan! :)

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Miten minä muistelen, että olet monesti kirjoittanut palstalla, että jouluvauva on paras vaihtoehto ja kauhistelit tuota kesävauvaa. :confused:

Jouluvauvan (tai talvivauvan) mä mieluiten ottaisinkin. Mutta logistisista syistä kesävauva on tähän tilanteeseen paras vaihtoehto; äitiysloma loppuu sopivaan aikaan ja pääsen töihin huhtikuussa (toivon mukaan ainakin).

Kesävauvaa kauhistelen siksi, että kesähelteet ja vastasynnyttäneen iiiihana hormonihiki, jälkivuoto & maitotulva ei liene kiva yhdistelmä. Talvivauvan kanssa on ehtinyt laihtuakin ennen kesää :xmas:. Ja lapsiraukka viettää synttäreitään aina kesälomalla, eikä saa juhlia niitä koulussa :D

Tässä muuten ketju siltä ajalta, kun en vielä tiennyt olevani raskaana, mutta olin siis jo...kierukka oli juuri poistettu ja uskalsin jo toivoa, että kesäkuussa voisi vaikka synnyttää jos hyvin menee :)
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...ada-aitiyslomalle-heti-valmistumisen-jalkeen/

Viimeksi muokattu:

Anatolialla se ei koskaan mikään asia mene pieleen.

Yhteistyössä