Siis tuolla kun latailee noit mobiili pelei nih mä pelaan niitä pelei mis vähän välii tulee mainoksia ja niissä on monesti uhkapeleistä mainontaa siis leikki rahalla. Ja ainakin mitä mä sitä mainosta pelasin ni voitin melkein joka kierroksella paljon coinei. Nih näkyykö nää mainos pelit myös lapsille jotka sit oppii et uhkapeleistä voittaa muka paljon rahaa? Ja kun ikää tulee voi alkaa kokeileen uhkapelei vanhempana kun luulee et niistä tulee rikkaaksi? Vai onko tälläistä mahdollista edes että lapsia koukutetaan näil leikkiraha peleil tai miten te kävisitte keskustelua lapsen kanssa tästä mahdollisuudesta? Ja ihan siis google playn mitä sieltä ladannut ni näitä pelei on tullut vastaan. Ja kyl tyttöni pelaa mobiilibelei. Blockbusteria ehotti mulle. Ja olihan meillä marras/joulukuussa sit noh veto vaik onko oikein lyödä vetoa lapsen kaa. Mut sanoin et suostutko olla menemät kuukauden ilman meikkii ku meet kouluun ni saat satasen. Et omaan pärstään kannattaa olla tyytyväinen ilman meikkiiki. Ja uskaltaa olla ilmankin myös.