Heippa naiset miten reagoisitte tähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

9MM.

Tunnettu jäsen
13.05.2024
2 786
145
63
39
Mut siis mul on tapana jos on väenpaljoutta nih ku yritän ohittaa ihmisen joka ei osaa liikkua ja antaa tilaa nih eka sanoin miehelle et anteeksi ja samalla kämmen selällä siirsin sitä et saan tilaa no sit seuraavaks oli nainen sanoin taas anteeksi ja kämmenselällä olkapäästä siirsin. Siis se kosketus on just siirto kehoitus tehdä tilaa ni tää nainenhan kattoi mua vihaisesti ja pakko sanoo et mielessäni sanoin et hae ny hitto trauma terapiaa. Mut teenkö väärin ku kosken ja siirrän tieltä et loukkaantuisitko sinä tuollaisesta?

Mihin sulla oli kiire?
Noh mä halusin paikkaan a nopeesti ja ihmiset oli edessä nih tottakait halusin eteenpäin sinne minne mun piti mennä eikä odotella et jengi liikkuu emmä tykkää kaupassa jonotella varsinkaan kun en ollut maksu jonossa mä jätän muutenkin aina jonos tilaa seuraavaan et joku pääsee siitä välistä ohitse jos tarvii mut suurinosa ihmisistä istuu perseet kiinni toisissaan siinä jonossa ärsyttävää

Minä inhoan tässä maailmassa ainoastaan palstan Super-Setiksen ja hänen häntäkärpästen läsnäoloa tällä palstalla.
Nooh setis juttelee kuin teinit aina pano jutuistaan ja se on noloa ja jää teini ikään se sänky repostelu. Mut kuule sie oisko sul neuvoo. Mä oon aina tykännyt vanhemmista naisista näin vanhemmalla iällä lapsen äitikin mua vanhempi. Mut viime viikolla olin baaris ja istuin pöytään mis frendit oli nih siin istui nuori nainen 22v ja se sit siirtyi mun viekkuun ja kysyi ahdistaako hän minua nih sanoin eiku teet mut ujoks ku se oli lempeä ja hyvä sieluinen sit se pyys et saako se halia mua ja mä tietty rutistin sitä kuin nalle. Se on tosi rauhallinen ja yritti avata. Mut sitku sen peppu mukamas vahingos osui muhun ni silhän oli timmi ja tuli levoton olo. Vaihdettiin numerot ja nyt oon monena päivänä ollut ihastus hötössä. Voitko läpsästä mua poskelle et herään

Nooh setis juttelee kuin teinit aina pano jutuistaan ja se on noloa ja jää teini ikään se sänky repostelu. Mut kuule sie oisko sul neuvoo. Mä oon aina tykännyt vanhemmista naisista näin vanhemmalla iällä lapsen äitikin mua vanhempi. Mut viime viikolla olin baaris ja istuin pöytään mis frendit oli nih siin istui nuori nainen 22v ja se sit siirtyi mun viekkuun ja kysyi ahdistaako hän minua nih sanoin eiku teet mut ujoks ku se oli lempeä ja hyvä sieluinen sit se pyys et saako se halia mua ja mä tietty rutistin sitä kuin nalle. Se on tosi rauhallinen ja yritti avata. Mut sitku sen peppu mukamas vahingos osui muhun ni silhän oli timmi ja tuli levoton olo. Vaihdettiin numerot ja nyt oon monena päivänä ollut ihastus hötössä. Voitko läpsästä mua poskelle et herään
Tuo houruvaihe kestää maksimissaan kaksi kuukautta, ja sitten olet taas normaalin kirjoissa. Laita ympärillesi samanlaine kehikko kuin Ukrainassa sota-autoilla droonien takia niin et enää kärsi hipaisuista.

Eli siis sua ei aina haittaa vaik joku tuntematon koskettaa nih miksi se edes kaupassa haittaisi? Katelkaa ympärillenne siel kaupas ni näätte et on muitakin
Festareilla jään yleensä vähän kauemmas lavasta, että saan tilaa ympärille. Vessajonossakin jonotetaan kiltisti eikä kosketa toisiin.

Mitä sinä siellä kaupassa juokset ja rynnit jos et edes ostanut mitään?

Tuo houruvaihe kestää maksimissaan kaksi kuukautta, ja sitten olet taas normaalin kirjoissa. Laita ympärillesi samanlaine kehikko kuin Ukrainassa sota-autoilla droonien takia niin et enää kärsi hipaisuista.
Sepä se mä en oo livenä kokenut ihastumista moniin vuosiin ja nyt ajattelen söpöjä siitä. Mä en muistanutkaan mitä pikku hullaantuminen tarkoittaa. Oon ehkä netis kuvia katsellen kokenut ihastumisia mut livenä en ja nyt sydän haluu olla sille hellä pelkkä ihana pumpuli piristää ja olen onnellinen että näin edes saan enään kokea ehkä mulla on pieni herneen siemen sydämmen kohalla joka tuntee. Millon sulla viimeks on ollut höttöä ja purppuraa elämässäsi?

Festareilla jään yleensä vähän kauemmas lavasta, että saan tilaa ympärille. Vessajonossakin jonotetaan kiltisti eikä kosketa toisiin.

Mitä sinä siellä kaupassa juokset ja rynnit jos et edes ostanut mitään?
Nyt meni sun ennustus harakoille jos minä menen kauppaan nih kyllä mä sinne ostamaan menen. Mitään turhia ostamattamatta jättämis reissui en tee. Vai miksi sinä lähdet kauppaan jos et osta mitään? Mitä järkeä siinä on mennä sinne turhaan? Mut hei ku oot alotteleva meedio. Nih veikkaas mitä tuotteita viimeksi minä ostin kaupasta? Enkä mä juokse kaupassa mut kävelen eteenpäin ja jos nään vuoren niin siirrän sitä. Koittakaa katella ympärillenne. Ei ihmekkään et kaikkea tapahtuu ku ei huomioida ympäristöö.

Nyt meni sun ennustus harakoille jos minä menen kauppaan nih kyllä mä sinne ostamaan menen. Mitään turhia ostamattamatta jättämis reissui en tee. Vai miksi sinä lähdet kauppaan jos et osta mitään? Mitä järkeä siinä on mennä sinne turhaan? Mut hei ku oot alotteleva meedio. Nih veikkaas mitä tuotteita viimeksi minä ostin kaupasta? Enkä mä juokse kaupassa mut kävelen eteenpäin ja jos nään vuoren niin siirrän sitä. Koittakaa katella ympärillenne. Ei ihmekkään et kaikkea tapahtuu ku ei huomioida ympäristöö.
Kirjoitit, ettet ollut maksujonossa. Maitohyllylläkö siirtelit ihmisiä syrjään?

Yhteistyössä