Heippa naiset miten reagoisitte tähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En käy kaupassa ruuhka-aikaan.

Mutta pidän kyllä väliä enkä tykkää jos seuraava tökkii kärryillä jaloille
Oletko töninyt koskaan itse ketään tai takana tökkivälle. Mut näin kesällä tuntuu et on aina ruuhkaika. Mitä kellon aikaa 10 jälkeen suosittelisit mentäväksi ku aika monet nyt kesälomalla. Vai oletko edes huomannut ihmismäärien noususta ties mihkä kellon aikaan?

Oletko töninyt koskaan itse ketään tai takana tökkivälle. Mut näin kesällä tuntuu et on aina ruuhkaika. Mitä kellon aikaa 10 jälkeen suosittelisit mentäväksi ku aika monet nyt kesälomalla. Vai oletko edes huomannut ihmismäärien noususta ties mihkä kellon aikaan?
Itse käyn yhdeksän maissa. Silloin ei ole pahemmin muita ja saa ostaa olutta jos tarvii. Huono puoli ol ettei siihen aikaan saa välttämättä tuoretta leipää jos kuormat ei ole tullut

Itse käyn yhdeksän maissa. Silloin ei ole pahemmin muita ja saa ostaa olutta jos tarvii. Huono puoli ol ettei siihen aikaan saa välttämättä tuoretta leipää jos kuormat ei ole tullut
Teetkö itse leipää? Tänään mulkin oli mahollisuus ostaa leipää mut se vaatii höysteet ja kanaa vaan ja yks jauheliha. Perunaa tietty. Mut vaatiiko ateria aun mielestä leipää vai jääkö vajaaksi olo? Montas olutta lähtee kerralla?

En tee itse. Ruualla en syö leipää, mutta aamukahvilla on pakko saada. Ostan yleensä Karhun sixpackin.
6 mitä sä sit teet ku ne loppuu? Mua ainakin hitottais jos kalja loppuu kesken vähintåän 20 parempi överit kuin vajarit nojoo tyhmä lause ku kqljast kyse. Mulle se stopperi on 2 kaljaa jos juon sen enemmän ni kyl niit rutosti pitää olla

No mut aattele festareilla me aina osutaan toisiin. Mä en siinä kosketuksessa nää muutakuin et tajuaa nopiasti siirtyä. Inhoan kaupassa oloa muutenkin. Me kaikki saadaan kosketuksia halusimme tai ei
Ajattelepa sitä, että eivät kaikki käy festareilla. Suomessa ei ole tapana tulla iholle ja varsinkin väenpaljoudessa se on todella epäilyttävää. Taskuvarkaiden peruskikka on koskea muualle ja varastaa samalla taskusta.

Ajattelepa sitä, että eivät kaikki käy festareilla. Suomessa ei ole tapana tulla iholle ja varsinkin väenpaljoudessa se on todella epäilyttävää. Taskuvarkaiden peruskikka on koskea muualle ja varastaa samalla taskusta.
Noh jos ei muuten väisty ni sit siirretään. Kyllä suomessakin voidaan tulla iholle se nyt on vaan tylsä meemi ettei tulla. Tehkää välit ni kosketus ongelma katoaa

Noh jos ei muuten väisty ni sit siirretään. Kyllä suomessakin voidaan tulla iholle se nyt on vaan tylsä meemi ettei tulla. Tehkää välit ni kosketus ongelma katoaa
Eivät nuo naiset siinä jonossa uskalla jättää väliä, koska pelkäävät että joku etuilija tunkee siihen väliin. Miksi pelkäävät - koska juuri nuo keski-ikäiset naiset itse etuilevat kaupan jonoissa...

Mut siis mul on tapana jos on väenpaljoutta nih ku yritän ohittaa ihmisen joka ei osaa liikkua ja antaa tilaa nih eka sanoin miehelle et anteeksi ja samalla kämmen selällä siirsin sitä et saan tilaa no sit seuraavaks oli nainen sanoin taas anteeksi ja kämmenselällä olkapäästä siirsin. Siis se kosketus on just siirto kehoitus tehdä tilaa ni tää nainenhan kattoi mua vihaisesti ja pakko sanoo et mielessäni sanoin et hae ny hitto trauma terapiaa. Mut teenkö väärin ku kosken ja siirrän tieltä et loukkaantuisitko sinä tuollaisesta?
Se riippuu ihan kosketuksesta, häiritseekö se vai ei. Ja loukkaantuulo siitä. (Eikä kaikki käy festareilla, en mä just kun siellä on ihmisiä). Ja jos kaupassa on ryysis, niin miksei se häiritse kaikkia muitakin, ja jos joku tulee siihen vielä "tönimään". Ja sanoit, että siirsit niitä ihmisiä pois tieltä? Ei ihmisiä mennä kaupassa siirteleen mihinkään!
No jos on pakko päästä pois, että ahdistaa, niin just kevyt nopea kosketus käsivarteen, "anteeksi, saanko mennä tästä". Mut pitää kyllä odottaa, et se toinen siirtyy itse.

Mut rouva saattoi suuttua myös siks, että sitä itseäänkin häiritsi ryysis.

Uusimmat

Yhteistyössä